MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

[W210] Problem z zapaleniem na ciepłym silniku
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=17242
Strona 1 z 1

Autor:  Voytti [ śr lut 22, 2006 12:56 pm ]
Tytuł:  [W210] Problem z zapaleniem na ciepłym silniku

Witam,
drugi problem jaki dotyczy tego auta to zapalenie silnika.
W210/E280 (b+g) na zimnym silniku zapala idealne, na dotyk, nawet przy -20 mrozach. A kiedy ma ciepły silnik to trzeba dodać gazu i przytrzymać chwilę starter aby załapał.
Nie wiem co może być tą przyczyną?
Czy ktoś z szanowych forumowiczy miał z czymś takim do czynienia?

Autor:  kmieciuone [ śr lut 22, 2006 3:32 pm ]
Tytuł: 

Witam. Miałem podobny problem, tylke że nie chciał palić i na ciepłym i na zimnym silniku. Odpalanie następowało po 10-15 sekundach kręcenia i z gazem w podłodze inaczej nieodplał. Wlałem preparat do czyszczenia wtryskiwaczy chyba Wyns-cos takiego. Poprawa nastapiła po przejechaniu 20 km na benzynie i teraz niema takiego problemu. Oby to było to samo-wkońcu to mercedes:]. Pozdrawiam Tomek.

Autor:  Voytti [ śr lut 22, 2006 5:57 pm ]
Tytuł: 

Ale ten problem istnieje tylko przy ciepłym silniku, więc wtryskiwacze chyba nie mają z tym wspólnego, prawda?
Co to może być? I na gazie i na benzynie te obroty skaczą.
To jest normalnie nieprzyjemne jak na ten samochód. Kupując go oczekiwałem komfortu podczas podróży, a jest tak, że drży i trzęsie nim jak jakimś trabantem.
Kto mi pomoże? Heeelp!!

Autor:  AndyS [ śr lut 22, 2006 10:41 pm ]
Tytuł: 

Na początku mojej kariery z LPG też miałem coś takiego. Już chyba to opisywałem w którymś z postów.
Po "strzale" na LPG coś się przesunęło w czujniku przepływomierza (tym pod pompą wtryskową i przepustnicą powietrza) i nie "kontaktował". Znawca do którego pojechałem coś odkręcił podłączył miernik, czymś psiknął, ustawił tak żeby cały czas był sygnał, przykręcił i było OK (= 40zł). :) No chyba nie muszę dodawać że klapa przepływomierza musi być ustawiona centrycznie i nie zacinać się. Może ten przypadek będzie jakąś inspiracją. To tyle. [zlosnik]
Pozdrowienia

Autor:  ro2man [ czw lut 23, 2006 8:24 am ]
Tytuł: 

zanim zaczniesz rozbierać to sprawdź sondę lambda - 1 min roboty
pzdr

Autor:  MAD_ADAS [ czw lut 23, 2006 3:08 pm ]
Tytuł: 

Mam idealnie to samo. Na zimnym odpala idealnie na cieplym musze leciutko dodac gazu. Dzis odebralem samochod z regulacji. Gadałem z gostekiem ze to moze byc wina pompy paliwa albo akumulatora paliwa poprostu chwile trwa zanim układ załapie cisnienie (twryskiwacze robocze otwieraja sie przy ok 4 atm a rozruchowy jest otwietany elektromagnetycznie)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/