MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
230E - uruchamianie doprowadza mnie do zawału https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=12612 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | andriu [ sob cze 04, 2005 1:48 pm ] |
Tytuł: | 230E - uruchamianie doprowadza mnie do zawału |
Jak w temacie, a wygląda to tak: Zimny silnik - zapalam bez wciskania gazu, silnik zapala (przeważnie) ale są bardzo niskie obroty ok 500 (jakby nie bylo ssania) Ciepły silnik - i tu zalewa mnie krew, zapalam równiez bez wciskania gazu, silnik nie chce zapalić, trzeba kilka razy pokręcic rozrusznikiem, za któryms razem łapie, ale (nie zawsze) telepie nim tak jakby nie palił na wszystkie gary. W czasie jazdy silnik pracuje elegancko, ma dynamike, nie dławi sie, jezdze na LPG ale uruchamiam zawsze na benzynie. Proszę o podpowiedzi, od czego zacząc szukanie usterki. Pozdrawiam. |
Autor: | ZBIGOL [ wt cze 07, 2005 3:31 pm ] |
Tytuł: | |
sprawdz czujniki zwłaszcza w obudowie filtra , a może szwankuje ci regulator wolnych obrotów? |
Autor: | Antoni Janikowski [ wt cze 07, 2005 7:52 pm ] |
Tytuł: | |
A może ci gazik leci kolego do kolektorka? Co? |
Autor: | andgor123 [ wt cze 07, 2005 8:24 pm ] |
Tytuł: | |
Antoni Janikowski pisze: A może ci gazik leci kolego do kolektorka? Co?
Dokładnie wygląda tak jakby cosik przeciekało ![]() |
Autor: | lysy2 [ śr cze 08, 2005 8:52 am ] |
Tytuł: | |
jak to pisalem odnosnie M110 jak jezdzisz na LPG, gasisz i zaraz potem startujesz na Pb,to tak poprostu bywa - nie wiem czemu (pamietalem 2 lata temu, teraz juz nie ![]() jak gasisz na lpg i potem zaraz odpalasz na lpg to nie powinno byc problemu. jak silnik cieply to mozesz odpalac na lpg bez obaw. jak cos to polecam Motronic - gazownicy (pytaj o Artura -on ma M110 w W123 i sie zna na tych sprawach) miedzy wiaduktami na Legnickiej we Wrocku |
Autor: | andriu [ śr cze 08, 2005 9:13 am ] |
Tytuł: | |
Cytuj: jak cos to polecam Motronic - gazownicy (pytaj o Artura -on ma M110 w W123 i sie zna na tych sprawach)
miedzy wiaduktami na Legnickiej we Wrocku Dzięki, podjade tam. |
Autor: | andriu [ śr cze 08, 2005 9:17 am ] |
Tytuł: | |
Cytuj: , a może szwankuje ci regulator wolnych obrotów?
Jeżeli to jest ta "puszka" koło kolektora ssącego to jest całkiem odłączone przez poprzedniego właściciela, gdzie to można kupić bo do ASO coś mi nie po drodze. |
Autor: | lysy2 [ śr cze 08, 2005 9:23 am ] |
Tytuł: | |
tu chodzi chyba o to, ze masz zbyt bogata mieszanke paliwa zwlaszcza jesli w kolektorze jest jeszcze mieszanka powietrza z LPG, to przy odpalaniu na Pb jest za malo powietrza, zeby na PB odpalilo plynnie |
Autor: | MMM [ śr cze 08, 2005 9:58 pm ] |
Tytuł: | Re: 230E - uruchamianie doprowadza mnie do zawału |
andriu pisze: Jak w temacie, a wygląda to tak:
Zimny silnik - zapalam bez wciskania gazu, silnik zapala (przeważnie) ale są bardzo niskie obroty ok 500 (jakby nie bylo ssania) Ciepły silnik - i tu zalewa mnie krew, zapalam równiez bez wciskania gazu, silnik nie chce zapalić, trzeba kilka razy pokręcic rozrusznikiem, za któryms razem łapie, ale (nie zawsze) telepie nim tak jakby nie palił na wszystkie gary. . Miałem takie same objawy jak "mechanior - fachoffiec" żle przykręcił klapę od wtrysku. Chodzi mi o tą okrągłą pod filtrem powietrza. Klapa była założona niecentrycznie. Na zimnym palił z półobrotu, a na ciepłym trza było chechłać. |
Autor: | TOXIC [ pt cze 10, 2005 10:23 am ] |
Tytuł: | Re: 230E - uruchamianie doprowadza mnie do zawału |
SERWUSIK, Miałem dokładnie to samo, pomogła wymiana regulatora biegu jałowego na sprawny. Udało mi się trafić na sprawny na szrocie za 100PLN. Jak ręką odjął. POZDRO ![]() |
Autor: | andriu [ pt cze 10, 2005 2:36 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: SERWUSIK, Miałem dokładnie to samo, pomogła wymiana regulatora biegu jałowego na sprawny. Udało mi się trafić na sprawny na szrocie za 100PLN. Jak ręką odjął.
No własnie, u mnie jest on dłaczony (chodzi mi o ten koło kolektora ssącego), przyczyną odłączenia wg. poprzedniego właściciela było to że "sobie cykał" ![]() ![]() |
Autor: | jarecki [ pt cze 10, 2005 10:20 pm ] |
Tytuł: | |
mam ten sam problem tylko ze ja mam regulator wolnych obrotó calkowicie wymontowany a w jego miejscu jest zaslepka... dostalem 2 rozne regulatory wolnych obrotow i probowalem to sobie zalozyc jakos lecz na zadnym nie dzialal jak trzeba czyt.: na jednym po odpaleniu wkrecal sie sam na wysokie obroty i spadal w dol az zgasl i nie pomagalo dodawanie gazu a na drugi mzero mozliwosci odpalenia... jeden byl z e zlaczka na 3 kable a drugi na 2 i tu jest pytanie: ja mam zlaczke na 2 przewody a regulatory oba sa od 124 230E i kazdy inny wiec jakiego trza szukac??? domyslam sie ze oba są spier...one |
Autor: | andriu [ sob cze 11, 2005 4:38 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: mam ten sam problem tylko ze ja mam regulator wolnych obrotó calkowicie wymontowany a w jego miejscu jest zaslepka... dostalem 2 rozne regulatory wolnych obrotow i probowalem to sobie zalozyc jakos lecz na zadnym nie dzialal jak trzeba czyt.: na jednym po odpaleniu wkrecal sie sam na wysokie obroty i spadal w dol az zgasl i nie pomagalo dodawanie gazu a na drugi mzero mozliwosci odpalenia... jeden byl z e zlaczka na 3 kable a drugi na 2 i tu jest pytanie: ja mam zlaczke na 2 przewody a regulatory oba sa od 124 230E i kazdy inny wiec jakiego trza szukac??? domyslam sie ze oba są spier...one
Ja dzisiaj podłaczyłem regulator, odpalam (odpalił pięknie) a on 3000 obr. i tak zostało, po przełączeniu na LPG spadły do 900 - 1000 (normalnie takie były). Wiem ze poprzedni właściciel wymieniał ten regulator, na używke oczywiscie i nie wiem czy założył właściwy, spisałem z niego nr. 00014112225 i Bosch 0280140510, jezeli ktos sie orientuje lub ma wgląd w katalogi, to proszę o info czy ten jest własciwy lub ew. jego nr. Pozdrawiam. |
Autor: | TOXIC [ czw cze 16, 2005 10:25 am ] |
Tytuł: | |
Autko mam `85 230E KE-jet ale numery regulatora biegu jałowego troche inne: spisałem z niego nr. 0001411725 i Bosch 0280140503, ze zlaczka na 3 kable, ma regulację wysokości obrotów przy pomocy śruby. Fotkę mogę dać ale dopiero za parę dni. pozdro |
Autor: | andriu [ czw cze 16, 2005 12:40 pm ] |
Tytuł: | |
TOXIC Cytuj: Autko mam `85 230E KE-jet ale numery regulatora biegu jałowego troche inne: spisałem z niego nr. 0001411725 i Bosch 0280140503, ze zlaczka na 3 kable, ma regulację wysokości obrotów przy pomocy śruby. Fotkę mogę dać ale dopiero za parę dni.
Podeślij foto jak możesz, chociaz u mnie jest złączka na 2piny. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |