MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://forum.w114-115.org.pl/

Nowy system aut. hamowania w S-klasie zawiódł przed kamerami
https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=15320
Strona 1 z 2

Autor:  Leszek3.0 [ czw lis 17, 2005 9:27 am ]
Tytuł:  Nowy system aut. hamowania w S-klasie zawiódł przed kamerami

Podczas demonstracji w RTL nowego systemu bezpieczeństwa (Brake Assist Plus) 3 nowe mercedesy klasy S wpadły na siebie zamiast samodzielnie wyhamować:

http://www.askaprice.com/torque-article ... n&item=669


Mercedes po sprawdzeniu sprawy usprawiedliwia się, że test był przeprowadzony w hali o stalowej konkstrukcji, co zakłóciło działanie radaru.

Wyemitowano to wczoraj (16.11) wieczorem w RTL.

Autor:  Piotr735 [ czw lis 17, 2005 9:44 am ]
Tytuł: 

Takie są prawa nowinek!
Ciekawe ile głów spadnie za takąanty reklame.

Autor:  lukasz 200 [ czw lis 17, 2005 10:23 am ]
Tytuł: 

Cytuj:
Takie są prawa nowinek!

Albo prawa tandety ,którą stosuje Dailmler-Chrysler,od kilku lat.
Widziałem ostatnio jak Marisz Pudzianowski narzekał na swoje S-400 CDI
Zdarzyło mu się ,że kilka razy stanęła mu na trasie.Ale może nie chciała jechać z nim na pokładzie:)

Autor:  BamBam [ czw lis 17, 2005 10:50 am ]
Tytuł: 

e, tak to moja zona tez potrafi, tylko tylem i w skrzynke transforamtorowa. zaden hamulec ani radar nie pomogly...

Autor:  JaKon [ czw lis 17, 2005 12:13 pm ]
Tytuł: 

Jest gdzies filmik jak to się stało??

Autor:  Leszek3.0 [ czw lis 17, 2005 12:22 pm ]
Tytuł: 

JaKon pisze:
Jest gdzies filmik jak to się stało??


Nie wiem ale pewnie będą powtórki w RTL i wiadomościach i filmiki w sieci.

Autor:  Radunio [ czw lis 17, 2005 2:19 pm ]
Tytuł: 

Jeszcze bardziej niebezpieczny jest ten caly Distronic Plus- nie uwzglednia terenu w jakim samochod sie znajduje. W "Auto Moto i Sport" czytamy : " Wjeżdżamy w góry, dalej próbuję jechać z włączonym Distronikiem. Prędkość ustawiona na 90 km/ h, przed pstrym zakrętem kolumna aut zwalnia do 60 km/ h. Gdy poprzedzający samochód znika z pola widzenia radarów, auto nagle przyspiesza próbując szybko osiągnąć zaprogramowana prędkość. Błyskawiczne wyłączenie systemu ratuje przed kłopotami; Distronic reaguje tylko na poruszające sie przed autem przeszkody! Na krętych drogach lepiej go nie właczać. .." To oczywiste, ze nie można zawierzać życia elektronice aż w takim stopniu, bo skończylo by sie to dłuuugim skokiem w górską przepaść. Zatem jeśli nie jest ona skuteczna w 100%, nie jest skuteczna wcale, bo nie można na niej kompletnie polegać, a skoro tak - jest poprostu bezuzyteczna! Mam na mysli radary i inne totalnie nie przydatne głupoty.

To nie pierwsze lipne dziecie wydane na świat przez Daimlera Chryslera - wystarczy wspomniec o hamulcach by wire min. z obecnej E klasy, ktore sa wadliwe do tego stopnia, ze szefostwo firmy podjeło decyzje o całkowitym wycofaniu ich z produkcji, do odwołania. "Jeśli nie potrafisz..."

Cytuj:
Mercedes po sprawdzeniu sprawy usprawiedliwia się, że test był przeprowadzony w hali o stalowej konkstrukcji, co zakłóciło działanie radaru


Złej baletnicy....Mogli wybrać inne otoczenie. Gamonie, nie fachowcy, ratują teraz tyłki.

Jeśli ktoś bedzie miał filmik z tej wspaniałej prezentacji, proszę, chyba w imieniu wszystkich, wrzucic go tutaj :)

Autor:  MERCEDES 4 EVER [ czw lis 17, 2005 5:28 pm ]
Tytuł: 

eee niedługo to trzeba bedzie nie koczyc szkołe mechaniczna zeby byc mechanikiem tylko informatyke [zlosnik] W tym w211 z elektrycznymi hamulcami to nawet nie mozna wymienic klockow bez wizyty w ASO zeby skasowac wymiane na Star Diagnoze.

Autor:  Radunio [ czw lis 17, 2005 7:29 pm ]
Tytuł: 

Otóż to! Wszystko jest coraz bardziej skomputeryznowane i praktycznie samemu można tylko nalać paliwa...Taka tendencja, ale pytanie po co? Do tej pory kierowca przyspieszal i hamował sam, bo tak własnie powinno być. Jak widać komputery nie zastapia czlowieka, chyba ze ma sie to tak skonczyc jak na tym pokazie ;) Myślę, że miedzy innymi stąd bierze sie takie zamiłowanie fanów motoryzacji do starych samochodów, gdzie maszyna, a nie komputer oddawany był przez producenta do dyspozycji kierowcy. Są oczywiscie wspólczesne auta, które bym z największa ochotą przyjąl, nie będzie wśród nich jednak ani jednego auta ze Stuttgartu. Jesli Benz to właśnie prawdziy Mercedes Benz produkowany w całośći w Reichu- czyli stare modele, a nie wadliwe i awaryjne produkty Daimler Chryslera. Obecnie, gdybym mial harmonię pieniedzy marki sa tylko 2 : BMW i Rolls Royce, dla którego nowobogacki i ożywiony po ponad 70 latach Maybach to jedynie drogi, a nie bezpośredni konkurent. Auto które dzieli mnóstwo podzespołów z "plebejskimi" S i E klasami, nie powinno na dobrą sprawę być uznawane ze exkluzywne! Za sprawą kosmicznej i niczym nieuzasadnionej ceny jest tylko prestiżowy. A to smutne, bo skoro reaktywowano tak doskonała markę, nie powinno sie robić auta łudząco przypominającego tańszą wielokrotnie S klasę. Nie tak sie budzi do życia jedna z najszlachetniejszych marek :(

Autor:  blaszek [ czw lis 17, 2005 8:08 pm ]
Tytuł: 

Właśnie...no, ale nie ma co się chłopakom dziwić, że się próbują wyplątać, bo kto z nas by tego nie robił w takiej sytuacji? :D No z drugiej strony wiadomo, że po tak szlachetnej marce NIKT by się tego nie spodziewał, ale cóż zrobić - każdy może się pomylić, ale nie w takiej branży! To tak jak np w matematyce zrobisz błąd w zadaniu, nikomu nic się nie stanie (ale przykład [zlosnik] ), a jeśli zawiodą np hamulce w aucie, to może być trochę gorzej, bo i fabryka narażona zostanie na straty i opinia marki się psuje. Po tym wybryku z A-klasą, już sporo Mercedes stracił, ale w ciągu tych 7 czy 8 lat nie było tak dużych wpadek, widać, że panowie ze Stuttgartu znowu się zrobili troszkę leniwi i nie przykładają się do PORZĄDNEJ roboty. Oczywiście nic tutaj nie wymówie, co miało by na ZAWSZE pozostać moją decyzją na temat tej marki, ale i tak jakie by te wpadki nie były, to większość "mniej znających się na autach" Mercedesa ZAWSZE będą uważali, za króla aut. Powiem jedno - zawiodłem się na panach z MB...

P.S
Trochę się boję - mój wujek ma Vito z wszelkimi bajerami i wkrótce odbiera ML nowiutkie też z wszelkimi opcjami... :D Ale miejmy nadzieję, że zdarzyło się to (przed [zlosnik] )ostatni raz i tylko w początkowych egzemplarzach S-klasy... :)

Autor:  Wolf_777 [ czw lis 17, 2005 8:20 pm ]
Tytuł: 

Radunio pisze:
Jeszcze bardziej niebezpieczny jest ten caly Distronic Plus


wlasnie u nas jeden z ochroniarzy zaduzo zaufal Distronicu a kiedy zauwazyl ze cos nie tak bylo juz za pozno, S 600 przeszedl w historie... ( zaznacze ze jechal przeciw slonca i mial nadzieje ze system wyhamuje w razie potrzeby)

Autor:  Radunio [ czw lis 17, 2005 8:24 pm ]
Tytuł: 

Tja, A klasa...Ludzie z Mercedesa widać musza dać d... raz na jakiś czas, tym razem zrobili to naprawde spektakularnie, bo na przeciwległym biegunie, gdzie takie wypadki przy pracy nie mogą mieć miejsca w szczegolności! Oczywiscie w przypadku tańszych aut też! Co zabawne, tłumacza sie zakłoceniami. Ciekaw jestem czy np w tunelach, tak jak ten budowany w Szwajcarii o długości 56 KM( !!56KM!! ), podobne zakłócenia bedą wpływały w negatywny sposób na S klasy. Wyobraźcie sobie ultra-mega-gigantyczny korek spowodowany przez właścicieli S klas. Wystarczyłoby ich, powiedzmy 6ciu i zator gotowy, a o 6 takich cacek na odcinku 56 KM w bogatej Szwajcarii przecież nie trudno :) Jeszcze dojdzie do tego, ze przed tunelami beda stały znaki drogowe nie tylko ograniczajace wysokść pojazdu, ale i zakazujące wjazdu nowym eSkom :) Buha ha ha ha .

Cytuj:
S 600 przeszedl w historie...


Z życia wzięte...Ów Distronic Plus to świetny mechanizm auto destrukcji. Może mniej widowiskowy niż kostka C 4, ale równie skuteczny, jak pisze Kolega. A kiedyś auta tej marki były synonimem niezawodnosci...

Autor:  Jacas [ czw lis 17, 2005 10:51 pm ]
Tytuł: 

Dlatego rząd polski zaufał prostym i sprawdzonym w ciężkim terenie konstrukciom AVTO ZAZ ;) [zlosnik]

Autor:  Radunio [ czw lis 17, 2005 11:00 pm ]
Tytuł: 

Nic mi o tym nie wiadomo, przybliżysz to ustrojstwo? Co mi jest natomiast wiadome, to to, ze polski rzad zaufał BMW. Dyskusja była ciekawa i proponowałbym nie spłycać wątku tego typu komentarzami.

Autor:  kali [ czw lis 17, 2005 11:18 pm ]
Tytuł: 

Ensignx pisze:
Mercedes po sprawdzeniu sprawy usprawiedliwia się, że test był przeprowadzony w hali o stalowej konkstrukcji, co zakłóciło działanie radaru.


to znaczy, że w tunelu także może nie zadziałać ?

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/