MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

[W124] historia metalicznego klekotania 250 diesel
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=18459
Strona 1 z 1

Autor:  Sokol [ wt kwie 25, 2006 8:52 pm ]
Tytuł:  [W124] historia metalicznego klekotania 250 diesel

pojechałem do mechanika tydzień temu bo auto wydawało bardzo metaliczny stukot z siebie. majster posłuchał i mówi: "popychacze zaworów ale (zawsze jest ale!) ściągamy głowicę" ja mu na to " po .... co? " majster stwierdził że skoro jest usterka to musi być przyczyna.
hmmm...... i wykrakał!!! głowica krzywa, a do tego pęknięta. decyzja: 1000zł inna głowica niby dobra czy ok 600zł spawanie. wybrałem spawamy ( jestem coś ostatnio trochę spłukany). oczywiście nieszczęścia chodzą nawet czwórkami - były cztery pęknięcia - koszt 800zł za samo spawanie z naprawą gniazd i czymś tam jeszcze. dzisiaj naprawioną głowicę zawiozłem do fachowca, jutro od rana ma poskładać auto i pewnie znowu sporo wykasuje. Z ciekawych obserwacji: auto się nie przegrzewało, nie przybywało oleju, a ubytki płynu raczej nie za duże. może z 1L na 1000km, pocił się przy termostacie i myślałem że to z tego. cztery popychacze też do wymiany.
teraz pytanie czy bać się tego że była naprawiana głowica czy nie ma to większego wpływu na dalszą eksploatację auta? :-?

Autor:  Jarzyn [ wt kwie 25, 2006 10:51 pm ]
Tytuł: 

Widziałeś tą głowice, czy on Ci powiedział, że pęknięta?

Autor:  Sokol [ śr kwie 26, 2006 9:52 pm ]
Tytuł: 

widziałem widziałem jak dla mnie to pierdołka z 3 cm rysa ale mówią że tak właśnie wygląda pęknięta głowica.

Dodano po 8 godzinach. 31 minutach.:

pojechałem dzisiaj i trafiłem właśnie w moment pierwsszego odpalenia po złożeniu [szalone] [szalone] [szalone] jak klekotał tak klekoce no może trochę mniej i przechodzi mu na chwilę jak się przegazuje. diagnoza majstra - trzeba wymienić pozostałe popychacze :-? nie wiem czy to pomoże. chyba nadchodzi mój dzień próby... nie mam tyle cierpliwości co Kruszyn...

Autor:  laudan [ czw kwie 27, 2006 12:24 am ]
Tytuł: 

Po zdjeciu przewodow wysokiego cisnienia diesel MB zawsze metalicznie klekocze. Ustaje to po jakis 500-1000 km od ich zalozenia.

ps. Jestes pewny tego mechaniora?

Autor:  Sokol [ czw kwie 27, 2006 9:37 pm ]
Tytuł: 

w sumie pierwszy raz mi naprawia auto ale niby jest dobry. zaraz się urwię z roboty i podjadę do niego zobaczyć co tworzy.

Dodano po 4 godzinach. 52 minutach.:

majster rozebrał silnik i wymienia pozostałe 6 popychaczy - twierdzi że po tym będzie git. ciśnienie sprawdził i jest ok.

Dodano po 9 godzinach. 29 minutach.:

historię czas dokończyć(mam nadzieję :-? )
pojechałem odebrałem auto chodzi cichutko i słychać jedynie od czasu do czasu którąś końcówkę wtrysku ale narazie odpuszczę ten temat $$$. tak na marginesie po " klekotaniu" jestem lżejszy o 2 tys zł
naprawa głowicy, wymiana popychaczy, napinacz łańcucha rozrządu, jakieś uszczelki i zaledwie 200zł robocizny.
pozdrawiam i życzę wiecej szczęścia

Autor:  mini [ sob kwie 29, 2006 8:05 pm ]
Tytuł: 

NIe martw się ja pojechałem do swojego majsterka początkowo myślałem , że wymienie pierścienie no i po zmierzeniu ciśnień okazało się , że czeka mnie remont silnika No i tym sposobem po 14 dniach mam nowy silnik + debet 5, 5 tysia Wakacyjne plany legły w gruzach wigóle wszystko się zmieniło :( No ale czego to się nie robi z miłości do auta ...

Autor:  ghost2255 [ sob kwie 29, 2006 8:59 pm ]
Tytuł: 

a u mnie takie stukanie skończyło się regeneracją główki korbowodu. po drodze były diagnozy: wtrysk, szklanka, pompa.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/