MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr cze 25, 2025 8:53 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: #!!!#*** gaz!!
Post: sob maja 28, 2005 3:40 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 16, 2005 11:54 am
Posty: 42
Lokalizacja: Wrocław
5 ! Nie wiem co już robić. Na benzynie wszyho hula jak trzeba, ale jak na gaz przełącze to mi tylko 3 cylindry palą a 3 odpoczywają :lol: tak jakby palił na jedną strone gaznik. Spece ( [zlosnikz] ) od gazu najpierw mówili : ze to zawory, albo gaźnik, albo.....reduktor[pewnie ze reduktor bo kosztuje 600pln ]. Ale z reduktora wychodzi wszystko jedną rurą dopiero potem jest trójnik. Może ktoś sie orientuje,, albo miał podobna sytuacje, albo zna gazowników [ nie z przypadku ] w Wro. Pozdrawiam!!!

_________________
W123 250 '76


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 28, 2005 4:22 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 16, 2003 10:46 pm
Posty: 1972
Lokalizacja: Królewskie Stołeczne i Rezydencjalne Miasto Wrocław
Ja teraz jeżdżę w podobnych sprawach do BRC w Radwanicach.

_________________
Supposed Former Automotive Journalist


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 28, 2005 4:35 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
dobra zacznijmy od początku.
co tpo za auto albo raczej co za silnik z tego co piszesz to nibyV6 ale w podpisie masz 123 250 a szczerzemówiac to nie wiem czy MB robil V6 kiedykolwiek (zamłody może jestem by to pamiętać [zlosnik] ) . jezeli z reduktora wychodzi jedna rura a dalej rozdziela sie na dwie to czy jest jakis zawór po drodze (silnik krokowy lub śruba(sondy lambda przy gaźniku nie masz chyba ze miłaeś pomyslowego gazownika więc raczej śruba)) i czy jest jeden czy na kazdej rurze czy wspólny przed trójnikiem?

Szczerze watpie w zawory bo miałbyś strzały armatnie pod maską, gażnik jeżeli ci się otwiera przepustnica to znaczy że dla gazu dziala wystarczajaco dobrze (chyba że przy wlaczonym zasilaniu gazem nadal podaje benzyne wtedy może poprostu zalewać motor, reduktor to w sumie bardzo proste urządzenie jezeli masz stara stwardniałą membranę nadal będzie podawal gaz tyle że zwiększy ci sie spalanie, jezeli w membranie jest dziura napewno to wyczujesz (zdzja się na nos :) ) pozatym można kupis zestaw naprawczy za ok 100pln. i masz reduktor jak nowy.
Podaj więcej szczegółów o swoim silniku i instalacji to szybciej otrzymasz odpowiedz.


Pozdrawiam
Bip-Bip :)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 28, 2005 4:46 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn maja 20, 2002 11:40 am
Posty: 322
Numer GG: 1202652
Lokalizacja: grodzisk wlkp
Możesz kupić rduktor ja kupiłem nowy za 270zł do mojej instalacji przy M110 a napisz czy masz komputer gazowy czy masz zwykłą instalacjie i jaką bo z tego co piszesz to nic nie można wywnioskować

_________________
MB W123 200D AUTOMAT sprzedany
W126 2,8 SE AUTOMAT 84r
W202 250TD kombi 97r
609886857


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 28, 2005 7:54 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 16, 2005 11:54 am
Posty: 42
Lokalizacja: Wrocław
Mam 6 cylindrów w rzędzie. Instalcj jest najprostsza z najprostszych bez sond, kompów itp. Gaźnik solex4a1. Z reduktora wychodzi jedna rura potem jest trojnik z regulcją, dalej idą dwie i do rozpylacza. Sprawa jest o tyle do d### bo na benzynie jest git [kompresja, zawory itp jest po nastawiane], a znajomy ma wszystko identycznie [ silnik, mixer, instalacje ] i jemu hula 120% KOZAK [totalszok] a umnie jest padaka. Jedyne czym sie różnia nasze fury to typem zamontowania gaźnika on ma takjakby prostopadle a j rownolegle do kolektora, ale nie sądze żęby miało to wpływ. I poprostu nie wiemy co jest [szalone]

_________________
W123 250 '76


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 28, 2005 8:21 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Pierwsze co bym w tej sytuacji sprawdzi to czy gaźnik mimo wlączenia gazu nie podaje dalej paliwa, jezeli nie bedziesz mógł sprawdzic wzrokowo to poprostu odlącz całkowicie doprowadzenie paliwa do gaźnika (odlącz przewód) być może że nie dziala ci odlaczenie dopływu paliwa do gaźnika.
Sprawdź tez gdy jest wlaczone zasilaniem gazem jak zamkniesz zawór elektromagnetyczny przy reduktorze ( odłacz kabelek - odlacza to dopływ gazu do reduktora) czy auto zgaśnie.

Czy silnik zachowuje sie taksamo źle w całym zakresie obrotów??

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 28, 2005 10:13 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Ja se biere analizator i wiem od razu co jest. [zlosnik] Kopci? Śmierdzi czy coś? Jak nie strzela i się kasztani to ma raczej za bogato, czyli pawdopodbne że elektrozawór benzyny.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 29, 2005 10:30 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz gru 12, 2004 5:30 pm
Posty: 714
Lokalizacja: ze stolicy Śląska
Na bank elektryka!! Nie kupuj nowego reduktora, tylko dokladnie posprawdzaj przewody WN kopólki i cewki. Mój samochód na gazie chodzil nei rowno, przygasał, tracił takty, a na benzynie smigał idealnie. Przekonany byłem ze to wida reduktora. Gazownicy pierwsze co to kazali sprawdzić elektyke w aucie. Okazalo się ze cewka byla zabrudzona i iskra nie dochodzila taka jak powinna być. Była na tyle dobra zeby na benzynie chodzil, ale gaz jest wilgotneijszym paliwem i potrzebuje idealną iśkre tzn bardzo mocną. Wcześniej tez myślalem ze to wina żle ustawioneju mieszanki albo cuś i bylem na regulacji i analizator pokazywał że jest bardzo dobrze. Wiec pierwsz co posprawdzak kable i calą elektryka. Nie daj sobei wmowić ze do wymiany jest reduktor!! Ewentualnie wymień filtr gazu.

_________________
-410D 2,9D '86
-308D 2,3D '94
-Sprinter 312D 2,9TD '97
-307D 2,4D '87
-Vito 2,2 CDI '03
-210 2,2 CDI '00
-190 200D '88
-190 200D '86
-126 300 SDL '84 USA
-124 E300TD '94
-124 250TD '86
-190 2,0E '86
-123 300D '81


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 29, 2005 7:40 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 16, 2005 11:54 am
Posty: 42
Lokalizacja: Wrocław
Wiec tak : zawór -> działa, elektryka -> ok ale okazuje sie że jak dzisiaj odpaliłem to chodziła na gazie git tylko że na zimnym silniku, jak sie przejade to sie dopiero cyrki zaczynają. Jeżeli chodzi o zakres obrotów, to praktycznie cały. [ jak dam gazu to słychać ]Dziwne jest to że nie chulają 3 cylindry [4,5,6] tak jakby nie działała połowa gaźnika. Filterek zmieniałem też niedawno.

_________________
W123 250 '76


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl