MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Pomrozowe klopoty 190e https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=16757 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | tomashm [ czw lut 02, 2006 10:08 am ] |
Tytuł: | Pomrozowe klopoty 190e |
Witam ponownie Po mroznym okresie stwierdzilem dosc istotne zmiany w mojej gwiezdzie: 1. Piski przy skrecaniu - dochodzace z przodu - ponoc to gumy do wymiany ![]() 2. Jak puscily mrozy do bagaznika leje sie woda - sprawdze uszczelke i zaslepki - moze pomoze. 3. I to najgorsze - przednia szyba zaczela pekac ![]() 4. Nieszczesna kontrolka o ktorej pisalem paredziesiat postow temu - swieci dalej - sprawdzilem wszystkie swiatla - i jest ok. Bedzie trzeba jechac do Pana Magika. BTW vin: WDB2010181F830786 A moze ktorys z grupowiczow zna sprawnego mechaniora w Szczecinie - ja poki co jezdze na os. Sloneczne (kolo Jasnej) |
Autor: | Jarzyn [ czw lut 02, 2006 10:14 am ] |
Tytuł: | |
VIN WDB2010181F830786 Model 190 E 1.8 Chassis 2010181F830786 Engine 102910 10 043277 Transmission 716217 01 791105 Order 0 9 290 34680 Approx. year not defined Lights BOSCH Wiper BOSCH Dealer company employees (290) Interior cloth grey (068) Paint 147 arctic white (T) (с 01.01.1985 по 31.12.1993) Options 412 electric sliding roof with tilting device (с 01.07.1983) hydraulic sliding roof, in the rear (с 01.11.1964 по 30.06.1981) 537 mechanically operated antenna and front loudspeaker - without radio set (с 01.10.1989) 620 emission control system ECE version with catalyst technique (с 01.09.1983 по 28.02.1985) vehicles with catalyst technique (с 01.03.1985) version for Italy (с 01.01.1967 по 31.08.1969) Co do tej kontrolki, to wydaje mi się że ktoś majstrował w desce i źle włożona może być żarówka. Hmm... dziwna sprawa, bo nie masz ABS/ASD więc po prawej stronie powinieneś mieć tylko kontrolkę od poziomu płynu do spryskiwaczy oraz działania kierunków w przyczepie ![]() |
Autor: | Boulik [ czw lut 02, 2006 12:34 pm ] |
Tytuł: | |
3. Słyszałem że szyba może pęknąć od mrozu. Zwłaszcza wtedy gdy na zmrożoną puścisz nagle gorący nawiew. |
Autor: | Matiej [ pt lut 03, 2006 10:01 am ] |
Tytuł: | |
No to ja nie słyszałem takich teori zeby gorący nawiew, który jest w takakie mrozy zimnym nawiewiem po odpaleniu lodowatym powietrzem doprowadził do pęknięcia szyby. Jak sie rozgrzewa auto to i powietrze z nawewu leci cieplejesze ale mimo ze w bece mam dobre ogrzewanie nigdy nie udało mi sie przy - 28 zeby był gorący taki jak z farelki, przynajmniej po godzinie turlania się po mieście. Nawet powiem wiecej. Ojciec kiedys w zime na swojego starego nissana sunny do odmarzania szyby stosował gorącą wode (nie wrzątek) i nie pękało. Pękanie szyby może wyniaką z naprężeń jakie są na karoserii w czasie jazdy jeżeli szyba była po wypadku źle wmontowana czy coś tam było źle spasowane. Np w służbowym starym tico szyba pęka notorycznie a dzieje sie tak od momentu wypadku (szyba sie wysypała). Coś źle zrobili i potem 2 koleje szyby pękały w tym samym miejscu tj na dole po prawej stronie. TEraz tica juz nie ma na szczęście ![]() Pozdro |
Autor: | kali [ pt lut 03, 2006 10:20 am ] |
Tytuł: | |
Matiej pisze: Pękanie szyby może wyniaką z naprężeń jakie są na karoserii w czasie jazdy Z tym się zgadzam Matiej pisze: jeżeli szyba była po wypadku źle wmontowana
i tu jest różnie, mnie szyba pękła w nowym Ducato po 3 misiącach eksploatacji i w 5 miesięcznym Oplu Astra. W Ducato wymienili mi na gwarancji, w Oplu pan w servisie ze szkłem powiększającym znalazł jakiś punkcik i szyby nie chcieli mi wymienić. Czyli szyba mogła być skaleczona jakimś kamieniem, a w mrozy pekła. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |