MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob cze 21, 2025 1:35 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn mar 07, 2005 12:02 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pt sty 07, 2005 5:40 pm
Posty: 710
Lokalizacja: okolice stolicy
Od jakiegos czasu mam takie zjawisko , ktore wystepuje nieregularnie.Silnik po odpaleniu wchodzi na obroty i po jakims czasie zamiast zejść na 700 trzyma 1500 a nawet 2000 obrotow.Czasami pomaga restart ale nie zawsze.Czasem jest tak ze trzyma normalne obroty i nic sie dzieje.Czy moze miec to jakis zwiazek z palaca sie kontrolka ASD?Swiece sa ok,sprawdzalem,a reszta auta ne wydaje z siebie zadnych dziwnych odglosow.Jak puszcze gaz to jade z predkoscia ok50km/h, w sam raz na miasto.Taki tempomacik......ale na dluzsza mete jest to meczace i chyba nienormalne.I jeszcze jedno. Za filtrem powietrza jest taka jakas srebrna aluminiowa puszka.Co to takiego?

_________________
W 124 300 TE 24 `92 SPORTOWY KARAWAN
Nie podoba ci się mój styl jazdy?Zejdź z chodnika....


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 07, 2005 7:27 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Umyj rozpuszczalnikiem nastawnik wolnych obrotów i sprawdź cięgła gazu.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: pn mar 07, 2005 8:39 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
Jeżeli silnik masz podobny (mój 300 - K-Jetronic) to być może masz to co było u mnie do czasu aż mechanior coś wyregulował przy czujniku przepustnicy powietrza (a wogóle trzeba sprawdzić najpierw czy ta metalowa membrana nie przesunęła się i prawidłowo pracuje). Wtedy miałem też kłopoty ze "ssaniem" na zimnym silniku bo jak nie "wskoczyły" wysokie obroty to gasł. Teraz jest O.K.

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 11, 2005 12:00 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: pt sty 07, 2005 5:40 pm
Posty: 710
Lokalizacja: okolice stolicy
Doraźnie pomaga reczne sterowanie pedałem gazu,musze go odciągac od podłogi.Tak mu się to połóżenie podoba:)
Jade do mechaniora z asd to mi i to zrobi.
Dzieki za wskazanie kierunku.

_________________
W 124 300 TE 24 `92 SPORTOWY KARAWAN

Nie podoba ci się mój styl jazdy?Zejdź z chodnika....


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 11, 2005 7:23 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
AndyS pisze:
Jeżeli silnik masz podobny (mój 300 - K-Jetronic) to być może masz to co było u mnie do czasu aż mechanior coś wyregulował przy czujniku przepustnicy powietrza (a wogóle trzeba sprawdzić najpierw czy ta metalowa membrana nie przesunęła się i prawidłowo pracuje). Wtedy miałem też kłopoty ze "ssaniem" na zimnym silniku bo jak nie "wskoczyły" wysokie obroty to gasł. Teraz jest O.K.

Chłopie poczytaj sobie o wtryskach żebyś mógł je chociaż odróżniać.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl