MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz cze 22, 2025 4:16 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr cze 08, 2005 12:38 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 23, 2003 2:04 pm
Posty: 185
Lokalizacja: Łochów/ mazowieckie (WWE ...)
Witam, jaki jest rodzaj zasilania takiego silnika 2.0 L, 77kW, rok produkcji auta to 1989 ? Może ktoś miał okazję pojeżdzić 190-ką z takim motorem, jakie macie zdanie na temat tych silników, czy są awaryjne? Jeszcze mała prośba, dysponuje ktoś z was jakimś linkiem do stron gdzie mógłbym znależć dane techniczne silników MB 123, 201, 124, 126.
Dziękuję za info- pozdr

_________________
W202 C43 ///AMG T-modell
W201 3.0E Sportline 87' SPRZEDAM
Audi A4 Avant 1.9 Tdi, substytut 300 TDT
Ex: W201 2.6E ASD, manual 87'
Ex: W123 240D 81' "PETROL 877"
Ex: Audi B4 2.3 Coupe
Ex: Lanos 1.6 SX
Ex: Fiesta MK2
Ex: PF 126p


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 08, 2005 12:45 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2001 1:00 am
Posty: 1723
Dane techniczne:
http://macmerc.netium.com.pl/dane/START.HTM

_________________
124 E220 coupe 96'FOTO
MB artykuły prasowe cz1
MB artykuły prasowe cz2


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 08, 2005 1:33 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 12, 2004 5:30 pm
Posty: 714
Lokalizacja: ze stolicy Śląska
Jeżeli 77kW to jest to samo co 122 KM, to ja posiadam taki samochód z 86 roku. Jest to 190E czyli na wtrysku. Silnik mam na gazie bo dosyć dużo pali przy dynamicznej jeździe. Wspólpracuje z automatyczną skrzynią biegów. Niedawno robiłem remont silnika bo urwał się zawór. Z silnika jestem bardzo zadowolony. No te spalanie może tyćko za duże. Ale i tak jestem zadowolony ;)

_________________
-410D 2,9D '86
-308D 2,3D '94
-Sprinter 312D 2,9TD '97
-307D 2,4D '87
-Vito 2,2 CDI '03
-210 2,2 CDI '00
-190 200D '88
-190 200D '86
-126 300 SDL '84 USA
-124 E300TD '94
-124 250TD '86
-190 2,0E '86
-123 300D '81


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 08, 2005 4:11 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 23, 2003 2:04 pm
Posty: 185
Lokalizacja: Łochów/ mazowieckie (WWE ...)
Czy możesz powiedzieć jaką masz w aucie instalację lpg i jak się spisuje ?

_________________
W202 C43 ///AMG T-modell
W201 3.0E Sportline 87' SPRZEDAM
Audi A4 Avant 1.9 Tdi, substytut 300 TDT
Ex: W201 2.6E ASD, manual 87'
Ex: W123 240D 81' "PETROL 877"
Ex: Audi B4 2.3 Coupe
Ex: Lanos 1.6 SX
Ex: Fiesta MK2
Ex: PF 126p


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 08, 2005 6:06 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 12, 2004 5:30 pm
Posty: 714
Lokalizacja: ze stolicy Śląska
Hmm instalacja jest jakaś włoska, nazwy jej niestety nie znam. Montowali mi ja ludzie w Mysłowicach i jestem bardzo zadowolony, nawet jak jeżdze do nich na regulacje to nic nie musze płacić. Wydaje mi sie ze silnik dobrze wspólpracuje z tą instalacją. Początkowo strzelał ale dobrze go wyregulowali i juz od lat mam z tym spokój. Zakładałem ją w 2002 roku i płacilem ok 2 tyś zł. Tata twierdzi ze ona się nazywa jakoś Lov..... [zlosnik]

_________________
-410D 2,9D '86
-308D 2,3D '94
-Sprinter 312D 2,9TD '97
-307D 2,4D '87
-Vito 2,2 CDI '03
-210 2,2 CDI '00
-190 200D '88
-190 200D '86
-126 300 SDL '84 USA
-124 E300TD '94
-124 250TD '86
-190 2,0E '86
-123 300D '81


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 08, 2005 6:12 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 15, 2002 1:00 am
Posty: 3709
Lokalizacja: Szczecin
.:SPEEDYRIDER:. pisze:
Tata twierdzi ze ona się nazywa jakoś Lov.....


Lovato [zlosnik]

Mechu raczej pytał której generacji masz instalacje [oczko]

_________________
Pozdrowki
adi
W Polsce sprzedaje się tylko godność i wódka


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 08, 2005 6:52 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: czw lis 04, 2004 8:52 pm
Posty: 1
Witam
Posiadam od roku dokladnie takiego mercedesa jak opisujesz czyli 190E 2.0
z 1989 zagazowanego instalacja Landi jak narazie nie narzekam. W trasie
10l na 100. Po miescie lubi wziasc do 15 jak go bardzo morduje. Jak narazie psuja sie tylko same pierdołki odpukac typu jakis plasticzek za 2 zl w ASO [zlosnikz] lub zaczol sie grzac i juz myslalem ze po uszczelce a tu niespodzianka urwala sie sprezyna i jezdzil na ssaniu :lol:


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 08, 2005 7:31 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt lip 08, 2003 8:57 pm
Posty: 258
Lokalizacja: z kątowni
kolega ma 200 E w W201 i szczerze powiem jeździłem i będe jeździł tylko Mercedesem z silnikiem diesla, jego benzyniaka nie wzioł bym za darmo

ma przejechane jakies 380 tys i moim zdaniem z lekka kwalifikuje sie na złom a eksploatowany był bardzo dobrze regularnie wymieniany olej filtry i rozne pierdoly eksploatacyjne wszystko na czas samochod ten jest w automacie żłopie mu jak stara krowa częste problemy z odpalaniem musi kręcić czasem w letnie dni nawet po 5 razy zeby zachwycil oczywiscie auto te nigdy nie jeździło na gazie jest on drugim włascicielem

2 : wydaje mi sie ze w srodku jest glosniejszy od mojego diesla :)
no i wogóle jako przeciwnik silnika benzynowego śmieszy mnie ten szum na biegu jałowym jakbym stał koło japońskiej padliny

_________________
1.w123 240 d limuzynka z 1976 roku :-) sprzedany
2.w201 200d 1988 nowy nabytek :)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 08, 2005 9:18 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Beczko Maniak pisze:
ma przejechane jakies 380 tys i moim zdaniem z lekka kwalifikuje sie na złom


A co ty myslaleś mały silniczek z tym przebiegiem. Pomyśl, że w wiekszości marek już od ok 100 tyś motor byłby na złomie. Moj 2,6 miał ponad 400kkm i chodzil b.dobrze tylko przez moja nieuwagę (gwałtowny wyciek oleju i sepsuty czujnik poziomu tegoż) został zatarty. teraz mam 3,0 i tez jestm z niego zadowolony.

Beczko Maniak pisze:
jako przeciwnik silnika benzynowego śmieszy mnie ten szum na biegu jałowym jakbym stał koło japońskiej padliny


Szum ??? Może kolega ma wisko na stale sprzęgnięte te silniczki (przynajmniej w wydaniu 124) są dość ciche i nawet jak na te moc to calkiem nieźle jadą.
Ja znów lubie dźwięk dużego diesla może nie w wydaniu Mb ale np japońskie terenowki. Jednak bardziej lubie ręczna skrzynię a przy dieslu jazda z rączna skrzynią na trasie to (IMHO)katorga. Poza tym dodajac LPG uzyskałem ekonomicznośc auta na poziomie przeciętnego pudełka typu skoda, Vw czy opel i szczerze mam gdzieś opinie, że gaz do auta się nie nadaje. Ja ze swoim nie miałem wiele klopotów a zawsze mogę powiedzieć że dbam o środowisko [zlosnik] .


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 08, 2005 10:13 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 12, 2004 5:30 pm
Posty: 714
Lokalizacja: ze stolicy Śląska
Hmm ja na swój motor nie moge narzekać , chodzi rowniutko i cichutko i nawet pomimo LPG ma względnego kopa. Jak na tak lekki samochodzik 2.0E w zupelności starcza. Prędkośc max jaką uzyskaliśmy tzn brat to 200km/h. Z pod świateł 190 rusza zawsze jako pierwsza ( może to sprawka automatycznej skrzyni). A silnik zawsze odpalam na gazie nawet w zimie i nie mam najmniejszych problemów z tym. Polecam to autko. No chyba ze ktoś codziennie jeździ po 100 km z wielodzietną rodziną to co innego. Ale w tym aucie podrożuje się luksusowo w 2 osoby, komfortowo nawet w 4 (nie licząc małej ilości miejsca na nogi, ale ja zawsze prawie jeżdze z przodu wiec mi to nei przeszkadza) W 5 osob tym autem tez sie da jechać, ale to już mały masohizm(ciasno się robi na tylniej kanapie, szczególnie jak pasażerowie sa dobrze zbudowani). Auto na miasto doskonałe dzięki małym gabarytom auta i stosunkowo dużej dynamice. POLECAM ;)

_________________
-410D 2,9D '86
-308D 2,3D '94
-Sprinter 312D 2,9TD '97
-307D 2,4D '87
-Vito 2,2 CDI '03
-210 2,2 CDI '00
-190 200D '88
-190 200D '86
-126 300 SDL '84 USA
-124 E300TD '94
-124 250TD '86
-190 2,0E '86
-123 300D '81


Na górę
 Tytuł:
Post: śr cze 08, 2005 10:49 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 23, 2003 2:04 pm
Posty: 185
Lokalizacja: Łochów/ mazowieckie (WWE ...)
Dzięki panowie, opinie się przydadzą, następnego znajomka nakręcam na zakup MB [cool] . Upatrzyłem taką właśnie 190 kę i jutro zamierzam utwierdzić go ostatecznie co do słuszności wyboru, no nie jest to co prawda klasyk co się zowie, ale zawsze to MB.

Pozdrawiam

_________________
W202 C43 ///AMG T-modell
W201 3.0E Sportline 87' SPRZEDAM
Audi A4 Avant 1.9 Tdi, substytut 300 TDT
Ex: W201 2.6E ASD, manual 87'
Ex: W123 240D 81' "PETROL 877"
Ex: Audi B4 2.3 Coupe
Ex: Lanos 1.6 SX
Ex: Fiesta MK2
Ex: PF 126p


Na górę
 Tytuł:
Post: czw cze 09, 2005 7:48 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sty 31, 2005 8:44 am
Posty: 149
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Jeśli ma 77 kW to jest to ok 105 KM, a to wydaje mi się jest silnik na gaźniku, a jego zagazowanie jest bajecznie proste i tanie a i dalsza eksploatacja na tym chcąc nie chcąc "średnio fajnym paliwie" nie powinna nastręczać problemów. Z moich obserwacji też wynika że ilość spalanego paliwa nie jest tak bardzo uzależniona od stylu jazdy. A co do awaryjności w starym aucie im coś prostsze to mniej z tym problemów, chociaż akurat jeśli chodzi o stromberga mało który mechanik wie od której strony się za niego zabrać i mówi: "trza było diesla kupić, na dieslu w MB to się wszyscy znają!" [zlosnikz]

_________________
W123 200 '81 manual


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl