MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Kilka pytan technicznych:) https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=16790 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Rybaczenkow [ pt lut 03, 2006 6:49 pm ] |
Tytuł: | Kilka pytan technicznych:) |
1. w predkosciomierzu w przedziale o 0-40 km/h wskazowka lata mi w gore i w dol o jakies 10km. wymiana linki zalatwi sprawe? 2. do czego podlaczony jest wskaznik temp wody? do termostatu? i czy temp silnika 300D 70stC to nie zamalo? (obojetnie w jakich warunkach i predkosciach) 3.po przekroczeniu 80km/h zaczyna wyc most napedowy. jest jakis sposob zeby chociaz troche go wyciszyc? zmiana oleju cos da? 4.jade z jaka predkoscia, wciskam mocno pedal hamulca, auto hamuje jak powinno. jezeli w wcisne go jeszcze raz zaraz po tym jak poprzednio hamowalem sila hamowania jest znacznie slabsza. czy moze byc to nieszczelnosc w polaczeniu pompy z serwem? 5.bawilem sie ostatnio licznikiem (spalila sie lampa podswietlenia) i zrobilem male zwarcie bo wskazowka paliwa pokazywala Full, gdy podlaczylem wszystko jak nalezy wsazowka praktycznie nie podnosi sie, tzn zaleje kilkanascie litro a ona prawie lezy. dodam ze rezerwa zaswieci jak nalezy.. |
Autor: | dejnekas [ pt lut 03, 2006 6:54 pm ] |
Tytuł: | Re: Kilka pytan technicznych:) |
Rybaczenkow pisze: 4.jade z jaka predkoscia, wciskam mocno pedal hamulca, auto hamuje jak powinno. jezeli w wcisne go jeszcze raz zaraz po tym jak poprzednio hamowalem sila hamowania jest znacznie slabsza. czy moze byc to nieszczelnosc w polaczeniu pompy z serwem? . To jest efekt tzw fadingu. czyli oznaczac moze, ze masz stary płyn hamulcowy z dużą juz zawartością H2O. Należy przyn zmienić na dobry markowy z wysoką temperaturą wrzenia. Pozdrawiam, EDIT: dejnekas pisze: Rybaczenkow pisze: 4.jade z jaka predkoscia, wciskam mocno pedal hamulca, auto hamuje jak powinno. jezeli w wcisne go jeszcze raz zaraz po tym jak poprzednio hamowalem sila hamowania jest znacznie slabsza. czy moze byc to nieszczelnosc w polaczeniu pompy z serwem? . To jest efekt tzw fadingu. czyli oznaczac moze, ze masz stary płyn hamulcowy z dużą juz zawartością H2O. Należy przyn zmienić na dobry markowy z wysoką temperaturą wrzenia. Pozdrawiam, Przecztałem to co napisałem i nie wiem czy Ci dobrze doradziłem. |
Autor: | Rybaczenkow [ pt lut 03, 2006 6:59 pm ] |
Tytuł: | |
mysle ze to nie to bo ostatnio pekl mi przewod i wyciekl caly plyn, nalalem DOT4. a hamowanie juz nie dzialalo dluugo wczesniej |
Autor: | Wojtek123 [ sob lut 04, 2006 12:38 am ] |
Tytuł: | |
Rybaczenkow pisze: 1. w predkosciomierzu w przedziale o 0-40 km/h wskazowka lata mi w gore i w dol o jakies 10km. wymiana linki zalatwi sprawe? Może to być wina linki. Rybaczenkow pisze: 2. do czego podlaczony jest wskaznik temp wody? Do czujnika wkręconego w głowicę. Rybaczenkow pisze: i czy temp silnika 300D 70stC to nie zamalo? Za mało, powinien mieć koło 80 Rybaczenkow pisze: 3.po przekroczeniu 80km/h zaczyna wyc most napedowy. jest jakis sposob zeby chociaz troche go wyciszyc? zmiana oleju cos da? Tutaj nie wiele się da zdziałać, może troszeczke go wyciszą jakieś preparaty. Rybaczenkow pisze: 4.jade z jaka predkoscia, wciskam mocno pedal hamulca, auto hamuje jak powinno. jezeli w wcisne go jeszcze raz zaraz po tym jak poprzednio hamowalem sila hamowania jest znacznie slabsza. czy moze byc to nieszczelnosc w polaczeniu pompy z serwem?
Może się po prostu układ jest zapowietrzony? |
Autor: | Rybaczenkow [ sob lut 04, 2006 1:21 am ] |
Tytuł: | |
Zapowietrzony tez nie bo odpowietrzalem ponalaniu nowego plynu. Co zrobic zeby temp miala 80st? EDIT: Dodam jeszcze ze zaraz po zapaleniu zamochodu hamulce tez nie dzialaja jak trzeba, dopiero po chwili sie "naladuja" |
Autor: | lysy2 [ pn lut 06, 2006 9:09 am ] |
Tytuł: | Re: Kilka pytan technicznych:) |
Rybaczenkow pisze: 1. w predkosciomierzu w przedziale o 0-40 km/h wskazowka lata mi w gore i w dol o jakies 10km. wymiana linki zalatwi sprawe?
2. do czego podlaczony jest wskaznik temp wody? do termostatu? i czy temp silnika 300D 70stC to nie zamalo? (obojetnie w jakich warunkach i predkosciach) 3.po przekroczeniu 80km/h zaczyna wyc most napedowy. jest jakis sposob zeby chociaz troche go wyciszyc? zmiana oleju cos da? 4.jade z jaka predkoscia, wciskam mocno pedal hamulca, auto hamuje jak powinno. jezeli w wcisne go jeszcze raz zaraz po tym jak poprzednio hamowalem sila hamowania jest znacznie slabsza. czy moze byc to nieszczelnosc w polaczeniu pompy z serwem? 5.bawilem sie ostatnio licznikiem (spalila sie lampa podswietlenia) i zrobilem male zwarcie bo wskazowka paliwa pokazywala Full, gdy podlaczylem wszystko jak nalezy wsazowka praktycznie nie podnosi sie, tzn zaleje kilkanascie litro a ona prawie lezy. dodam ze rezerwa zaswieci jak nalezy.. ad.1 może być to linka - spróbuj ją najpierw nasmarować w pancerzu ad.2 jak pisali koledzy - czujnik jest w bloku. może być niesprawny czujnik lub termostat. optymalna temp. to 85'C. termostat jak i czujnik łatwo wymienić samemu. termostat wyjmij i sprawdź, czy działaw perłnym zakresie (wrzucasz do gotującej się wody, a potem wyjmujesz i patrzysz czy się rozkurczył na całą dł.) ew. podmień na inny od kolegi ad.3 nic nie poradzisz - daj głośniej radio ![]() ad.4 czy ubywa Ci płynu hamulcowego? jak nie, to masz prawdopodobnie nadwyrężoną membranę lub jakiś inny element przy wspomaganiu ham. ad.5 kombinuj. przejrzyj układ, czy nic nie jest spalone (ścieżki z tyłu licznika) i czy są dobre styki. poprostu metodą organoleptyczną ![]() |
Autor: | art0 [ pn lut 06, 2006 9:23 am ] |
Tytuł: | |
albo vakum padlina , albo odrotnie podłączona stacyjka [ gaszenie ] , brak zaworka |
Autor: | Ocet [ wt lut 07, 2006 3:17 pm ] |
Tytuł: | Re: Kilka pytan technicznych:) |
lysy2 pisze: ad.2
jak pisali koledzy - czujnik jest w bloku. może być niesprawny czujnik lub termostat. optymalna temp. to 85'C. termostat jak i czujnik łatwo wymienić samemu. termostat wyjmij i sprawdź, czy działaw perłnym zakresie (wrzucasz do gotującej się wody, a potem wyjmujesz i patrzysz czy się rozkurczył na całą dł.) ew. podmień na inny od kolegi Może być jeszcze słaby kontakt czujnik - przewód, albo gdzieś nadtarty przewód. Przeczyść styki. Sprawdź przejście przewodu przez ścianę ogniową. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |