MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
LPG w 126 pomocy !!! https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=1546 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | 380se [ pn gru 30, 2002 11:25 am ] |
Tytuł: | LPG w 126 pomocy !!! |
Witam, Od tygodnia jestem posiadaczem W 126 380se a do soboty mam instalacje gazową którą montował zakład "krzak" i pewnie to jest przyczyną moich problemów, a problemy są następujące - z filtrem powietrza jest strasznie słaby (filtr jest nowy) - podczas zwalniania z poniżej 60-tki gaśnie ale nie zawsze czasem jest OK. obroty ustawione są w okolicy 700 - instalacje gazową wyprodukowała firma BRC jest to prosta instalacja gazowa bez komputera. Jeśli ktoś z Was ma doświadczenie w tej materii to proszę o pomoc jeśli potrzebne są dodatkowe informacje proszę zadawajcie pytania jak nastolatce bo tępy jestem w tym temacie. Bardzo dziękuje za pomoc Piot |
Autor: | Ocet [ pn gru 30, 2002 7:04 pm ] |
Tytuł: | |
A jak chodzi na benzynie? |
Autor: | Kowal [ pn gru 30, 2002 8:53 pm ] |
Tytuł: | |
Witam ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Pszczola [ pn gru 30, 2002 11:56 pm ] |
Tytuł: | Re: LPG w 126 pomocy !!! |
380se pisze: Witam,
Od tygodnia jestem posiadaczem W 126 380se a do soboty mam instalacje gazową którą montował zakład "krzak" i pewnie to jest przyczyną moich problemów, a problemy są następujące - z filtrem powietrza jest strasznie słaby (filtr jest nowy) - podczas zwalniania z poniżej 60-tki gaśnie ale nie zawsze czasem jest OK. obroty ustawione są w okolicy 700 - instalacje gazową wyprodukowała firma BRC jest to prosta instalacja gazowa bez komputera. Jeśli ktoś z Was ma doświadczenie w tej materii to proszę o pomoc jeśli potrzebne są dodatkowe informacje proszę zadawajcie pytania jak nastolatce bo tępy jestem w tym temacie. Bardzo dziękuje za pomoc Piot ja mialem jaja z gasnieciem na jalowym . trzeba podkercic obroty na przepustnicy taka srobka , odpal i na sluch podkerc , najlepiej na 900 |
Autor: | webster [ wt gru 31, 2002 10:00 am ] |
Tytuł: | |
Tak, masz automat, pwoinny być na 800-900.. |
Autor: | Kowal [ czw sty 02, 2003 10:12 am ] |
Tytuł: | |
Tu nie chodzi o wolne obroty, ponieważ są one prawidłowe. Prawdopodobną przyczyną złego funkcjonowania instalacji gazowej jest uszkodzony parownik (uszkodzone membrany). Po zamontowaniu nowego będzie wiadomo na 100%. Na dzień dzisiejszy można tylko gdybać. (Problem raczej ciężko by było dokładnie opisać więc raczej nie warto na razie gdybać o tym na forum) ![]() |
Autor: | hatti [ pt sty 03, 2003 10:51 am ] |
Tytuł: | |
No to po pierwsze masz problem - porzadna regulacja instalacji nie powodujaca wystrzalow to spory klopot...Jesli piszesz ze z filtrem jest taki slaby to cos mocno nie tak, bo zazwyczaj wtedy podcisnienie jest wieksze i wiecej gazu jest podawane do kolektora niz w sytuacji bez filtra.Najlepiej jesli udasz sie do jakiegos zakladu ktory troche zna sie na tym co robi i oni zajma sie regulacja.Jesli sie na tym nie znasz, to proby regulacji moga sie skonczyc wystrzalem, a ten czesto moze byc przyczyna nieprzyjemnych konsekwencji w postaci rozpieprzonego ukladu wtrysku i obudowy filtra powietrza.Widzialem juz takie zwloki ukladu zasilania po strzale. Co do regulacji BRC - ustala sie naraz kilka parametrow - trzeba zgrac ze soba nastawy - wolne obroty silnika, dysza biegu jalowego w reduktorze, wstepne napiecie membrany parownika.Do tego parownik BRC posiada jeszcze mozliwosc podlaczenia turbiny - ja to wykorzystalem do wyrownania cisnien na membranie i cisnienia w kolektorze dolotowym (czego gazownicy nigdy nie robia - latwiejszy sposob zwykle przez nich stosowany to mechaniczne ograniczenie dolotu powietrza do filtra powietrza). To tyle - jesli masz jakies pytania - sluze odpowiedzia, ale jesli sie na tym nie znasz - to nie polecam zajmowaniem sie tym samemu - mozna sobie niepotrzebnie narobic bigosu Pozdrawiam |
Autor: | 380se [ pn sty 13, 2003 2:37 pm ] |
Tytuł: | |
Szanowni Koledzy Problem leżał w parowniku po wymianie wszystkie powyżej wymienione usterki ustały, Czy wasze silniki zasilane LPG posiadają świece do gazu, jeśli tak to co to daje i jak to się zachowuje podczas jazdy za benzynie. Dziękuje za pomoc koledze KOWALOWI, który poświęcił troszkę czasu na regulację mojej instalacji. |
Autor: | Kowal [ wt sty 14, 2003 9:19 pm ] |
Tytuł: | |
Witam ![]() Świece do gazu, tak jak i jakiś "cudowny" olej silnikowy to mit. Osobiście mogę polecić świece zapłonowe firmy Brisk. Po ich wkręceniu wolne obroty podniosły mi się o 150-200rpm. I to jest fakt!!! Oczywiście nikogo nie namawiam, po prostu piszę to co sam zobaczyłem. Ważne są również przewody wysokiego napięcia, jak mają przebicia to nawet "cudowne" świece do gazu ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() P.S. Jeżeli zdecydujecie się na świece Brisk'a to pamiętajcie żeby dokładnie odszukać w katalogu swój samochód i kupić te świece które do NIEGO PASUJĄ !!!!!!! Sama ciepłota czasami nie wystarczy i można się wykosztować na darmo. A o takich przypadkach słyszałem już kilkakrotnie. Piotrek wpadnij w wolnej chwili i pochwal się mietkiem LPG ![]() ![]() Pozdrawiam |
Autor: | Wurcel [ śr sty 15, 2003 9:41 pm ] |
Tytuł: | |
Kowal pisze: Osobiście mogę polecić świece zapłonowe firmy Brisk. Po ich wkręceniu wolne obroty podniosły mi się o 150-200rpm. I to jest fakt!!!
Cześć! A jakich świec używałeś poprzednio? |
Autor: | webster [ śr sty 15, 2003 10:15 pm ] |
Tytuł: | |
Znam dokładnie ten sam przypadek...tylko nie uwzględniam w to filtra..możesz mieć padnięte regulatory zaworów na cylindrach..nie stuka troche przy odpalaniu na dużych mrozach? |
Autor: | Kowal [ śr sty 15, 2003 10:50 pm ] |
Tytuł: | |
Wurcel pisze: A jakich świec używałeś poprzednio?
Poprzednio używałem NGK i Bosch'a. Nie podam Ci dokładnie modelu, ale Bosch był 4-ro elektrodowy a NGK były zwykłe. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |