MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
[W210] Problem z zapaleniem na ciepłym silniku https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=17242 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Voytti [ śr lut 22, 2006 12:56 pm ] |
Tytuł: | [W210] Problem z zapaleniem na ciepłym silniku |
Witam, drugi problem jaki dotyczy tego auta to zapalenie silnika. W210/E280 (b+g) na zimnym silniku zapala idealne, na dotyk, nawet przy -20 mrozach. A kiedy ma ciepły silnik to trzeba dodać gazu i przytrzymać chwilę starter aby załapał. Nie wiem co może być tą przyczyną? Czy ktoś z szanowych forumowiczy miał z czymś takim do czynienia? |
Autor: | kmieciuone [ śr lut 22, 2006 3:32 pm ] |
Tytuł: | |
Witam. Miałem podobny problem, tylke że nie chciał palić i na ciepłym i na zimnym silniku. Odpalanie następowało po 10-15 sekundach kręcenia i z gazem w podłodze inaczej nieodplał. Wlałem preparat do czyszczenia wtryskiwaczy chyba Wyns-cos takiego. Poprawa nastapiła po przejechaniu 20 km na benzynie i teraz niema takiego problemu. Oby to było to samo-wkońcu to mercedes:]. Pozdrawiam Tomek. |
Autor: | Voytti [ śr lut 22, 2006 5:57 pm ] |
Tytuł: | |
Ale ten problem istnieje tylko przy ciepłym silniku, więc wtryskiwacze chyba nie mają z tym wspólnego, prawda? Co to może być? I na gazie i na benzynie te obroty skaczą. To jest normalnie nieprzyjemne jak na ten samochód. Kupując go oczekiwałem komfortu podczas podróży, a jest tak, że drży i trzęsie nim jak jakimś trabantem. Kto mi pomoże? Heeelp!! |
Autor: | AndyS [ śr lut 22, 2006 10:41 pm ] |
Tytuł: | |
Na początku mojej kariery z LPG też miałem coś takiego. Już chyba to opisywałem w którymś z postów. Po "strzale" na LPG coś się przesunęło w czujniku przepływomierza (tym pod pompą wtryskową i przepustnicą powietrza) i nie "kontaktował". Znawca do którego pojechałem coś odkręcił podłączył miernik, czymś psiknął, ustawił tak żeby cały czas był sygnał, przykręcił i było OK (= 40zł). ![]() ![]() Pozdrowienia |
Autor: | ro2man [ czw lut 23, 2006 8:24 am ] |
Tytuł: | |
zanim zaczniesz rozbierać to sprawdź sondę lambda - 1 min roboty pzdr |
Autor: | MAD_ADAS [ czw lut 23, 2006 3:08 pm ] |
Tytuł: | |
Mam idealnie to samo. Na zimnym odpala idealnie na cieplym musze leciutko dodac gazu. Dzis odebralem samochod z regulacji. Gadałem z gostekiem ze to moze byc wina pompy paliwa albo akumulatora paliwa poprostu chwile trwa zanim układ załapie cisnienie (twryskiwacze robocze otwieraja sie przy ok 4 atm a rozruchowy jest otwietany elektromagnetycznie) |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |