MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Problemy z SEC https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=15592 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Banan [ śr lis 30, 2005 10:22 am ] |
Tytuł: | Problemy z SEC |
Witam Za namowa szefostwa ![]() Wszystkie pytania beda dotyczyc w126 560 SEC, 90 rok prod Pytanie: 1.Pompa paliwa ma stale zasilanie? 2.Co moze powodowac odlaczenie pompy paliwa po okolo 5 sec pracy. 3.Czy auto samo z siebie moze wylaczac pompe czy to raczej wina alarmu? Auto mialo przekladany silnik i odlaczone zasilanie przez dlozszy okres. 4.Czy mozliwe jest ze alarm sie rozkodowal? Pozdrawiam |
Autor: | Wookee [ śr lis 30, 2005 10:59 am ] |
Tytuł: | |
Pompa paliwa pracuje po włączeniu kluczyka, do uzyskania odp. ciśnienia w układzie. Potem się wyłącza. Po starcie powinna chodzić cały czas. 5 sekund pracy - z włączonym, czy wyłączonym silnikiem? Odpowiedź zresztą niejako już masz - sama z siebie, przy włączonym silniku nie powinna się zatrzymywać. Co masz na myśli pisząc "rozkodować"? Częstotliwość, sposób samoczynnego włączania, ... ? Niezależnie jednak od Twoich intencji, powinieneś ustalić producenta i podjechać do odp. serwisu. To już jest sam krzem i na Forum się wiele nie wymyśli. |
Autor: | Banan [ śr lis 30, 2005 12:22 pm ] |
Tytuł: | |
Wookee pisze: 5 sekund pracy - z włączonym, czy wyłączonym silnikiem?
Pompa daje cisnienie auto zapala ale pompa nie dostaje pradu po uruchomieniu silnika i auto gasnie. Dlatego szukamy przyczyny w alarmie bo auto zachowuje sie tak jak przy kradziezy auta zapalisz ale nie pojedziesz bo odcina prad na pompe, narazie jest odlaczany alarm i zobaczymy co wtedy. Zaznaczam ze auto chodzilo alarm dzilal itd. Moze po odlaczeniu pradu na okolo miesiac alarm sie rozkodowal i nie rozpoznaje pilota no nie iwm nie jestem elektrykiem ale tak to wyglada. A i jak sie podepnie napiecie na pompe to auto chodzi super wiec pompa jest napewno dobra. Nie ma tam jakiegos przekaznika na pompe? |
Autor: | Wookee [ śr lis 30, 2005 12:45 pm ] |
Tytuł: | |
Banan pisze: Nie ma tam jakiegos przekaznika
Skoro Twój alram jest w stanie odciąc pompę, to znaczy że jest gdzieś dołozone przerwanie obwodu zasiljącego. Ocena stanu alarmu i ewent. śledztwo w sprawie prowadzenia się kabli ![]() |
Autor: | Banan [ śr lis 30, 2005 1:20 pm ] |
Tytuł: | |
Wookee pisze: Skoro Twój alram jest w stanie odciąc pompę
Co do alarmu to jest NO NAME nie wiadomo co to za cholerstwo, ale widzialem duzo alarmow odcinajacych pompe wiec moze ten tez odcina , narazie z tym walczymy. |
Autor: | AndyS [ śr lis 30, 2005 5:15 pm ] |
Tytuł: | |
Banan pisze: Pompa daje cisnienie auto zapala ale pompa nie dostaje pradu po uruchomieniu silnika i auto gasnie. [...]
Nie ma tam jakiegos przekaznika na pompe? Witaj No właśnie jest. Ja raz do roku mam to samo (ostatnio kilka dni temu). Trzeba "pieprznąć" w przekaźnik. U mnie jest (W126) na ścianie grodzi od strony kierowcy. Są tam 2 przekaźniki - dosyć długi czarny i "normalny" mały srebrny, kwadratowy z bezpiecznikiem na wierzchu. Przywal w nie. U mnie pomaga. Gdzieś masz zimny lut albo zaśniedziałe gniazdko. Powodzenia |
Autor: | Banan [ śr lis 30, 2005 11:34 pm ] |
Tytuł: | |
Rozmawialem z mechanikiem i przyczyn moze byc kilka: 1.Czujnik polozenia walu uszkodzony ( nie daje sygnalu na modol ze silnik pracuje) 2.Uszkodzony modul 3.Alarm ( ale tam juz wszystko wypiete) 4.Jakies zwarcie w instalacji Jutro ma okiem rzucic siakis specjalista. A ma ktos moze dobrego elktryka/elektro mechanika od mercedesow w obrebie woj Slaskiego? |
Autor: | Banan [ pt gru 02, 2005 2:49 pm ] |
Tytuł: | |
Witam Elektryk rusza z robota w poniedzialek ale: Okazalo sie ze wraz z pompa nie dzial obrotomierz wiec: -czy moze byc to wina czujnika polezania walu? -jak i z czego idzie sygnal na obrtomierz? Przypuszczam ze po zmianie silnika cos sie rozpielo bo wczesniej wszystko dzialalo. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |