MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
124 2,5D zestaw pytan zasadniczych i nie :) https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=12932 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | dm [ wt cze 21, 2005 10:11 pm ] |
Tytuł: | 124 2,5D zestaw pytan zasadniczych i nie :) |
Witam. Zlozylo sie tak, ze na moim podjezdzie pojawil sie wlasnie rzeczony 124 2,5D a wraz z nim pojawily sie problemy z faktu wieku dojrzewania. Szyberdach ma pekniete prowadzenie co za tym idzie tak nie do konca dobrze sie trzyma jak powinien, pytanie co z tym fantem doraznie mozna zrobic i czy w takiej postaci ma to prawo przeciekac ? Gdzie w tym samochodzie do jasnej anielki sa bezpieczniki (jesli sa inne poza tymi ktore po prawej stronie pod maska) ![]() Elektryka lezy... zaglowki tudziez niebardzo podejmuja wspolprace, z tego co sie dowiedzialem to powinny byly sie opuszczac po nacisnieciu guzika na na pulpicie a one tak niebardzo.... i nagle na wieczor przestala chodzic prawa lampa przednia i lewa tylnia, co za tym idzie podejrzewam bezpieczniki, ktore jak wyzej pisalem nie wiem gdzie poza tymi pod maska szukac i czy jest sens szukac innych ![]() Krotko mowiac maly zestaw poczatkowych problemow poczatukujacego ujezdzacza byka ze stajni Mercedes. A co za malym zestawem idzie... PO-MO-CY ! ![]() |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ wt cze 21, 2005 10:18 pm ] |
Tytuł: | |
![]() ![]() ![]() |
Autor: | dm [ wt cze 21, 2005 10:29 pm ] |
Tytuł: | |
No to juz cos wiem wiecej w zwiazku z tym ![]() ![]() ![]() ![]() Pozdrowienia. |
Autor: | Gerri [ wt cze 21, 2005 10:41 pm ] |
Tytuł: | |
Zwłaszcza lewa TYLNIA lampa przestała chodzić, bo nie ma podciśnienia z rury wydechowej ![]() A tak swoją drogą, to kolega dm mógłby określić która z ośmiu żarówek z przodu i która z jedenastu z tyłu nie świeci, bo wątpię żeby nie świeciły całe lampy jak napisałeś ( a ściślej:"chodziły" - co już całkowicie zmyliło MforE ) Pzdr. |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ wt cze 21, 2005 10:52 pm ] |
Tytuł: | |
sorry ![]() |
Autor: | dm [ wt cze 21, 2005 10:55 pm ] |
Tytuł: | |
No to okreslajac sie, to prawy przod swiatlo "krotkie" i lewy tyl swiatlo postojowe tak jak to zazwyczaj bywa gdy zapala sie swiatla krotkie ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | dm [ wt cze 21, 2005 11:34 pm ] |
Tytuł: | |
MERCEDES 4 EVER pisze: [zlosnik]
![]() ![]() Tak sie zastanawiam..podcisnieniowo, a co jesi nic sie nie dzieje zupelnie od nacisniecia przycisku na desce ? Gdzie szukac tak faktycznie przyczyny, bo nawet nie slychac zeby cokolwiek sie wydarzylo po nacisnieciu bezposrednio, po prostu cisza totalna a na dodatek jak spojrzec na "wezyki" to sa bardzo mocno powciskane zarowno w bagazniku jak i pod siedzeniem (i co to wogole jest pod ta kanapa tylna ?!?! ) gdzie tamzesz jest cos podlaczonego i nie wiem gdzie to dalej biegnie (idac w kierunku do przodu) Jak z tym walczyc i co tutaj zrobic z tym ? co sprawdzic ? co wykonac ? Jakas rade poprosze ![]() Pozdrowienia ![]() |
Autor: | Gerri [ śr cze 22, 2005 12:07 am ] |
Tytuł: | |
A co to jest dla Ciebie (cyt.: przod swiatlo "krotkie") 1. czy światło postojowe 2. czy światło mijania (dla tych świateł właściwa potoczna nazwa to "krótkie") Niestety zaczynam się domyślać że myślisz o takiej malutkiej żaróweczce w prawym reflektorze (tej najmniejszej) Ale podejrzewam że potrzeba będzie jeszcze kilku postów żeby się w tym podejrzeniu upewnić lub je wykluczyć. ![]() |
Autor: | Sebian [ śr cze 22, 2005 1:03 am ] |
Tytuł: | Re: 124 2,5D zestaw pytan zasadniczych i nie :) |
dm pisze: Witam. Zlozylo sie tak, ze na moim podjezdzie pojawil sie wlasnie rzeczony 124 2,5D a wraz z nim pojawily sie problemy z faktu wieku dojrzewania. Pogratulować i życzyć małych strat w postaci wkładów do lusterek i listew bocznych ![]() dm pisze: Szyberdach ma pekniete prowadzenie co za tym idzie tak nie do konca dobrze sie trzyma jak powinien, pytanie co z tym fantem doraznie mozna zrobic i czy w takiej postaci ma to prawo przeciekac ? Może przeciekać, ale nie musi. Jak nie leci, to zostawić, odłożyć kaskę i wymienić wózki na nowe oryginalne. Do tego czasu nie męczyć sterownika, linki i silnika. Używki z reguły są do bani. dm pisze: Gdzie w tym samochodzie do jasnej anielki sa bezpieczniki (jesli sa inne poza tymi ktore po prawej stronie pod maska) ![]() Po prawej stronie pod maską ![]() dm pisze: Elektryka lezy... Znaczy się wypadł akumulator i leży pod autem? ![]() ![]() ![]() dm pisze: zaglowki tudziez niebardzo podejmuja wspolprace, z tego co sie dowiedzialem to powinny byly sie opuszczac po nacisnieciu guzika na na pulpicie a one tak niebardzo.... Albo masz nieszczelny układ podciśnienia, albo szlag Ci pompę trafił. Sądząc po roczniku stawiam na to drugie. Zapewne w zimę nie będziesz mógł zgasić motoru ![]() dm pisze: i nagle na wieczor przestala chodzic prawa lampa przednia i lewa tylnia, co za tym idzie podejrzewam bezpieczniki, ktore jak wyzej pisalem nie wiem gdzie poza tymi pod maska szukac i czy jest sens szukac innych ![]() Jak wyżej: po prawej stronie. Lampy z reguły nie chodzą ![]() ![]() dm pisze: Krotko mowiac maly zestaw poczatkowych problemow poczatukujacego ujezdzacza byka ze stajni Mercedes. A co za malym zestawem idzie... PO-MO-CY !
![]() Dobrze jest. Dasz radę ![]() ![]() ![]() |
Autor: | dm [ śr cze 22, 2005 1:14 am ] |
Tytuł: | |
nie no sadzac po kolorze to raczej czesto nie bedzie az tak kradzione wszystko ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Sebian [ śr cze 22, 2005 1:19 am ] |
Tytuł: | |
dm pisze: nie no sadzac po kolorze to raczej czesto nie bedzie az tak kradzione wszystko ![]() ![]() Optymista ![]() dm pisze: idac dalej, czy do ukladu zaglowkow jest osobna pompa, czy korzysta z jakiejs wspolnej ? Jedna pompa do całego układu podciśnienia, czyli obsługująca podnoszenie świateł przednich, opuszczanie zagłówków (podnosi się ręcznie), centralny zamek, regulację automatyczną biegu jałowego, synchronizację pracy ASB. dm pisze: a co do fotki odnosnie opisu to poprosze ![]() OK. Wyjmę jutro knigę z zastepczęgo BMW 7 ![]() dm pisze: i co do zdania ostatniego ... tak sadze ze to nie jest wiele, zobaczymy co sie bedzie dzialo dalej... jak na razie jestem calkiem zadowolony
![]() Wszystko w swoim czasie ![]() ![]() |
Autor: | dm [ śr cze 22, 2005 1:39 am ] |
Tytuł: | |
Central chodzi i ma sie calkiem dobrze, na jalowym chodzi ladnie plynnie rowno i wogole ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Idzik [ śr cze 22, 2005 1:57 am ] |
Tytuł: | |
To sprawdź w takim razie przewody prowadzące do tych zagłówków, bo prawdopodobnie gdzies są odłączone i zaślepione ![]() |
Autor: | Gerri [ śr cze 22, 2005 9:53 am ] |
Tytuł: | |
Sebian pisze: Jedna pompa do całego układu podciśnienia, czyli obsługująca podnoszenie świateł przednich, opuszczanie zagłówków (podnosi się ręcznie), centralny zamek, regulację automatyczną biegu jałowego, synchronizację pracy ASB. Nieee, no czytając niektóre z zamieszczonych tu rewelacji można się naprawdę nieźle ubawić!!! ![]() ![]() ![]() A chłopak zamiast wiedzieć więcej, wie coraz mniej ![]() Do "dm": Jeżeli zadaję jakieś pytanie, to nie po to żeby sobie robić jaja, tylko jest mi to widać potrzebne do postawienia diagnozy. Na robienie sobie jaj nie mam czasu, nie mam go również na ciągnięcie kogoś za język przez ileśtam postów. Wiem że dla Ciebie to jest oczywiste która żarówka z przodu nie świeci, dla mnie to takie oczywiste nie jest. Podejrzewam że nie działa żarówka światła POSTOJOWEGO z przodu które nie wiem dlaczego wiele osób nazywa światłem KRÓTKIM co jest całkowicie NIEPRAWIDŁOWE. STĄD wynika moja WĄTPLIWOŚĆ.Czy też nie świeci żarówka światła MIJANIA, dla którego określenie światło KRÓTKIE jest właśnie nazwą WŁAŚCIWĄ. Jaśniej już tego nie potrafię opisać. A więc bądź tak uprzejmy i wyprowadź mnie z tej niepewności, żebym nareszcie dostąpił możliwości udzielenia odpowiedzi. I nie obrażaj się, bo zadajesz pytania nieprecyzyjnie - "Lampy nie chodzą" skierowało wątek na regulacje lamp, a przecież nie o to biegało - odpowiadający są zmyleni i piszą nie na temat o którym myślałeś, a Ty czujesz że robi ci się coraz większa "woda z mózgu" Na dowód mojej dobrej woli pomocy zamieszczam linka odnośnie diagnostyki i naprawy zagłówków: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... highlight= Pzdr. |
Autor: | Sebian [ śr cze 22, 2005 12:30 pm ] |
Tytuł: | |
Gerri pisze: Sebian pisze: Jedna pompa do całego układu podciśnienia, czyli obsługująca podnoszenie świateł przednich, opuszczanie zagłówków (podnosi się ręcznie), centralny zamek, regulację automatyczną biegu jałowego, synchronizację pracy ASB. Nieee, no czytając niektóre z zamieszczonych tu rewelacji można się naprawdę nieźle ubawić!!! ![]() ![]() ![]() A chłopak zamiast wiedzieć więcej, wie coraz mniej ![]() Do "dm": Jeżeli zadaję jakieś pytanie, to nie po to żeby sobie robić jaja, tylko jest mi to widać potrzebne do postawienia diagnozy. Na robienie sobie jaj nie mam czasu, nie mam go również na ciągnięcie kogoś za język przez ileśtam postów. Wiem że dla Ciebie to jest oczywiste która żarówka z przodu nie świeci, dla mnie to takie oczywiste nie jest. Podejrzewam że nie działa żarówka światła POSTOJOWEGO z przodu które nie wiem dlaczego wiele osób nazywa światłem KRÓTKIM co jest całkowicie NIEPRAWIDŁOWE. STĄD wynika moja WĄTPLIWOŚĆ.Czy też nie świeci żarówka światła MIJANIA, dla którego określenie światło KRÓTKIE jest właśnie nazwą WŁAŚCIWĄ. Jaśniej już tego nie potrafię opisać. A więc bądź tak uprzejmy i wyprowadź mnie z tej niepewności, żebym nareszcie dostąpił możliwości udzielenia odpowiedzi. I nie obrażaj się, bo zadajesz pytania nieprecyzyjnie - "Lampy nie chodzą" skierowało wątek na regulacje lamp, a przecież nie o to biegało - odpowiadający są zmyleni i piszą nie na temat o którym myślałeś, a Ty czujesz że robi ci się coraz większa "woda z mózgu" Na dowód mojej dobrej woli pomocy zamieszczam linka odnośnie diagnostyki i naprawy zagłówków: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... highlight= Pzdr. Wystarczyło Ci dopisać, żeby sprawdzić elektykę sterujacą zaworami zwalniającymi zagłówki, a nie filozofować ![]() ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |