MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
W124 E320T 1993 - zbliza sie zmierzch :)? https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=15889 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | xtek [ pt gru 16, 2005 1:14 pm ] |
Tytuł: | W124 E320T 1993 - zbliza sie zmierzch :)? |
Od pewnego czasu cos sie dzieje z moim mesiem. Ma juz kolo 200kkm. VIN:WDBEA92E1RF273697 (po rozkodowaniu WDB1240921F273697). To jest wersja USA. Problem w tym, ze najpierw sie cos dzialo i podjechalem do ASO. Wymienili uszczelke pod glowica i splanowali ja. Ostatnio zaczelo sie swiecic CHECK ENGINE i zauwazylem ze nie pali na 1 gar. Wymienilem swiece i przewody i dziala dobrze, ale dalej swieci sie CHECK ENGINE. Co z tym zrobic? Da sie jakos skasowac, czy znowu do ASO na komputer? Zna ktos miejsce gdzie mozna podpiac pod komputer w okolicach Rzeszowa? Tu jest rozkodowany VIN http://www.mb.org.pl/forum/showthreaded.php?Cat=&Board=MBForum&Number=63626&page=58&view=collapsed&sb=3&o=&vc=1 |
Autor: | VALENTINE123 [ pt gru 16, 2005 5:36 pm ] |
Tytuł: | |
Niestety uszczelka pod głowicą w silniku M104 to standard przy przebiegu około 200kkm .Musisz podjechać do kogoś kto skasuje błędy .Mój brat ma E320T z 96r ,też robił uszczelkę pod głowicą ,ale błędy powstawały z przerywającej wtyczki do czujnika położenia wałka rozrządu .Jak się poruszało kablem koło wtyczki to silnik przerywał ,dławił się.Musisz też wiedzieć ,że w tym silniku jest problem z kablami (wiązka silnka).Po prostu izolacja kabli pęka i widać gołe żyły przewodów .Z tego powodu też się dzieją różne dziwne rzeczy.Tu masz namiar na dobry warsztat w okolicach Rzeszowa ,info w innego forum: ,,Rzeszów i okolice. Praktycznie wszystkie naprawy dotyczące MB niestety głównie auta nowoczesne tzn. z komputerami. Na pograniczu Boguchwały a Zwięczycy wyjazd z Rzeszowa na południe w kierunku Krosna, przy zjeździe z górki obok aktualnie remontowanego mostu przed znakiem Boguchwała. Firma "Motofach". Godni polecenia fachowcy prosto z ASO, ceny naszczęscie ludzkie co widać po ilości obsługiwanych aut '' |
Autor: | Antoni Janikowski [ sob gru 17, 2005 10:06 pm ] |
Tytuł: | |
Spróbuj zrzucic klemę. |
Autor: | xtek [ sob gru 17, 2005 11:04 pm ] |
Tytuł: | |
Na jak dlugo? |
Autor: | runcajs [ ndz gru 18, 2005 12:57 am ] |
Tytuł: | |
zgada sie firma motofach jest bardzo dobra w tej dziedzinie. nie takie zabaweczki robili. Możesz równiesz podjechac do Mściwójewskiego na przybyszówke. Naprawde dobry elektryk i elektronik no i tańszy od motofach-u. Co do check engine klema raczej nie pomoże. Spróbuj zalać dobre paliwo. może jakis dodatek do paliwa, czasem wystarczy wlać dodatek sciagający wode z paliwa. Miałem przez 5 lat camry USA i też przechodziłem wielokrotnie przez check engine:) Do ASP nie polecałbym jechac bo są drodzy i nie wiadomo czy nie powiedzią że trzeba pół auta wymienić żeby to zrobić ![]() |
Autor: | xtek [ wt gru 20, 2005 2:49 pm ] |
Tytuł: | |
Aha, powiedzcie mi jeszcze jedno. Czy on ma naped na przod czy na tyl. Caly czas bylem swiecie przekonany ze na przod ale ostatnio zaczalem sie zastanawiac. Kurde jezdze jezdze i nie widze ![]() |
Autor: | WeebShut [ wt gru 20, 2005 3:07 pm ] |
Tytuł: | |
xtek pisze: Czy on ma naped na przod czy na tylCaly czas bylem swiecie przekonany ze na przod ...
Żartujesz ? Na tył oczywiście ![]() |
Autor: | xtek [ wt gru 20, 2005 3:13 pm ] |
Tytuł: | |
No serio, bylem przekonany caly czas ze na przod az do przedwczoraj kiedy mnie konkretnie na sniegu zarzucilo. |
Autor: | BamBam [ wt gru 20, 2005 4:10 pm ] |
Tytuł: | |
xtek pisze: Czy on ma naped na przod czy na tyl.
pytasz o mercedesa?? nie no ma na lewe kolo przod i prawe tyl, dlatego tak wysmienicie trzyma sie drogi ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |