MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
[W124] Jak poznac czy Merc 124 jezdzil na Taxi!!! https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=17268 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Sopel [ czw lut 23, 2006 9:38 pm ] |
Tytuł: | [W124] Jak poznac czy Merc 124 jezdzil na Taxi!!! |
Witam wszystkich:) Mam do was pytanko jako najlepszych znawcow tematu, jak poznac czy MB124 jezdzil na taxi? kolor bezowy tak jak taxi siweci sie i takjak by zywszy od tego z taxi ale w srodku jak poznac? Aha jeszcze jedno pytanko jak moge:)? czy rok produkcji zawsze zgadza sie z Vin-em, np sprzedajacy twierdzi ze rok prod 86 a w Vin i rozkodowaniu go wychodzi ze 85, czy to mozliwe? reszta wyposazenie sie zgadza. Dzieki i Pozdrawiam Wszystkich |
Autor: | VALENTINE123 [ czw lut 23, 2006 9:48 pm ] |
Tytuł: | |
Zobacz po rozkodowaniu VIN-u czy masz kod 450 ,który oznacza TAXI international .Jeżeli masz ten kod to auto było taxi .Co do roku ,to w rozkodowaniu vinu jest podana data zamówienia i jest ona często rok wcześniejsza niż data produkcji ,czy sprzedaży.,więc to wygląda OK. |
Autor: | Idzik [ pt lut 24, 2006 12:13 am ] |
Tytuł: | |
W środku tak z grubsza: 1. Pod kierownicą będziesz miał włącznik alarmu antynapadowego. 2. Na tunelu koło lewarka skrzyni jest dodatkowy włacznik - kogut 3. popielniczki w tylnych drzwiach umieszczone są tuż pod linią szyb, a nie nisko w nogach. 4. Są jeszcze zmiany w zawieszeniu, ale nie pamiętam jakie ![]() Tylko, że to są różnice w fabrycznych wersjach taxi... W PL sporo jednak jeździ aut, któe nie wyszły jako "budynie", a jako zwykłe, "cywilne" wersje i to chodziło na taxi. W takim przypadku musisz dokładnie przyjrzeć się autku, poszukać ew. dziur po taksometrze, radiu CB itp... |
Autor: | .:SPEEDYRIDER:. [ pt lut 24, 2006 7:21 am ] |
Tytuł: | |
Idzik pisze: radiu CB itp...
To nie świadczy o tym że był taxi. Ja np miałem CB radio ale mi je buchnęły złodziejaszki. |
Autor: | gorex [ pt lut 24, 2006 7:58 am ] |
Tytuł: | |
Mowimy o "cywilach" nie w wersji taxi które mogły jeździć w Polsce na taxi. 1.dodatkowa antena, 2. odciśnięta uszczelka bagażnika od strony szyny w sedanach(mocownanie anteny) 3. dodatkowe kabelki w okolicy kierowcy i słupka (zasilanie koguta) 4. sprawdź linkę obrotomierza = może być podłączenie do taxometru 5. dziurki na mocowanie koguta, radia i kasy fiskalnej 6. sprawdź lakier - taxi mają dużo nalepek albo klejonych albo na magnesy. będą różnice w kolorze lakieru albo porysowany lakier jak przylepia sie magnesy na brudny samochód 7. sprawdź dowód powinno być wpisane ![]() 8. zapytaj sprzedawce.. 9. czasami kogut jest mocowany na stałe w okolicy styku drzwi- sprawdź czy nie ma dziurek i czy uszczelka drzwi nie jest poszarpana... |
Autor: | kali [ pt lut 24, 2006 9:09 am ] |
Tytuł: | |
kolega taksówkarz sprzedaje właśnie Poloneza TAXI po 5 latach eksploatacji. Miał tak pomontowane wszystko, że nie ma śladu w kokpicie, żadnej dziurki. Samochód wypolerowany, żadnych śladów po naklejkach. Ale jednak można poznać ![]() a. dziurki na przewodach pozostałość po podłączanych urządzeniach (trzeba dokładnie się poprzygladać) b. ślady na rynienkach po kogucie, ale właśnie kupił nowe listwy i także nie będzie widać. c. wpis do dowodu rejesytracyjnego, samochód jeżdżący na TAXI ma wpisane to do DR. Jeśli sprzedający twierdzi, że jest właścicielem samochodu kilka lat, a DR ma kilka miesięcy to także trzeba to brać pod uwagę. Ale koledzy ze znaku TAXI na to mieli kiedyś taki patent: przed zarejestrowaniem samochodu jako zarobkowy, zgłaszali zaginięcie DR. Otrzymywali wtórnik, w który wbijali odpowiednie wpisy. Kiedy chcieli sprzedać samochód szli do WK i zgłaszali, że dowód się jednak znalazł i zdawali wtórnik. Samochód sprzedawali z oryginalnym DR. Tak robili taksiarze kilka lat temu, nie wiem czy to nadal jest możliwe. |
Autor: | Idzik [ pt lut 24, 2006 10:39 am ] |
Tytuł: | |
.:SPEEDYRIDER:. pisze: To nie świadczy o tym że był taxi. Ja np miałem CB radio ale mi je buchnęły złodziejaszki.
Przecież to jasne, że posiadanie CB nie oznacza, że jesteś taksiarzem... Ot po prostu wielu ma i dlatego warto szukać dziur ![]() |
Autor: | gorex [ sob lut 25, 2006 9:45 am ] |
Tytuł: | |
mogłem sie powstrzymać ale nie chciałem Kali ten Twoj kolega to prawdziwy szpieg z krainy dzeszczowców. rozumiem takie zabiegi w wartościowym aucie...ale w poldku? ma conajmniej 5 lat. ile on jest wart? 3 tys? a że taxi to tak mu spadnie cena? mi by sie nie chciało... Bez urazy oczywście. Twój post jest jak najbardziej na miescu, dużo wnosi. Tylko ten poldek ![]() ![]() |
Autor: | Kozmo1 [ wt mar 14, 2006 10:29 pm ] |
Tytuł: | |
Witam, zainteresowałem sie jednym W124 230E, ale z VINu - WDB1240231A183368 wyszła jedna pozycja taka: 506 outside rear view mirror, left and right, heated (electrically adjustable on the right) (l.h.d.) (с 01.10.1983 по 31.03.1989) outside rear view mirror, right, convex, taxi export version czy to oznacza, ze auto jezdzilo na taxi??? |
Autor: | Mikey [ śr mar 15, 2006 7:30 am ] |
Tytuł: | |
Moim zdaniem nie oznacza to taxi - poprostu tak sie chyba opcja nazywa - grzanie obu lusterek . Ale moge sie mylic to mnie poprawcie , tez mam taka opcje .. |
Autor: | .:SPEEDYRIDER:. [ śr mar 15, 2006 8:31 am ] |
Tytuł: | |
VALENTINE123 pisze: kod 450 ,który oznacza TAXI international
|
Autor: | Wookee [ śr mar 15, 2006 9:00 am ] |
Tytuł: | |
Kozmo1 pisze: taxi export version
W tym roczniku to pierwsza linia opisu + kolorek mało taksówkowy jak na DE (dealer Lubeka). W "najgorszym" razie, ktoś zamówił bajery od taksówki ![]() Przyjrzyj się i oceń cechy taxi, jeśli Cię to niepokoi. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |