MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
320 CE - opinie na temat silnika https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=12563 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Scirocco [ śr cze 01, 2005 6:25 pm ] |
Tytuł: | 320 CE - opinie na temat silnika |
Witam , Przeszukalem forum ale nie znalazlem zadnych konkretow na temat tego silnika. Jestem bardzo zainteresowany kupnem Mercedesa w124 320 CE (93-95 rok) mam juz upatrzone kilka egzemplarzy u zachodnich sasiadow. W gre wchodzi tylko model z silnikiem 3.2 24v (220 koni) polaczony z automatyczna przekladnia i maxymalnych wyposazeniu. Chcialem uzyskac informacje na temat trwalosci i awaryjnosci tych silnikow , poniewaz jeden egzemplarz ma 230tys przebiegu, oczywiscie mam na oku tez kilka samochodow z mniejszym przebiegiem ok 130-160tys km, ale ta pierwsza wersja jest ponad maxymalnie wyposazona (webasto,navi od Beckera) . I tutaj kieruje pytanie do Mercedes - maniakow , ile taki silnik jeszcze pociagnie ?? i czy warto sie pchac w taki przebieg. Samochod bedzie jezdzil ok. 12-14tys km rocznie , i tylko na Pb 98. Olej bedzie najwyzszej jakosci i zmieniany co 10tys km. |
Autor: | laudan [ śr cze 01, 2005 6:46 pm ] |
Tytuł: | Re: 320 CE - opinie na temat silnika |
To nie jest fiat lub inny tego typu samochodzik. 200tkm to niewiele jak na MB, o ile jest prawdziwy, co i u naszych sasiadow nie jest pewne ![]() |
Autor: | RobertS [ śr cze 01, 2005 7:36 pm ] |
Tytuł: | |
Scirocco pisze: W gre wchodzi tylko model z silnikiem 3.2 24v (220 koni)
No i tu jest problem słyszałem bardzo dużo niepochlebnych opinii na temat tego silnika, w szczegółach nie odpowiem, poprostu niepochlebnych |
Autor: | VALENTINE123 [ śr cze 01, 2005 8:20 pm ] |
Tytuł: | |
Mój brat ma E320T z 96' .Kupił go jak miał 40tyś przebiegu ,teraz ma 200tyś.Co do silnika to jedyną przypadłością jest to ,że lubi polecieć uszczelka pod głowicą po przebiegu 150-200tyś .Początkowo zaczyna się od lekkich wycieków oleju ,potem coraz mocniejszych ,az trzeba wymieniać uszczelkę.Tak było też u brata.Przy jej wymianie mechanik stwierdził ,ze przy przebiegu 200tys silnik jest w stanie idealnym i nie ma śladu żużucia .Także nie bój się przebiegów 200tyś.Drugą wadą tego silnika jest to ,ze ta wersja silnikowa wiele części ma inne niż standartowe wersje np 220 i przy róznych naprawach wychodzą różnice w cenach o 50-100%.Drugi brat ma E220T 93' i ceny części są sporo niższe,np wahacz do 320 to około 1000zł ,gdzie do 220 kosztuje 350zł.Podobnie jest z chłodnicą klimy (odpowiednio 800 i 500zł) itd.Po prostu musisz być przygotowany na droższą eksploatację niż w przypadku mniejszych wersji silnikowych. |
Autor: | MMM [ śr cze 01, 2005 9:32 pm ] |
Tytuł: | |
Dodać jeszcze należy, że do 320 wchodzi 8 literków oliwy, a do 220 około 4,5l [zlosnikz] . Poza tym, jak się dba o ten motor to jeździ spokojnie ponad 400-500k km. Spalanie jak na moc - rewelacja (od 9 do 18l/100 w zależności od trybu jazdy), średnie wychodzi około 13-14. |
Autor: | Antoni Janikowski [ śr cze 01, 2005 10:15 pm ] |
Tytuł: | |
W tych M104 to leciały jeszcze w okularach uszczelki pod głowicą. Jakas wada czy cóś ![]() ![]() |
Autor: | MMM [ śr cze 01, 2005 10:27 pm ] |
Tytuł: | |
Antoni Janikowski pisze: W tych M104 to leciały jeszcze w okularach uszczelki pod głowicą. Jakas wada czy cóś
![]() ![]() Ogólnie we wszystkich benzynowych MB lubi sobie uszczelka popuszczać, ale w tych co około 100-150k km trzeba robić. Przy okazji można sprawdzić w jakim stanie jest reszta silnika ![]() ![]() ![]() Czterozaworowe MB bardzo ładnie przyjmują pełnowtryskowe LPG. |
Autor: | mojojojo13 [ śr cze 01, 2005 11:40 pm ] |
Tytuł: | |
w mieście Łuków gdzie przemyt alkocholu i papierosów jeszcze się trzyma koledzy fajkarze napierają właśnie w124t 320 i bardzo sobie chwalą te silniki. kupują z przebiegami 200 tyś a po 2 latach 3 mają przebegi 500 tyś - niejeżdżą na gazie a uszczelki pod głowicami zmieniają co 100 tyś- wcześniej jeździli 300 ale za słabe a 420 ciężko dostać, a ostatnio nawet jak kumpel zwiewał przed policją - rozwalił miske olejową ale i tak przejechał jeszcze 30 km ![]() |
Autor: | MMM [ śr cze 01, 2005 11:41 pm ] |
Tytuł: | |
mojojojo13 pisze: w mieście Łuków gdzie przemyt alkocholu i papierosów jeszcze się trzyma
LLU :lol: :lol: :lol: |
Autor: | mojojojo13 [ śr cze 01, 2005 11:45 pm ] |
Tytuł: | |
??? taaaaaaaaaaa ![]() |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ czw cze 02, 2005 7:16 am ] |
Tytuł: | |
Wow gangsterzy teraz bujaja sie 124 a nie BMW wszelkiego rodzaju? tu chodzi o pakownosc bagaznika czy o moc silnika i mozliwosc szybkiego przemieszczania sie? |
Autor: | MMM [ czw cze 02, 2005 8:05 am ] |
Tytuł: | |
MERCEDES 4 EVER pisze: Wow gangsterzy teraz bujaja sie 124 a nie BMW wszelkiego rodzaju? tu chodzi o pakownosc bagaznika czy o moc silnika i mozliwosc szybkiego przemieszczania sie?
Chłopaki zawsze lubili szybkie, duże samochody kombi. Najczęściej jeździli audi S6 z silnikami 2,2 turbo lub 4,2, względnie A6 2,8. Niektórzy zainwestowali w "technologię" ![]() Audiki jak jeździły na pusto, to miały strasznie "wyhabrowane" dupki, a w MB ten problem nie isnieje, bo jest NIVO. |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ czw cze 02, 2005 8:29 am ] |
Tytuł: | |
ta niewidać czy kontabanda jest na pokładzie-poza tym 124 Combi ma takie fajne tajne schowki w bagazniku... Prawda MMM??? ![]() ![]() ![]() |
Autor: | MMM [ czw cze 02, 2005 8:34 am ] |
Tytuł: | |
MERCEDES 4 EVER pisze: ta niewidać czy kontabanda jest na pokładzie-poza tym 124 Combi ma takie fajne tajne schowki w bagazniku... Prawda MMM???
![]() ![]() ![]() Ano ![]() Do tego ciemne szybki i już na mieście jesteś z mafii ![]() ![]() ![]() |
Autor: | mojojojo13 [ czw cze 02, 2005 2:59 pm ] |
Tytuł: | |
teraz służbowe Merce i Audice są trzymane w garażu i wykorzystywane tylko w pracy ![]() ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |