MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz cze 22, 2025 7:20 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt wrz 09, 2005 8:17 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 19, 2002 11:13 am
Posty: 637
Lokalizacja: Łódź
Witam!

Przy włączonym sprzęgle jak zmieniam bieg np. z 2 na 3 albo z 3 na 4 to cos puka z tylu auta - czy stoi czy jedzie puka (takie gluchie pum) - ale jak z 3 wrzuce luz i z powrotem 3 to nie. Glupieje - co to moze byc??

Auto to w124 e220 '94 z ASD

_________________
Jeep Cherokee XJ 4.0
Honda CR-V
Ex: C140 600 '96, W124 E220 '94, BMW 525tds '93, W123 240D '82, W201 190 2.0 '89, Honda CB500, Chrysler 300M 3,5


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 09, 2005 8:51 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 17, 2003 9:44 am
Posty: 145
Lokalizacja: Warszawa [WT]
Właśnie pozbyłem sie takiego pukania w swojej Mercedes. Winne były dwie tuleje metalowo-gumowe na śrubach mocujących główkę mostu.
Zajrzyj pod autko, z tyłu główki mostu są dwie śruby mocujące ją do wózka... a drgania izoluje silentblok na każdej z tych śrub. Zapewne guma jest juz wybita/sparciała.
Po drugie sprawdź stan sprzęgieł met.-gum. na wale oraz luzy na samym dyfrze.

Pozdr.
Robert

_________________
Onegdaj: W-114 200D'71, W-115 240D'74, W-116 280SE'76, W-116 450 SEL'75, S-124 250 TD'88 (skradziony), S-210 2.2 CDI'98, S-124 300TDT'92 (rozbity). W-124 E300D'93, W-124 E300TD'94.
Aktualnie bez Gwiazdy... :-(


Na górę
 Tytuł:
Post: pt wrz 09, 2005 9:57 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 19, 2002 11:13 am
Posty: 637
Lokalizacja: Łódź
Dzieki za szybka odpowiedz.... Juz myslalem, ze czeka mnie regenaracja ukladu przeniesienia napedu :roll:

Dyfer troche wyje - jak w starym ikarusie :lol: - w koncu prawie 300tkm nachulane autkiem...

A dyfer mozna regenarowac czy tutaj tylko wymiana? W sumie to wycie mi nie przeszkadza, nawet fajnie usypia ppasazerow ale jak w koncu strzeli, to koszty beda x2...

_________________
Jeep Cherokee XJ 4.0
Honda CR-V
Ex: C140 600 '96, W124 E220 '94, BMW 525tds '93, W123 240D '82, W201 190 2.0 '89, Honda CB500, Chrysler 300M 3,5


Na górę
 Tytuł:
Post: sob wrz 10, 2005 12:17 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: śr wrz 17, 2003 9:44 am
Posty: 145
Lokalizacja: Warszawa [WT]
mroziu pisze:
Dyfer troche wyje - jak w starym ikarusie :lol: - w koncu prawie 300tkm nachulane autkiem...

Eeee, nie desperuj. Ja mam "nastukane" 380 kkm i most jest cichutki. To nie kwestia przebiegu tylko regularnych wymian oleju.
Cytuj:
A dyfer mozna regenarowac czy tutaj tylko wymiana?

Nie słyszałem jeszcze, aby ktoś skutecznie zregenerował dyfer za kwotę niższą niż zakup używki w bdb, stanie. Jeśli jestem w błędzie - niech mnie ktoś poprawi.

Cytuj:
ale jak w koncu strzeli, to koszty beda x2...

Nie strzeli. A nawet jak się rozpieprzy, to i tak dowiezie Cię do domu... przecież to Mercedes!

Pozdr.
Robert

_________________
Onegdaj: W-114 200D'71, W-115 240D'74, W-116 280SE'76, W-116 450 SEL'75, S-124 250 TD'88 (skradziony), S-210 2.2 CDI'98, S-124 300TDT'92 (rozbity). W-124 E300D'93, W-124 E300TD'94.
Aktualnie bez Gwiazdy... :-(


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl