MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz cze 22, 2025 3:30 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob cze 18, 2005 7:56 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: sob cze 18, 2005 7:41 pm
Posty: 3
Lokalizacja: hamburg
zakupilem sobie takie cos z przebiegiem na liczniku 230 tys.
(ale licznik okazalo sie nie z tego...), kombi za 600 euro.

w kazdym razie zalozylem sobie tez lpg, wbrew temu co czytam na forach
chodzi calkiem dobrze.

Zastanawiam sie tylko czy nie trzeba by bylo poregulowac jakichs zaworow (jak jest zimny to troche cos tam stuka)
lub w ogole wymienic czegos (lanuch rozrzadu i kolka)
czy to w ogole sie jakos reguluje?

prosze o pomoc, sam nie mam zbytnio pojecia ani instrukcji
ksiazki (moze ktos ma na sprzedaz?)

druga sprawa to hydrauliczne zawieszenie - tylek jest strasznie nisko,
nie podnosi sie wydaje sie w ogole (olej jest).
co moze byc przyczyna?

moze ktos ma jeszcze jakies namiary na jakiegos przyzwoitego mechaniora w okolicach Rybnika/Raciborza - (nie zdzierce)

pzdr.
i z gory dzieki za odpowiedz
krzysiek


Na górę
Post: sob cze 18, 2005 8:00 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 31, 2004 12:04 am
Posty: 1281
Lokalizacja: Gliwice
bkudlaty pisze:
druga sprawa to hydrauliczne zawieszenie - tylek jest strasznie nisko,
nie podnosi sie wydaje sie w ogole (olej jest).
co moze byc przyczyna?

moze ktos ma jeszcze jakies namiary na jakiegos przyzwoitego mechaniora w okolicach Rybnika/Raciborza - (nie zdzierce)


Polecam Auto Servis Sanecznik
Rybnik - Rydułtowy

robili NIVO w moim kombi od podstaw [oczko]

_________________
- Mercedes W123 300 TDT, 83r automatic, W201 190E 1993r. W201 190D 1988r. , W210 300TDT 99r.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 19, 2005 7:20 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
W M102 to już raczej zaworów się nie reguluje. Na zimnym stukają bo: albo masz wytarty wałek, albo masz rozwalone samoregulatory i dźwigienki.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 20, 2005 10:30 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw sie 07, 2003 10:39 am
Posty: 1026
Antoni Janikowski pisze:
W M102 to już raczej zaworów się nie reguluje. Na zimnym stukają bo: albo masz wytarty wałek, albo masz rozwalone samoregulatory i dźwigienki.


w 1rzędowym łańcuchu się reguluje


Na górę
 Tytuł:
Post: pn cze 20, 2005 10:34 pm 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lip 14, 2002 6:38 pm
Posty: 5464
Lokalizacja: Warszawa
Jak najbardziej się reguluje. Tu mas zjakby co potrzebne dane:
Obrazek

_________________
MB W123 230E '80 Chinablau & W123 230 '77 Saharagelb
MB GLC 220d 4MATIC - plastik na co dzień ;)
Prezes MB/8 Club Poland
"Chcę umrzeć spokojnie, we śnie - tak jak mój znajomy, a nie wrzeszcząc z
przerażenia - tak jak jego pasażerowie."


Na górę
 Tytuł:
Post: wt cze 21, 2005 2:41 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 06, 2004 3:54 pm
Posty: 137
Lokalizacja: z Zachodu :)
Marcin S pisze:
w 1rzędowym łańcuchu się reguluje



Zalezy od silnika - mam M102 z 1-rzedowym lancuchem i regulatory hydrauliczne...


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 26, 2005 2:40 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
Zalezy od rocznika. W W 123 byly i samoregulujace i zwykle. Wydaje mi sie, ze w 1984 roku nie bylo juz zwyklych.
A jesli chodzi o W 124 to juz sa tylko samoregulujace.

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
 Tytuł: 230 te-lpg
Post: ndz cze 26, 2005 10:53 am 
Offline
nowy

Rejestracja: sob cze 18, 2005 7:41 pm
Posty: 3
Lokalizacja: hamburg
dzieki za info,

jeszcze pytanie a propo spalania. moj egzemplarz doprowadza mnie
do szalu - po miescie potrafi nawet 16 litrow lpg
choc na trasie do 120 okolo 11 lpg

czy to typowe dla 123 kombi?

tak na prawde nie wiem ile na benzynie (bo mnie nie stac :-) )

dzieki


p.s. dalej jestem zainteresowany instrukcja lub ksiazka do mb 123 230te


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz cze 26, 2005 12:21 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lut 06, 2005 4:44 pm
Posty: 504
Lokalizacja: Zgorzelec
Cytuj:
po miescie potrafi nawet 16 litrow lpg


Jak automat to możliwe.Masz na wężu od reduktora do wtrysku czy do gaźnika taką śrubę nią regulujesz moc. Zakręć ją jedną czwartą obrotu i zobacz jak się jeździ,jak będzie za słaby to już nic nie zrobisz ale jak bezie ok to ci mniej spali.Tą srubą możesz tak wyregulować ze spali nawet 40 litrów to oczywiśćie ekstremalna sytuacja ale da rade tak zrobić ma wtedy większego kopa na gazie niż na benzynie.Zakręcaj wsiadaj i ruszaj,wkońcu znajdziesz kompromis.

_________________
123 200 1982


Na górę
 Tytuł: aa
Post: ndz cze 26, 2005 5:10 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: sob cze 18, 2005 7:41 pm
Posty: 3
Lokalizacja: hamburg
wlasnie ze manualna skrzynia (4).
ile pali taki 2.3 litra przy zwyklej jezdzie benzyny
po miescie i na trasie?

dzis zauwazylem ze mam podobna naklejke jak ta wklejona w forum, a to chyba oznacza ze te zawory musze jednak regulowac.

jesli ktos wie raz na ile km trzeba by sie tym zajac,
i kto moze to w miare fachowo zrobic w okolicach Rybnika/Raciborza?

moze jest jakis maniak mb i znawca jednoczesnie o cenach mniejszych niz wspomniany sanecznik?

dzieki wszystkim za info
pzdr


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl