MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Mercedes124 2,3 na wtrysku trudny rozruch https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=14221 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | prezes1980 [ pt wrz 16, 2005 9:01 pm ] |
Tytuł: | Mercedes124 2,3 na wtrysku trudny rozruch |
Witam wszystkich!! I od razu mam pytanie odnośnie odpalania tzn samochód rano pali od dotknięcia wchodzi na ok 2000/obr i po 2-3 sekundach gaśnie i tak ze 2-3 razy aż przegazuje i wtedy zaczyna dopiero chodzić ale bardzo nierówno i ok 500/obr tak jak by ssanie nie działało 1 sprawdzone spaliny na analizatorze ok 2 sprawdzone wszystkie przewody podciśnieniowe ok 3 sprawdzony silnik krokowy od wolnych obrotów (ten w gumie) ok 4 wymienione świece ngk i przewody wn beru czy coś pominąłem?? na razie jest jeszcze ciepło i są problemy ale jak sie zrobi chłodniej to już się boje pomyśleć... 2,3 benz na gazie oczywiście odpalany na benzynie 85 rok zapłon elektroniczny z kat POMÓŻCIE PROSZĘ:) A HA profil nieaktualny |
Autor: | Samsung1 [ pt wrz 16, 2005 9:23 pm ] |
Tytuł: | |
Rozumiem że potem (po przegazowaniu) jak przełączysz na gaz – sprawa się stabilizuje i obroty wzrastają na 700 – 800? Jeżeli tak jest to może być wina popychaczy (wymień wszystkie). |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ pt wrz 16, 2005 9:26 pm ] |
Tytuł: | |
A co maja popychacze do gasniecia silnika???????????? to nie ma zadnego zwiazku.....(nie wieze w bajki o podpartych zaworach....) ![]() |
Autor: | prezes1980 [ pt wrz 16, 2005 10:00 pm ] |
Tytuł: | |
Tak po chwili ok 30 s przytrzymania na powiedzmy 2000obr sprawa sie stabilizuje i jest ok ale najbardziej denerwuje mnie to odpalanie ze 3-4 razy zanim moge przegazować bo wczesniej gasnie jak dodam gazu a po przełączeniu na gaz jest już wszystko ok i pózniej jak silnik jest już ciepły to pali na dotyk |
Autor: | ZBIGOL [ pt wrz 16, 2005 10:25 pm ] |
Tytuł: | |
ja bym posprawdzał wszystkie czujniki przy silniku , wszystkie one dają info do komputera wtrysku. |
Autor: | andriu [ pt wrz 16, 2005 10:37 pm ] |
Tytuł: | Re: Mercedes124 2,3 na wtrysku trudny rozruch |
prezes1980 pisze: samochód rano pali od dotknięcia wchodzi na ok 2000/obr i po 2-3 sekundach gaśnie i tak ze 2-3 razy aż przegazuje i wtedy zaczyna dopiero chodzić ale bardzo nierówno i ok 500/obr tak jak by ssanie nie działało
Czesc, mam podobny objaw, tez po uruchomieniu wchodzi na 2000 i potem bywa roznie, raz zejdzie z tych obrotow do 500 i tak sobie pyrka ,innym razem zgasnie,a kiedy indziej te 2000 utrzymuje sie dluzszy czas ale wtedy szybko staram sie przelaczyc na lpg i obr. sie stabilizuja. Rowniez gdy przelaczam zagrzany silnik na benzyne to obr. wedruja przewaznie do 2000. diagnoza u mnie (nie wiem czy sluszna) to walniety rozdzielacz paliwa lub regulator wolnych obrotów. Nie robie tego bo szczerze mowiac nie przeszkadza mi to zbytnio przynajmniej na razie. Pozdrawiam |
Autor: | prezes1980 [ sob wrz 17, 2005 12:49 pm ] |
Tytuł: | |
jeszcze jedno pytanie czy można jakoś sprawdzić wtryskiwacz rozruchowy jeżeli tak to proszę o jakieś sugestie bo dziś rano było już całkiem chłodno i mnie k..... bierze jak mam to odpalać |
Autor: | kali [ sob wrz 17, 2005 2:49 pm ] |
Tytuł: | |
może ta informacja pdsunie jakiś pomysł, wprawdzie było to w innym MB, ale może - http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic. ... highlight= |
Autor: | prezes1980 [ sob wrz 17, 2005 4:05 pm ] |
Tytuł: | |
dzieki za podpowiedz dla kalis pozostały mi do sprawdzenia czujniki temperatury, bo bezpiecznik o którym jest na końcu już sprawdziłem i jest ok czekam na dalsze sugestie |
Autor: | jarecki [ sob wrz 17, 2005 8:05 pm ] |
Tytuł: | |
powiem Ci tak... mialem identyczne objawy... tylko ze ja mam taką instalacje gazową ze nie moge odpalic na gazie wiec gdy mi sie paliwo konczy to musze go chechłać i chechłać tak jak ty! Ale powiem ci jedno! Jesli ci wchodzi na obroty po odpaleniu i gasnie to regulator wolnych obrotow... wiesz... te regulatory po zalozeniu instalacji gazowej jakby nie bardzo spelniają swoje zadanie gdyz one regulują przeplyw powietrza ktory i tak jest poprzez mikser silnie zduszony... u mnie ten regulator jest wyjęty i tam jest po prostu zaslepka... tzn mam tam zalozony antywybuch ![]() ![]() i powiem ci ze chodzi to ok... oczywiscie na benzynie nie zrywa sie juz tak jak bez instalacji gazowej ale mikser robi swoje i po zalozeniu miksera od instalacji zaden silnik nie bedzie juz chodzil na benzynie tak jak bez miksera... |
Autor: | prezes1980 [ sob wrz 17, 2005 8:50 pm ] |
Tytuł: | |
powiem Ci tak... mialem identyczne objawy... tylko ze ja mam taką instalacje gazową ze nie moge odpalic na gazie wiec gdy mi sie paliwo konczy to musze go chechłać i chechłać tak jak ty! Ale powiem ci jedno! Jesli ci wchodzi na obroty po odpaleniu i gasnie to regulator wolnych obrotow... wiesz... te regulatory po zalozeniu instalacji gazowej jakby nie bardzo spelniają swoje zadanie gdyz one regulują przeplyw powietrza ktory i tak jest poprzez mikser silnie zduszony... ja też mam taki gaz że na gazie go nie odpale musi być benzyna.... regulator wolnych obrotów sprawdzony na 200% pożyczyłem na wszelki wypadek 2 i to samo po za tym po przekręceniu kluczyka w stacyjce słychać jak "cyka" także regulator odpada a że gaz założony tzn mikser to chyba nie może mieć nic wspólnego że na pb ZIMNY nie chce chodzić bo jak już pisałem na ciepłym silniku chodzi jak pszczółka i na pb i na gazie a zimny tylko na gazie także także zostaje mi w niedzielne popołudnie sprawdzić wtryskiwacz rozruchowy (nie za bardzo wiem jak) ni i czujniki tylko że czujnik można sprawdzić chyba tylko wymieniając go chyba że ktoś ma inny pomysł... proszę o pomoc |
Autor: | Nilovitz [ sob wrz 17, 2005 8:58 pm ] |
Tytuł: | |
sprawdz tez kondycje silnika, czyli cisnionka.. |
Autor: | prezes1980 [ sob wrz 17, 2005 9:25 pm ] |
Tytuł: | |
ciśnienia nie sprawdzałem ale powtarzam na ciepłym silniku pracuje równo na gazie i pb a na zimnym równo tylko na gazie gdyby z ciśnieniem było coś nie tak to raczej nie chodził by równo i na ciepłym silniku po za tym ma niezłego kopa silnik chodzi cichutko to myślę że raczej nie to czy ktoś mi powie jak sprawdzić wtryskiwacz rozruchowy i czujniki temperatury ni wymieniając ich na nowe |
Autor: | andriu [ ndz wrz 18, 2005 12:13 pm ] |
Tytuł: | |
prezes1980 pisze: czy ktoś mi powie jak sprawdzić wtryskiwacz rozruchowy i czujniki temperatury ni wymieniając ich na nowe
Hej, uzyj opcji 'szukaj", wpisz "wtryskiwacz rozruchowy", albo "klopot z uruchomieniem", sam z tym tematem kiedys walczylem i pamietam ze temat byl poruszany. Pozdrawiam. |
Autor: | prezes1980 [ ndz wrz 18, 2005 7:22 pm ] |
Tytuł: | |
no więc po niedzielnym popołudniu sprawdziłem wtryskiwacz rozruchowy i na 100% też jest sprawny (jest napięcie na wtyczce) po wyjęciu wtyczki samochód nie chciał zapalić zostały mi czujniki tylko musze dojść które... co do opcji szukaj to zrobiłem to w pierwszej kolejności i eliminowałem wszystkie możliwości co były opisane no więc ręce mi opadają czy są osoby które są w stanie mi pomóc czy ewentualnie wie ktoś gdzie w bydgoszczy jest mechanik który zna się na mercedesach?? |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |