MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Problem z zapaleniem jak sie rozgrzeje w W126??? Co jest? https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=14455 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Mariusz_19 [ ndz paź 02, 2005 11:42 pm ] |
Tytuł: | Problem z zapaleniem jak sie rozgrzeje w W126??? Co jest? |
Moj SEC ma problemy z zapaleniem jak sie rozgrzeje ale nie zawsze. Czasami go zgasze i dopiero po pieciu minutach moge go odpalic a nie odrazu. Jezeli ktos wie co jest grane prosze o pomoc. Pozdrawiam. |
Autor: | harrier [ pn paź 03, 2005 7:23 am ] |
Tytuł: | |
Zdaje się, że temat był już wałkowany. Coś widziałem kiedyś, zerknij przez "szukaj". Ja mam podobny problem, po nagrzaniu obroty potrafią pomalu spadac aż zgaśnie. Objaw klasyczny: przy dojeżdzaniu do świateł tak spadają obroty (po odpuszczeniu gazu), że silnik gaśnie... ale tylko na dobrze rozgrzanym. Ale ja wiem, że mam do regulacji m110. Pozdrawiam, |
Autor: | AMG [ pn paź 03, 2005 9:06 am ] |
Tytuł: | |
harrier pisze: Ja mam podobny problem, po nagrzaniu obroty potrafią pomalu spadac aż zgaśnie. Objaw klasyczny: przy dojeżdzaniu do świateł tak spadają obroty (po odpuszczeniu gazu), że silnik gaśnie... ale tylko na dobrze rozgrzanym. Ale ja wiem, że mam do regulacji m110.
Twój problem jeste dość prosty należy wymienic "termostat" układu dolotegwego powietrza który jest odpowiedzialny za obroty oraz za ssanie, i bedzie po problemie. |
Autor: | kruszyn [ pn paź 03, 2005 1:03 pm ] |
Tytuł: | |
harrier pisze: Zdaje się, że temat był już wałkowany. Coś widziałem kiedyś, zerknij przez "szukaj".
Ja mam podobny problem, po nagrzaniu obroty potrafią pomalu spadac aż zgaśnie. Objaw klasyczny: przy dojeżdzaniu do świateł tak spadają obroty (po odpuszczeniu gazu), że silnik gaśnie... ale tylko na dobrze rozgrzanym. Ale ja wiem, że mam do regulacji m110. Pozdrawiam, U mnie byl ten sam problem okazalo sie ze potrzebna byla regulacja .... narzedzia srubokret plaski ( srubka po prawej stronie od bloku) i imbus ( regulacja na K-j otworek w pokrywie filtra) ... problem znikl obroty w granicach 1000 i nie gasnie ![]() pozdrawiam |
Autor: | harrier [ pn paź 03, 2005 1:09 pm ] |
Tytuł: | |
AMG pisze: należy wymienic "termostat"
Właśnie. A mi się zdawało, że akurat termostat to jest dobry, bo po odpaleniu silnika na zimno, włącza się ssanie i w miarę jak temperatura rośnie to obroty spadają. Wydawało mi się, że poprostu spadają do zaniskich obrotow i tu myślałem, że starczy regulacja. Oczywiście jak na razie nie mam doświadczenia z silnikami m110, więc się nie będę sprzeczał... Pozdrawiam, |
Autor: | harrier [ pn paź 03, 2005 1:13 pm ] |
Tytuł: | |
kruszyn pisze: potrzebna byla regulacja
Hmmm. Co "user" to inna opinia... ja bym się w takim razie na początek skłaniał do regulacji. Jak to nie pomoże to dopiero wyflaczanie termostatu. Pozdrawiam, |
Autor: | kruszyn [ pn paź 03, 2005 1:24 pm ] |
Tytuł: | |
ja tez sie na tym nie znam a M110 jest jedna wielka niespodzianka dla uzytkownika dlatego tyle opini... pisze co u mnie pomoglo ![]() |
Autor: | harrier [ pn paź 03, 2005 1:36 pm ] |
Tytuł: | |
kruszyn pisze: o ile mechanik wie co do czego i jak
Mam nadzieję, że jak już będę gotowy na wycieczkę do mechanika to mi forumowicze poradzą gdzie należy się kierować w obrębie Warszawy... Pozdrawiam, |
Autor: | harrier [ śr paź 05, 2005 2:00 am ] |
Tytuł: | |
Coraz bardziej oswajam się z pomysłem samodzielnego regulowanie M110. Chodzi mi o regulację wolnych obrotów i obrotów na ssaniu. Nigdy tego wcześniej nie robiłem, więc poproszę znawców temaltu o nakierowanie na lekture, albo jakieś "pouczenie pisemne". Oczywiście jeżeli ktoś uważa, że gra nie jest warta ryzyka i lepiej żeby "niedoświadczona łapa" nie brała się za regulację to również poproszę o posty studzące moje zapędy. Jeżeli temat był już wałkowany, to poproszę o linki do postów. Niestety "szukaj" nie znalazło wystarczającego (jak dla mnie) opisu. Pozdrawiam, |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |