MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
[M110] testowanie silnika... https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=17719 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | harrier [ śr mar 15, 2006 8:25 pm ] |
Tytuł: | [M110] testowanie silnika... |
Witam Chcę kupić silnik do mojej W126. Mam upatrzony jeden M110, ale niesprawdzany. Silnik jest wyjęty z auta. Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia go? Nie chciałbym kupić padaki jakiejś... jedną już mam. Za propozycje/podpowiedzi z góry dziękuję. Pozdrawiam, |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ śr mar 15, 2006 9:03 pm ] |
Tytuł: | |
tak -zakkrecic skrzynie biegow i rozrusznik i odpalic poza autem---uppss bedzie problem z paliwem.... no to chyba ciezzzzkooooo bedzie cos zrobic-ewentualnie pomiar kompresji. |
Autor: | SoYeR [ czw mar 16, 2006 7:32 am ] |
Tytuł: | |
a może tak? - wykręcamy świece, podpinamy na krótko aku. do rozrusznika i sprawdzamy kompresję.... (oczywiśnie na zalanym olejem) ![]() ![]() (powinno się udać ![]() Widze Harrier że decyzja podjęta ![]() |
Autor: | harrier [ czw mar 16, 2006 11:33 am ] |
Tytuł: | |
Witam ponownie ;) SoYeR pisze: i sprawdzamy kompresję Tak, ale czy samo sprawdzenie kompresji mi wystarczy, żebym miał pewność, że trochę na tym silniku pojeżdżę? SoYeR pisze: coś się ruszyło w temacie dalej?
Jak widzisz próbuję coś zawalczyć. Chciałem silnik Komina sprawdzić, bo wycieczka do Szczecina po silnik, montowanie go w Warszawie i ewentualne odwożenie jak się nie nadaje, to trochę mało opłacalna inwestycja. Wolałbym go jakimś cudem sprawdzić na miejscu. Niby mógłbym pojechać Francuzką jak się trochę ociepli i chłopaki w ASEKO wykombinują jakąś zasadę wiecznej prowizorki, tam montować i sprawdzać... ale to też ryzyko... <i>kombinowactwo</i> Pozdrawiam, |
Autor: | SoYeR [ czw mar 16, 2006 12:09 pm ] |
Tytuł: | |
harrier pisze: Tak, ale czy samo sprawdzenie kompresji mi wystarczy, żebym miał pewność, że trochę na tym silniku pojeżdżę? NIE ![]() ale to wszystko by oceniać trzeba się uważam "nieźle" znać.. M110 ciężko znaleźć (sam wiesz) jeżeli wszystko z powyższych by było ok. to wydaje mi się że za te 1000zł (chyba pamiętam) można zaryzykować... (z drugiej jednak strony, te 1000zł to spokojnie nowe zawory, uszczelki, prowadnice i może jeszcze coś (jakiś rabat przy hurcie może). IMHO harrier pisze: Niby mógłbym pojechać Francuzką jak się trochę ociepli i chłopaki w ASEKO wykombinują jakąś zasadę wiecznej prowizorki, tam montować i sprawdzać... ale to też ryzyko... kombinowactwo
nno i dodatkowe koszty, które spokojnie mogły by pójść na remont.. |
Autor: | SoYeR [ pt mar 17, 2006 7:36 am ] |
Tytuł: | |
SoYeR pisze: (tekie specjalne urządzonko ale nie pamiętam jak się nazywa)
nazywa się "technoskop" taki maleńki "peryskop" w druciku ze światełkiem na końcu... Znalazłem jeszcze jeden patent. w cylindrze wytwarzane jest ciśnienie powietrz ok 10 bar, a następnie stetoskopem osłuchujemy któredy ucieka powietrze i czy bombelki się nie robią w cieczy chłodzącej... (ale to wtedy jak po sprawdzeniu kompresji coś nie tak jest) bardziej jako lokalizowanie ew. usterki... każda decyzja będzie dobra, powodzenia. informuj co i jak... ![]() pozdr. |
Autor: | harrier [ pt mar 24, 2006 3:26 pm ] |
Tytuł: | |
Witam ponownie. Znalazłem sobie silnik, z pierwszych sześciu cyfr numeru wynika, że jest to identyczny silnik jak ten który mam. Ale ponieważ coś mi się obiło o uszy, że istotne jest czy silnik był z automatem czy z manualem (chociaż zawsze wydawało mi się, że zdejmuje się koło zamachowe i pozamiatane), to postanowiłem zapytać właściciela jakie są kolejne cyferki numeru. I tu moje zaskoczenie, okazało się, że silnik jest 110 989 22 *. Do tej pory myślałem, że 10 - oznacza manual, a 12 - oznacza automat (analogicznie jak w numerze VIN). Zatem tak: 1. Czy jest istotne od jakiej skrzyni został odmontowany silnik? 2. Co oznaczają cyferki 22 w numerze? Pozdrawiam, |
Autor: | VALENTINE123 [ pt mar 24, 2006 4:17 pm ] |
Tytuł: | |
harrier pisze: 2. Co oznaczają cyferki 22 w numerze?
Oznaczają ,że współpracował z automatem i pochodzi z Angli. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |