dobra zacznijmy od początku.
co tpo za auto albo raczej co za silnik z tego co piszesz to nibyV6 ale w podpisie masz 123 250 a szczerzemówiac to nie wiem czy MB robil V6 kiedykolwiek (zamłody może jestem by to pamiętać
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
) . jezeli z reduktora wychodzi jedna rura a dalej rozdziela sie na dwie to czy jest jakis zawór po drodze (silnik krokowy lub śruba(sondy lambda przy gaźniku nie masz chyba ze miłaeś pomyslowego gazownika więc raczej śruba)) i czy jest jeden czy na kazdej rurze czy wspólny przed trójnikiem?
Szczerze watpie w zawory bo miałbyś strzały armatnie pod maską, gażnik jeżeli ci się otwiera przepustnica to znaczy że dla gazu dziala wystarczajaco dobrze (chyba że przy wlaczonym zasilaniu gazem nadal podaje benzyne wtedy może poprostu zalewać motor, reduktor to w sumie bardzo proste urządzenie jezeli masz stara stwardniałą membranę nadal będzie podawal gaz tyle że zwiększy ci sie spalanie, jezeli w membranie jest dziura napewno to wyczujesz (zdzja się na nos

) pozatym można kupis zestaw naprawczy za ok 100pln. i masz reduktor jak nowy.
Podaj więcej szczegółów o swoim silniku i instalacji to szybciej otrzymasz odpowiedz.
Pozdrawiam
Bip-Bip
