MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr cze 25, 2025 1:17 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr mar 08, 2006 11:02 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
Witam, kolejny raz staralem sie cos na forum znalezc ale mi nie wyszlo [szalone] ...
...mam taki maly problem z oswietleniem wnetrza, a mianowicie:

1. Oswietlenie zegarow dziala z prawej strony, z lewej zeby sie zapalilo trzeba puknac, uderzyc po lewej stronie daszku nad zegarami...co to moze byc?
2. Tylko po stronie kierowcy dziala osiwetlenie koleczka od wypuszczania powietrza prze kratke (tego z bialymi kreseczkami). Jak sie zabrac do tego zeby dzialalo tez po srodku i po stronie pasazera?
3. Czy w nawiewu pokretla wsadza sie 0,4W zaroweczki i czy matowe czy normalne?
5. Czy nad pokretlem swiatel powinno sie cos swiecic (pamietam ze gdzies przypadkiem na cos o tym na forum trafilem, ale nie umiem wrocic do tego postu).

Czy te wszystkie rzeczy sa trudne do zrobienia, bo mi wyjatkowo niezrecznie wychodzi sciagnie wszelkich plastikow :oops: i jak to jest trudne to wole jezdzic ciemnym z brakiem niektorych swiatelek niz z polamanymi plastikami. :lol:
Wdzieczny bylbym przy tym za dodkladny opis co i jak sie sciaga, gdzie jest srubka, jak podwazyc itp.

Pomożecie?

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
Post: czw mar 09, 2006 7:44 am 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
zebda pisze:
1. Oswietlenie zegarow dziala z prawej strony, z lewej zeby sie zapalilo trzeba puknac, uderzyc po lewej stronie daszku nad zegarami...co to moze byc?


Spalona żarówka. Drucik żarnika jest dosyć sztywny i jego końce są bardzo często blisko siebie. Terapia wstrząsowa powoduje, że końce się łączą (pod wpływem prądu zespawują się ze sobą) i przez chwilę jest dobrze. O reszcie nie będę pisał po raz kolejny. Szukanie tematu zajęło mi dwie minuty, a więc masz pewność że temat JEST. Przynajmniej nauczysz się posługiwać wyszukiwarką (dla dobra swojego oraz ogółu ) [zlosnik]


O.K., masz podpowiedź: wpisałem hasło: "deski"

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 09, 2006 11:09 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
Znalazlem "cuś" takiego, ale i tak nie jest tam wg mnie dobrze wyjasnone jak sie dobrac do tego zeby swiecily znaczki wokol pokretla od wlacznika swiatel i co zrobic z ta zarowka co sie zespawuje gdy pokne.
http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=9370&postdays=0&postorder=asc&highlight=deski&&start=15
Wczesniej nie znalazlem bo lecialem zle po tematach, i szukalem bardziej jako oswietlenie, podswietlenie a nie deski [zlosnik]

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 09, 2006 11:54 am 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
O tym właśnie myślałem.
O podświetleniu wyłącznika napisał Antoni Janikowski, o boczku Ja ;)
a żarówę w liczniku trzeba po prostu wymienić.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 09, 2006 12:02 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
Co do zdejmowania bocznych wylotow z zatrzaskami pojolem, ale tego
Cytuj:
No trzeba uważać. Jak odkręcisz dużą nakrętkę to chytasz za plajstiktak zeby minął gwint od przełącznika i przesuwasz w lewo, aż puszczą zaczepy(5-6mm). Ręce mi opadają jak widzę poklejone to na super gluty.

Za nic pojac nie moge, jakos bardziej łopatologicznie mi to by trzeba bylo napisac, co gdzie, w ktora strone... [zlosnik]

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 10, 2006 7:21 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
Ok, udalo mi sie wyjac po stronie kierowcy na probe wylot powietrza, nie bylo to az takie trudne i w sumie nie trzeba miec 4 rak, wogule u mnie starczyly 3 rece, bowiem jednej spinki juz nie bylo (prawa gora) a kolejna (lewa gora) trzymala sie na slowo honoru, takze po wyjeciu odpadla (2 wypustki sa, ale sie nie moze na nich utrzymac) - czy to bardzo zle ze wylot trzyma sie tylko na 2 zaczepach?
Czy wyciagajac srodkowy wylot trzeba wykrecac te srube od strony schowka?

No i gdzie w Szczecinie dostac 0,4W 12V wciskane, bo bylem w dwoch sklepach gdzie mialo byc, a nie znalazlem (bylem w Elektronicznym na wprost turzynu i w takim sklepe gleboko w podworku przy ulicy tej co na pomorzany idzie)...

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 12, 2006 3:58 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt sty 31, 2006 12:20 pm
Posty: 33
Witam, tak trzeba odkręcić śrubki od strony schowka i od strony licznika i jeszcze jedną śrubkę która jest w kratce nawiewu po środku u góry inaczej nie wyjmiesz tej kratki jest z tym troche zabawy ale dasz rade PS.ta śrubka u góry jest przykęcona do cięgna które reguluje przepływ powietrza tak że z tym delikatnie bo ro jest ruchome i potem mogą być problemy z wcelowaniem śrubką od gwintu ALE JEST DO ZROBIENIA ;) POZDRAWIAM :)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz mar 12, 2006 10:46 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw paź 06, 2005 7:55 pm
Posty: 1503
Lokalizacja: Łódź [EL]/Szczecin [ZS] czasami
To trzeba wyciagac tez licznyk zeby sie dostac do tej srubki czy jest ona od wewnatrz jakos wykrecana, no i czy z ta srodkowa tez jakos od wewnatrz?
Bo od strony kierowcy mialem tylko te zgrabne zatrzaski...A myslalem ze pojdzie tak bezstresowo i latwo ze wszystkimi :cry:

_________________
"Think Locally,
Fuck Globally"

Kiedyś:
Matiz z kratką - Twardy Zawodnik; MB W124 230TE Aut. - Baleron Forever; Ford Focus II 5d - Fantastic Sam Plastik

Dziś:
Ford Focus kombi III - cholerne 6 biegów!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl