MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Duze spalanie gazu w 280E. Nowe zastosowanie doniczki. https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=15668 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | mikolab [ ndz gru 04, 2005 5:36 pm ] |
Tytuł: | Duze spalanie gazu w 280E. Nowe zastosowanie doniczki. |
Czesc! Spokojnie jezdzac (wiem ze kazdy inaczej jezdzi "spokojnie", ale to akurat jazda bez wciskania gazu do oporu, nie uzywanie wysokich obrotow, taka kulturalna mila jazda) panna mercedes lyka sobie 19 litrow LPG na setke... Przy bardziej agresywnej jezdzie wzrost nie jest duzy, pali ponizej 20 na 100. Raz lyknela jakies 22/100, ale to przy jezdzie ok. 150-160 kmh. Czytajac forum i wypowiedzi innych uzytkownikow M110 doszedlem do wniosku ze jednak spalanie mam odczuwalnie wieksze. Mialem nadzieje (a jak wiadomo nadzieja matka..... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Takiego zastosowania doniczki jeszcze nie widzialem... No ale czlowiek uczy sie cale zycie... Juz sie nie dziwie ze mi tyle pali :| Przeraza mnie ten mikser przyslaniajacy caly dolot... W ciagu tygodnia wybiore sie do jakiegos "szanowanego" gazownika (bo ta instalacje jakis pacan widac montowal) i pogadam o zmianie miksera i regulacji. Pytanie do kolezanek i kolegow z zagazowanymi 280-tkami na wtrysku - jak macie rozwiazana instalacje? Tez takie rzezby jak u mnie? Komu pali najmniej i na jakim mikserze? ![]() |
Autor: | Radunio [ ndz gru 04, 2005 6:40 pm ] |
Tytuł: | |
Witam. W te wakacje mialem wymieniana calutka instalacje LPG. Poprzednia byla tragiczna! Jako przyklad podam reduktor do pojemnosci 1, 6 przy 2, 8 Grrrr!!!! Wiec rzezba, owszem, byla. Teraz wszytsko jest PRO ![]() ![]() ![]() Udaj sie do odpowiedniego warsztatu i zrob z tym porzadek, szkoda silnika... Ps. Wiem, ze do tego ostatniego zdania sie ktos zaraz pryczepi, wiec... wiem, wiem wogole na LPG szkoda motoru ![]() |
Autor: | Marcin S [ ndz gru 04, 2005 7:12 pm ] |
Tytuł: | |
Radunio pisze: Ps. Wiem, ze do tego ostatniego zdania sie ktos zaraz pryczepi, wiec... wiem, wiem wogole na LPG szkoda motoru
![]() tylko niezapominaj o właściwościch fizyczno-chemicznych LPG np: liczba oktanowa - ok 110 liczby centanowej nie pamiętam zawsze coś ma swoje wady i zalety... |
Autor: | Noon [ ndz gru 04, 2005 8:23 pm ] |
Tytuł: | Re: Duze spalanie gazu w 280E. Nowe zastosowanie doniczki. |
Witka, Moje M110 po mieście pali 20 L gazu , jazda nieoszczędzająca ale też bez przesady (na trasie nie miałem jeszcze okazji sprawdzić). Mikser mam nieco inny niż montowany zazwyczaj w MB, nie jest to "bunkier" (czyli typ palnikowy) taki jak u ciebie tylko typu "uzupełniającego" (tak to się chyba nazywa ale mogę się mylić) i z tego co wiem ma większą średnicę więc mniej dławi przepływ. Co do tej doniczki to faktycznie ktoś się postarał ![]() ![]() |
Autor: | michau [ ndz gru 04, 2005 9:13 pm ] |
Tytuł: | |
Hej Ja mam taki mikser: ![]() Podobno jest niespecjalny, ale mi pali okolo 17l lpg/100km i nie mam wiekszych problemow z instalacja. Wlot powietrza u mnie nie jest chyba zwezony, ale jest rurka, ktora wlot powietrza kieruje na bok. |
Autor: | and6412 [ pn gru 05, 2005 1:10 am ] |
Tytuł: | |
Ad mikolab. Ale olej to silniczek Ci łyka aż miło ![]() ![]() |
Autor: | mikolab [ pn gru 05, 2005 12:18 pm ] |
Tytuł: | |
co prawda to prawda ![]() ![]() |
Autor: | michau [ pn gru 05, 2005 12:37 pm ] |
Tytuł: | |
mikolab pisze: Cisnienie mi sie bardzo nie podoba, jak osiagnie temp. normalna to cisnienie w wskazoweczka niemilosiernie opada na 1,2-1,0, jak go przegonie to nawet 0,8 (wszystko na D, na N i P jakies 0,3-0,5 wiecej).
Cisnienie zawsze oceniaj na P lub N. Podobno M110 maja niskie cisnienie, ale zasada jest taka, ze podczas jazdy wskazowka powinna byc na 3. Uwazam zatem, ze nie masz sie czym martwic. U mnie przedstawia sie to bardzo podobnie. Pozdrawiam |
Autor: | mikolab [ pn gru 05, 2005 4:27 pm ] |
Tytuł: | |
No to mnie troche pocieszyles. Podczas jazdy jest 3. Chociaz dzisiaj jak jechalem sobie ze stala predkoscia 45-50kmh (czyli czworeczka juz chyba byla i niskie obroty), to bylo 2,5, przy minimalnym zwiekszeniu obrotow wskakiwalo na 3. Ale nie martwie sie ![]() |
Autor: | michau [ pn gru 05, 2005 4:35 pm ] |
Tytuł: | |
mikolab pisze: No to mnie troche pocieszyles. Podczas jazdy jest 3. Chociaz dzisiaj jak jechalem sobie ze stala predkoscia 45-50kmh (czyli czworeczka juz chyba byla i niskie obroty), to bylo 2,5, przy minimalnym zwiekszeniu obrotow wskakiwalo na 3. Ale nie martwie sie Druga sprawa ze ten silniczek ma licznikowo przekulane ponad 310kkm. Jaki Ty (michau) masz przebieg? Tez na LPG smigasz?
Jak jade ze spacerowa predkoscia, ale na IV, tez cisnienie jest ponizej 3, ale po dodaniu gazu, podobnie jak u Ciebie wskakuje na 3. Tez mam LPG, co zreszta mozna wywnioskowac z mojego wczesniejszego postu w tym watku (fotka miksera) ![]() ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |