MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz cze 22, 2025 3:29 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: wt sie 02, 2005 3:29 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 15, 2005 10:51 am
Posty: 898
Numer GG: 5048999
Lokalizacja: Dębno [ZMY]
Przy zakupie? [zlosnikz]

Zamierzam kupić MB 124 230 COUPE i na co mam zwrócić uwagę przy zakupie.
Auto będę kupował w Niemczech bo wiadomo jak jest tam eksloatowane. Od którego roku najlepiej kupić, tak, żeby nie mieć z nim problemów. Auto będę przerabiał na gaz, mam dobrego gazowanika, czy auto dobrze znosi gaz? Czy warto kupować tę pojemność czy lepiej większą? Na co konktetnie zwrócić uwagę?

_________________
VW PASSAT B4 1.9TDI

CHRYSLER SEBRING 2.7 V6 2004r. - ex
JEEP GRAND CHEROKEE LTD 4.7 V8 1999r. - ex

BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY!!!

W124 E220 1995r. - ex
W124 250D 1992r. - ex
W124 200E 1991r. / E220 1994r. - SZCZEPAN - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 02, 2005 4:03 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2001 1:00 am
Posty: 1723
Po pierwsze ,jeżeli chcesz gazować auto to daruj sobie auta z mechanicznym wtryskiem ,bierz z wtryskiem elektronicznym ,które weszły po 92r ,tzn 220,280,320.Można do takiego auta założyć instalację wtrysku gazu-sekwencja i chodzi to bardzo dobrze. Koszt za 4 cylindry ok. 3500zł.Brat miał 230TE z gazem i teraz ma E220T z sekwencją i różnica jest kolosalna .Spalanie w trasie teraz wyszło 10,7 przy jeździe do 130km/godz ,nie ma ,,strzałów'' ,dużo lepsza kultura pracy ,nie ma falowania obrotów,gaśniecia na wolnych obrotach ect.

_________________
124 E220 coupe 96'FOTO
MB artykuły prasowe cz1
MB artykuły prasowe cz2


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 02, 2005 7:43 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
mr_simon pisze:
na co mam zwrócić uwagę


Na to co zawsze:
1. VIN & wypas
2. Stopień zużycia a deklarowany przebieg
3. Ilość betonu
4. Stan podwozia, silnika, działanie gadgetów

Im więcej sprawdzisz, tym mniej się zdziwisz :D

Słabe miejsca blacharskie W124 były omawiane np. w wątku Sebiana o remoncie Szarej Eminencji. Nie przypuszczam, żeby CE się bardzo różniło.

mr_simon pisze:
Czy warto kupować tę pojemność czy lepiej większą?

Moim zdaniem, większą - silniki benzynowe zaczynają się od 6 cylindrów :D

mr_simon pisze:
czy auto dobrze znosi gaz?

Poczytaj, co Ci VALENTINE123 napisał i przemyśl. O gazie było sporo na forum.
Osobiście prowadziłem/jeździłem samochodami z każdą generacją i od III w górę wyglądało to już sympatycznie - takie zdanie prywatne niefachowca. Może psychologia cy cuś? :D

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 02, 2005 11:09 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lip 14, 2005 9:47 pm
Posty: 76
Lokalizacja: Kraków
[quote="VALENTINE123"][b]Po pierwsze ,jeżeli chcesz gazować auto to daruj sobie auta z mechanicznym wtryskiem ,bierz z wtryskiem elektronicznym ,które weszły po 92r ,tzn 220,280,320.

W CE od 09.92 byly silniki 2.0,2.2,3.2 silnika 2.8 nie bylo :D

_________________
220CE 124 '93 Klakier
200e 124 '91 Klumpot


Na górę
Post: wt sie 02, 2005 11:16 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lip 14, 2005 9:47 pm
Posty: 76
Lokalizacja: Kraków
mr_simon pisze:
Przy zakupie? [zlosnikz]

Zamierzam kupić MB 124 230 COUPE i na co mam zwrócić uwagę przy zakupie.
Auto będę kupował w Niemczech bo wiadomo jak jest tam eksloatowane. Od którego roku najlepiej kupić, tak, żeby nie mieć z nim problemów. Auto będę przerabiał na gaz, mam dobrego gazowanika, czy auto dobrze znosi gaz? Czy warto kupować tę pojemność czy lepiej większą? Na co konktetnie zwrócić uwagę?


Osobiscie proponujje 220 a nie 230 czyli auto od wrzesnia 92 motor przyjazny w eksploatacji nawet na benzynie ( ja nie uznaje gazu ) moj 220 pali w miescie 10l przy umiarkowanej jezdzie ,jesli chcesz duzo mocy to 320 ale pamietaj by mial ASD bo to auto potrafi oszukac na sliskim
Wazne wyposazenie !!! lepiej z jedna poduchą bo schowek sie przydaje ;)
4 szyby elektryczne ,koniecznie bo auto sie pieknie prezentuje ze spuszczonymi a jak z tylu bedziesz mial wiatraki na boczkach to nigdy ich nie uzyjesz ;)
Mechanowtryski czyli starsze (dla coupe 2.0,2.3,3.0 ) nie lubia gazu :/
Wiec pelno-wtryskowe sa lepsze

_________________
220CE 124 '93 Klakier

200e 124 '91 Klumpot


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 03, 2005 3:01 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 15, 2005 10:51 am
Posty: 898
Numer GG: 5048999
Lokalizacja: Dębno [ZMY]
Czyli podsumowaując:
1. Kupić po 92r.
2. Pojemność 2.2 jeśli do gazu
3. Pełna elektryka
4. Jedna poduszka

Dzięki serdeczne wszystkim za wskazówki
pozdrawiam!

_________________
VW PASSAT B4 1.9TDI

CHRYSLER SEBRING 2.7 V6 2004r. - ex
JEEP GRAND CHEROKEE LTD 4.7 V8 1999r. - ex

BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY!!!

W124 E220 1995r. - ex
W124 250D 1992r. - ex
W124 200E 1991r. / E220 1994r. - SZCZEPAN - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 04, 2005 11:41 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 15, 2005 10:51 am
Posty: 898
Numer GG: 5048999
Lokalizacja: Dębno [ZMY]
Przeglądam ogłoszenia ;)

Co sądziecie o silniku 2.0? Czy warto go brać pod uwagę (będzie do gazu), czy lepiej pozostać przy 2.2?

_________________
VW PASSAT B4 1.9TDI

CHRYSLER SEBRING 2.7 V6 2004r. - ex
JEEP GRAND CHEROKEE LTD 4.7 V8 1999r. - ex

BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY!!!

W124 E220 1995r. - ex
W124 250D 1992r. - ex
W124 200E 1991r. / E220 1994r. - SZCZEPAN - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 04, 2005 6:02 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2001 1:00 am
Posty: 1723
Ten silnik 2,0 16V też dobrze nadaje się go gazu ,bo to ta sama rodzina silników M111,ale ja bym brał ten 2,2 bo więcej koni (150) a żużycie paliwa odrobinę większe niż w 2,0 .

_________________
124 E220 coupe 96'FOTO

MB artykuły prasowe cz1

MB artykuły prasowe cz2


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 04, 2005 10:37 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 15, 2005 10:51 am
Posty: 898
Numer GG: 5048999
Lokalizacja: Dębno [ZMY]
I wszystko jasne! [zlosnikz]

_________________
VW PASSAT B4 1.9TDI

CHRYSLER SEBRING 2.7 V6 2004r. - ex
JEEP GRAND CHEROKEE LTD 4.7 V8 1999r. - ex

BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY!!!

W124 E220 1995r. - ex
W124 250D 1992r. - ex
W124 200E 1991r. / E220 1994r. - SZCZEPAN - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 04, 2005 11:07 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw lip 14, 2005 9:47 pm
Posty: 76
Lokalizacja: Kraków
Zużycie podobne ,2.2 nie potrzebuje byc tak krecona by osiagnac to samo co 2.0 ,roznice sa do pominiecia.
2.0 wydaje sie byc ciut za slaba ma 136KM a to jest ciezki samochodzik :lol:

_________________
220CE 124 '93 Klakier

200e 124 '91 Klumpot


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 09, 2005 8:59 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 15, 2005 10:51 am
Posty: 898
Numer GG: 5048999
Lokalizacja: Dębno [ZMY]
Wookee pisze:
mr_simon pisze:
3. Ilość betonu


O co chodzi z tą ilością betonu? Szpachel? [zlosnikz]

_________________
VW PASSAT B4 1.9TDI

CHRYSLER SEBRING 2.7 V6 2004r. - ex
JEEP GRAND CHEROKEE LTD 4.7 V8 1999r. - ex

BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY!!!

W124 E220 1995r. - ex
W124 250D 1992r. - ex
W124 200E 1991r. / E220 1994r. - SZCZEPAN - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 30, 2005 9:25 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 15, 2005 10:51 am
Posty: 898
Numer GG: 5048999
Lokalizacja: Dębno [ZMY]
Jeszcze takie pytanko od jakiej pojemności zaczynały się silniki w układzie V w tych autach?

_________________
VW PASSAT B4 1.9TDI

CHRYSLER SEBRING 2.7 V6 2004r. - ex
JEEP GRAND CHEROKEE LTD 4.7 V8 1999r. - ex

BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY!!!

W124 E220 1995r. - ex
W124 250D 1992r. - ex
W124 200E 1991r. / E220 1994r. - SZCZEPAN - ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 30, 2005 9:30 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
mr_simon pisze:
silniki w układzie V w tych autach

Nie występowały fabrycznie.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 30, 2005 11:57 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 06, 2005 4:44 pm
Posty: 504
Lokalizacja: Zgorzelec
To ciekawe bo cabrio i sedany są z V8.Coupe w sumie najbardziej usportowiony a kończy się na 3200.
Co do cabrio osobiście widuje dwie sztuki prawie codziennie ale
nie jestem do końca pewien czy tak wychodziły z fabryki.

_________________
123 200 1982


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 30, 2005 12:06 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 13, 2003 8:09 pm
Posty: 4194
Lokalizacja: Szczecin
Z tego co pamiętam, to oficjalnie
lukasz 200 pisze:
najbardziej usportowiony

jest E 36 AMG, a z czysto seryjnych faktycznie 320.

_________________
W107024 '77 Smoczyca, za niedługo będzie już 10 lat razem.
w trakcie namyślania się: W116; ex: W201018 '90 Murzyn.

"bułka tarta to nasz narodowy symbol bohaterski... to nasz wkład w światową kuchnię"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl