MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://forum.w114-115.org.pl/ |
|
Wysokie obroty w 124 https://forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=10918 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | agaj666 [ pn mar 07, 2005 12:02 pm ] |
Tytuł: | Wysokie obroty w 124 |
Od jakiegos czasu mam takie zjawisko , ktore wystepuje nieregularnie.Silnik po odpaleniu wchodzi na obroty i po jakims czasie zamiast zejść na 700 trzyma 1500 a nawet 2000 obrotow.Czasami pomaga restart ale nie zawsze.Czasem jest tak ze trzyma normalne obroty i nic sie dzieje.Czy moze miec to jakis zwiazek z palaca sie kontrolka ASD?Swiece sa ok,sprawdzalem,a reszta auta ne wydaje z siebie zadnych dziwnych odglosow.Jak puszcze gaz to jade z predkoscia ok50km/h, w sam raz na miasto.Taki tempomacik......ale na dluzsza mete jest to meczace i chyba nienormalne.I jeszcze jedno. Za filtrem powietrza jest taka jakas srebrna aluminiowa puszka.Co to takiego? |
Autor: | Antoni Janikowski [ pn mar 07, 2005 7:27 pm ] |
Tytuł: | |
Umyj rozpuszczalnikiem nastawnik wolnych obrotów i sprawdź cięgła gazu. |
Autor: | AndyS [ pn mar 07, 2005 8:39 pm ] |
Tytuł: | |
Jeżeli silnik masz podobny (mój 300 - K-Jetronic) to być może masz to co było u mnie do czasu aż mechanior coś wyregulował przy czujniku przepustnicy powietrza (a wogóle trzeba sprawdzić najpierw czy ta metalowa membrana nie przesunęła się i prawidłowo pracuje). Wtedy miałem też kłopoty ze "ssaniem" na zimnym silniku bo jak nie "wskoczyły" wysokie obroty to gasł. Teraz jest O.K. |
Autor: | agaj666 [ pt mar 11, 2005 12:00 pm ] |
Tytuł: | |
Doraźnie pomaga reczne sterowanie pedałem gazu,musze go odciągac od podłogi.Tak mu się to połóżenie podoba:) Jade do mechaniora z asd to mi i to zrobi. Dzieki za wskazanie kierunku. |
Autor: | Antoni Janikowski [ pt mar 11, 2005 7:23 pm ] |
Tytuł: | |
AndyS pisze: Jeżeli silnik masz podobny (mój 300 - K-Jetronic) to być może masz to co było u mnie do czasu aż mechanior coś wyregulował przy czujniku przepustnicy powietrza (a wogóle trzeba sprawdzić najpierw czy ta metalowa membrana nie przesunęła się i prawidłowo pracuje). Wtedy miałem też kłopoty ze "ssaniem" na zimnym silniku bo jak nie "wskoczyły" wysokie obroty to gasł. Teraz jest O.K.
Chłopie poczytaj sobie o wtryskach żebyś mógł je chociaż odróżniać. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |