MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw wrz 11, 2025 5:02 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt lut 10, 2006 1:15 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 14, 2004 3:43 pm
Posty: 2822
Lokalizacja: Pyrlandia
ktoś wie, jak wymienić baterię? mam jeden kluczyk i nie wiem, czy po wymianie bedzie działał? ponoć po włożeniu baterii trzeba go włożyć do stacyjki na jakiś czas i przekręcić zapłon??? i się zaprogramuje?

_________________
Kuba
W116 300SD '79
Ex:
C114 250 2,8 '71, S203 220 CDI '04, W115 200 '72, W123 200 '84, C123 230 '82, W116 350 '77, C123 280 '80, S202 250TD '98, W124 300D '88, W201 1.8 '91, W202 180 '99


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 10, 2006 1:32 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2001 1:00 am
Posty: 1724
Gerri kiedyś napisał:
,,Piloty infrarot wymagają synchronizacji. Robiłeś to? Dwukrotnie emitujesz sygnał w stronę odbiornika, we wkładce drzwi, lub nad lusterkiem, zależnie od wersji, i od tego momentu w ciągu 20 sekund musisz włożyć kluczyk do stacyjki i załączyć zapłon. Sprawdzenie kluczyka, szczególnie baterii polega na dłuższym naciśnięciu przycisku i przytrzymaniu ok dwóch sekund, pojawi się wtedy widzialny, czerwony impuls w oczku pilota. Drugi objaw słabych baterii w pilocie, jeżeli instalacja jest w porządku, /otwiera i zamyka/ jest taki, że przykładowo po otwarciu pilotem przez kilkanaście sekund migają obie kontrolki, czerwona i zielona,nie na przemian tylko razem- jest to również znak, że baterie w pilocie wymienić należy'

_________________
124 E220 coupe 96'FOTO
MB artykuły prasowe cz1
MB artykuły prasowe cz2


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 10, 2006 1:48 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 14, 2004 3:43 pm
Posty: 2822
Lokalizacja: Pyrlandia
VALENTINE123 pisze:
Gerri kiedyś napisał:
,,Piloty infrarot wymagają synchronizacji. Robiłeś to? Dwukrotnie emitujesz sygnał w stronę odbiornika, we wkładce drzwi, lub nad lusterkiem, zależnie od wersji, i od tego momentu w ciągu 20 sekund musisz włożyć kluczyk do stacyjki i załączyć zapłon. Sprawdzenie kluczyka, szczególnie baterii polega na dłuższym naciśnięciu przycisku i przytrzymaniu ok dwóch sekund, pojawi się wtedy widzialny, czerwony impuls w oczku pilota. Drugi objaw słabych baterii w pilocie, jeżeli instalacja jest w porządku, /otwiera i zamyka/ jest taki, że przykładowo po otwarciu pilotem przez kilkanaście sekund migają obie kontrolki, czerwona i zielona,nie na przemian tylko razem- jest to również znak, że baterie w pilocie wymienić należy'


Dzięki!
Pierwsza cześć wypowiedzi Gerri'ego dot. jak rozumiem synchronizacji po wymianie baterii.
Kwestia sprawdzania kluczyka - lusterko mam zwykłe i odbiornik w klamce czyli nic mi nie miga. Czerwone oczko w pilocie niedawno świeciło, teraz już nie.
Chyab trzeba zmienić baterię. Tylko jak się dostać do wnętrza, żeby nie posuć go? Zresztą już mam uszkodzony, ponieważ ułamaną mam blokadkę, ktora trzyma grot do awaryjnego otwierania drzwi i wysuwa mi się on bezwiednie (w ogóle go nie zabieram, żeby nie zgubić).

_________________
Kuba
W116 300SD '79
Ex:
C114 250 2,8 '71, S203 220 CDI '04, W115 200 '72, W123 200 '84, C123 230 '82, W116 350 '77, C123 280 '80, S202 250TD '98, W124 300D '88, W201 1.8 '91, W202 180 '99


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 10, 2006 4:05 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw gru 15, 2005 3:12 pm
Posty: 118
Numer GG: 457649
Lokalizacja: zabrze
otwierasz kluczyk, w zagłebieniu masz numer katalogowy i rysunek jak wsadzić nowe baterie. Wypchnij do góry część z rysunkiem baterii. Powinno wyskoczyć.

_________________
W 124 E300TD
http://www.motohybrid.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 10, 2006 5:59 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2001 1:00 am
Posty: 1724
Masz tu opis z rysunkami.

Obrazek
Obrazek

_________________
124 E220 coupe 96'FOTO

MB artykuły prasowe cz1

MB artykuły prasowe cz2


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 10, 2006 6:03 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Kubol ma inny kluczyk..... to jest jakis z 124 lub 1 serii C....Kluczyk bedzie uruchamiał auto po wymianie ale synchronizacje trzeba robic.Były opisy na www.obd2.pl

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 10, 2006 8:13 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 14, 2004 3:43 pm
Posty: 2822
Lokalizacja: Pyrlandia
zgadza sie, M4E masz rację !
mam ten nowszy kluczyk, taki zwężający sie ku końcowi

_________________
Kuba
W116 300SD '79
Ex:
C114 250 2,8 '71, S203 220 CDI '04, W115 200 '72, W123 200 '84, C123 230 '82, W116 350 '77, C123 280 '80, S202 250TD '98, W124 300D '88, W201 1.8 '91, W202 180 '99


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 30, 2006 12:30 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 12, 2004 5:30 pm
Posty: 714
Lokalizacja: ze stolicy Śląska
VALENTINE123 pisze:
Sprawdzenie kluczyka, szczególnie baterii polega na dłuższym naciśnięciu przycisku i przytrzymaniu ok dwóch sekund, pojawi się wtedy widzialny, czerwony impuls w oczku pilota. Drugi objaw słabych baterii w pilocie....

Z tego co zrozumiałem to jeśli pojawi się ten czerwony impuls w oczku pilota to znaczy ze jest słaba bateria i tzreba ją wymienic. Dobrze zrozumiałem? Czy jest moge na odwrót? Bo mi się zapala czerwona lampka i nei wiem czy biec po baterie do sklepu czy nie ;)

_________________
-410D 2,9D '86
-308D 2,3D '94
-Sprinter 312D 2,9TD '97
-307D 2,4D '87
-Vito 2,2 CDI '03
-210 2,2 CDI '00
-190 200D '88
-190 200D '86
-126 300 SDL '84 USA
-124 E300TD '94
-124 250TD '86
-190 2,0E '86
-123 300D '81


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 30, 2006 11:22 am 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Nowe kluczyki nie wymagają synchronizacji po wymianie baterii. Jak oczko świeci, to jest dobrze.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 30, 2006 1:43 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 12, 2004 5:30 pm
Posty: 714
Lokalizacja: ze stolicy Śląska
Gerri pisze:
Nowe kluczyki nie wymagają synchronizacji po wymianie baterii.

Hmm no tak tylko ze ten mój kluczyk to zaś taki nowy to nei jest, bo z 94 roku. Te auto to w124 E300TD. Pilot wygląda jak ten pierwszy na żółtym rysunku u góry. A zresztą pokaże fotke :

Obrazek
Tylko zamek do drzwi mam taki śmieszny, bo stacyjka jest normalnei na kluczyk. Auto ma immobilaizer

_________________
-410D 2,9D '86
-308D 2,3D '94
-Sprinter 312D 2,9TD '97
-307D 2,4D '87
-Vito 2,2 CDI '03
-210 2,2 CDI '00
-190 200D '88
-190 200D '86
-126 300 SDL '84 USA
-124 E300TD '94
-124 250TD '86
-190 2,0E '86
-123 300D '81


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 30, 2006 5:26 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 14, 2004 3:43 pm
Posty: 2822
Lokalizacja: Pyrlandia
Się wkur....em i w ASO mi wymienili. Dwie bateryjki, robota [zlosnikz] łącznie 24 zł. Bezstresowo, że cos ułamię lub nie bedzie działać. I nic nie trzeba było synchronizować, jak Gerri napisałeś po czasie.

_________________
Kuba
W116 300SD '79
Ex:
C114 250 2,8 '71, S203 220 CDI '04, W115 200 '72, W123 200 '84, C123 230 '82, W116 350 '77, C123 280 '80, S202 250TD '98, W124 300D '88, W201 1.8 '91, W202 180 '99


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 30, 2006 7:54 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Synchronizacja w tym kluczyku który pokazałeś na zdjęciu jest potrzebna w przypadku, gdy wymiana baterii trwa dłużej niż jedną minutę (jest to zresztą wzmiankowane w skanie Valentine'a) Jeżeli oczko zaświeci na czerwono po naciśnięciu i przytrzymaniu przycisku, to bateria jest dobra. Jeżeli lampki odbiornika (czerwona i zielona) zaczynaja przy otwieraniu (lub zamykaniu) migać RAZEM > to znak, że baterie pilota trzeba wymienić.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 30, 2006 9:33 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 12, 2004 5:30 pm
Posty: 714
Lokalizacja: ze stolicy Śląska
Wielkie dzięki Gerri teraz już wiem wszystko :)

_________________
-410D 2,9D '86
-308D 2,3D '94
-Sprinter 312D 2,9TD '97
-307D 2,4D '87
-Vito 2,2 CDI '03
-210 2,2 CDI '00
-190 200D '88
-190 200D '86
-126 300 SDL '84 USA
-124 E300TD '94
-124 250TD '86
-190 2,0E '86
-123 300D '81


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 18, 2007 6:51 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 15, 2004 5:00 pm
Posty: 196
Lokalizacja: Chełm Śląski
Witam, koledze rozkodowały się dwa kluczyki i samochód stoi...
Po zmianie bat. dwa razy "strzeliłem" w czujke podczerwieni i następnie zapaliłem zapłon ale bez skutku.
Samochód to W124CE 95r

tak wygląda kluczyk : Obrazek

Wie ktoś jak to zaprogramować ??

Dzięki
Pozdrowionka

_________________
-----------------
W123 300D 84'
W123 250 80'


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 28, 2007 9:40 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Gerri pisze:
Jeżeli oczko zaświeci na czerwono po naciśnięciu i przytrzymaniu przycisku, to bateria jest dobra.


Zrobiłeś taką próbę? Na razie nie wiemy, czy pilot w ogóle daje sygnał. Może po prostu źle wsadziłeś baterie...

_________________
W203 Kompressor


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl