MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
[W126] UKŁAD WTRYSKOWY NIE PODAJE PALIWA 500SE 86r https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=17687 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | ivy [ pn mar 13, 2006 7:10 pm ] |
Tytuł: | [W126] UKŁAD WTRYSKOWY NIE PODAJE PALIWA 500SE 86r |
Witajcie panowie Mam pytanie czy ktoś się może orientuje co może być przczyną nie podawania paliwa z ukł wtryskowego na cylindry... Dodam że: - autko na gazie działa - raczej ma to związek z wybuchem gazu w filtr powietrza który mi sie przydarzył jakiś czas temu i od tego czasu nie działa - pompa podaje paliwo do układu - klapa w garzieli prosta i się nie zacina Czy mogło sie tam coś zawiesić po wystrzale i czy jest to ewentualnie skomplikowane w naprawie??? ![]() |
Autor: | ro2man [ śr mar 15, 2006 8:02 am ] |
Tytuł: | |
nie miałem do czynienia z tym modelem i ciężko diagnozować na odległość, ale znajomy miał dokładnie to samo ze 190 a pomogła wymiana tego czegoś (bo to róznie nazywają) co na tej aukcji http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=92204467 pzdr |
Autor: | ivy [ śr mar 15, 2006 1:44 pm ] |
Tytuł: | |
Jeszcze pogrzebie przy swoim może to coś niedużego w przeciwnym razie czeka mnie wydatek ![]() pozdr |
Autor: | roadrunner [ śr mar 15, 2006 2:10 pm ] |
Tytuł: | |
Nie daje na cylindry?? Znaczy do rozdzielacza dochodzi?? Zakladając sprawny sterownik i cała reszte to za wydawanie paliwa w rozdzielaczu sa odpowiedzialne 2 elementy. Czarna kostka ktora widać na rozdzielaczu z aukcji (na pierwszym zdjęciu. Jest to nastawnik ciśnienia paliwa. Problemem może być też ta druga kostka z drugiej strony jest to czujnik połozenia klapy spietrzającej (jesli to stało sie po strzale to mógł sie uszkodzić ten element). Oczywiście jeśli nie dziala np sterownik to nawet jeśli te elementy sa sprawne to nie będzie paliwko płynac. P.S. Zimny silnik powinien na chwile odpalać lub chociaż dawać znaki życia gdzyż wtryskiwacz rozruchowy bierze paliwko z pominięciem układów sterujacych. Jeśli nie gada na zimnym to może być sterownik ale też kilka innych elementów. |
Autor: | Croolick [ śr mar 15, 2006 4:33 pm ] |
Tytuł: | |
ro2man pisze: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=92204467
No nieźle gość zaśpiewał z ceną. 1000PLN??? ![]() ![]() ![]() Toż to z 1/3 wartości calego silnika M103! Przy takiej cenie dobrze było by wiedziec co sie sprzedaje. Jest to cały zespół regulacji składu mieszanki W jego skład wchodzą przepływomierz powietrza ( to to największe metalowe z klapą, czujnik pomairu ilości zasysanego powietrza ( czarny element z boku) rozdzielacz paliwa( to to metalowe na górze) i elektrohydrauliczny nastawnik ciśnienia (czarny element z drugiej strony). Jeżeli pompa podaje a autko martwe to wymontuj dziadostwo z autka i spokojnie rozbierz. Moze pęknieta jest gumowa membrana w rozdzielaczu paliwa albo zaciął sie tłok sterujący z nia współpracujący? Może faktycznie uwalony którys z czujników? ![]() Ten zespół nie jest jakoś przesadnie skomplikowany. Napisz jak rozwiążesz problem żeby watek nie pozostał martwy i rozgrzebany. Powodzenia ![]() |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ śr mar 15, 2006 5:49 pm ] |
Tytuł: | |
Ale gosc dowalił-jak to jest ok to mozna dac max 300-400zł..... 1000 zł dobre dobre.....Ktos bedzie miał 300E warte 8 czy 9 tys i załozy takie cos za 1000??? extra ![]() |
Autor: | Croolick [ śr mar 15, 2006 5:56 pm ] |
Tytuł: | |
MERCEDES 4 EVER pisze: załozy takie cos za 1000???
hmmm... może lepiej kup. Na zapas ![]() Kurcze, z pewnością pomógłby poradnik serwisowy odnośnie Ke -Jeta, który mam ale skanera brak. ![]() |
Autor: | ivy [ śr mar 15, 2006 11:15 pm ] |
Tytuł: | |
Jutro zabieram się do pracy. Trochę poszperałem w int i osobiście uważam że może to być ten tłoczek w środku.... Croolick pisze: albo zaciął sie tłok sterujący z nia współpracujący?
napewno dam znać jakie efekty dzięki wszystkim raz jeszcze |
Autor: | roadrunner [ czw mar 16, 2006 7:19 am ] |
Tytuł: | |
Croolick pisze: Moze pęknieta jest gumowa membrana w rozdzielaczu paliwa albo zaciął sie tłok sterujący z nia współpracujący?
napewno mówisz o KE-jecie bo mi tu troche "K" zapachniało choc samego rozdzielacza nie rozbierałem ale dałbym sobie paznokcie obciąć, że tłoczka tam nie ma, wszystkim zajmuje sie jedna z kostek. |
Autor: | ro2man [ czw mar 16, 2006 7:40 am ] |
Tytuł: | |
Croolick pisze: hmmm... może lepiej kup. Na zapas w zasadzie to prawda, wcześniej czy później tych co jeźdzą na gazie ten problem dotknie, niemniej cene zawyżona i to znacznie. Croolick pisze: Kurcze, z pewnością pomógłby poradnik serwisowy odnośnie Ke -Jeta, który mam ale skanera brak
Ja mam dwa skanery, więc może jakoś się dogadamy dla wspólnej korzyści (dam stosowne zabezpieczenie) pzdr |
Autor: | ivy [ pt mar 17, 2006 1:14 pm ] |
Tytuł: | |
Mam nowe informacje ![]() Więc ta bardzo cieniutka membrana wewnątrz jest cała, tłoczek pracuje bez zarzutu, nastawnik elektrohydrauliczny również sprawny i napięcie dochodzi do niego, paliwo dochodzi do przewodu przelewowego i tego który prowadzi na wentyl startowy!! niby wszystko ok a paliwo nie dochodzi do górnej części systemu już mnie k... bierze ![]() |
Autor: | ro2man [ pt mar 17, 2006 2:13 pm ] |
Tytuł: | |
sprawdz dokładnie gardziel gumowy, czy po wystrzale nie ma tam jakiegoś pęknięcia, kóre nie można zauważyć gołym okiem. Jak rozumiem paliwo dochodzi na rozdzielacz paliwa? |
Autor: | ivy [ pt mar 17, 2006 5:08 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: sprawdz dokładnie gardziel gumowy
jeśli chodzi o dużą,grubą gumę pod całym układem wtryskowym to wymieniłem ją na nową (149,60 zł) ![]() |
Autor: | ro2man [ pn mar 20, 2006 8:28 am ] |
Tytuł: | |
to przepłaciłeś, bo to kosztuje 35 zł a z kwotę niewiele większą 200-300zł na szrocie kupujesz cały ten układ (na co się pewnie zanosi) |
Autor: | Croolick [ pn mar 20, 2006 11:15 am ] |
Tytuł: | |
No i jak efekty prac. Wyszedłeś z tarczą (spietrzającą ![]() ![]() ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |