MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest ndz lip 27, 2025 12:45 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 263 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 818 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: sob lut 06, 2010 4:39 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Jak znajdziesz jakiś dobry i najważniejsze.. tani zakład, w którym można złocić elementy to się pochwal. Będę miał naprawdę duuużo do złocenia.
Sorry za OT

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 06, 2010 10:15 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sty 07, 2008 7:22 pm
Posty: 401
na zimowe wieczory jak znalazł :lol: :lol: :lol:

http://www.allegro.pl/item872616637_872616637.html

co prawda aukcja się już zakończyła ale ten gość sprzedaje to regularnie. <br>Dodano po 3 minutach.:<br> a tak wogule bruno to mam piękne oryginalne amg bbs skręcane dedykowane do 124 CE, miałem ja zakładać do czegoś innego ale projekt już dawno spalił i mam w garażu.

_________________
W107 450SL


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 07, 2010 3:01 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sty 31, 2010 5:59 pm
Posty: 52
Lokalizacja: Śląsk - Katowice
gdzie te foty [zlosnik]

_________________
w140 CL - http://www.youtube.com/watch?v=bdIEzxzaac8
Suzuki Gsx-r 750 k3- http://www.youtube.com/watch?v=5CSd36cl47Y
RMC - http://forum.meganecoupe.pl//viewtopic. ... 57&start=0

out of my way.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 08, 2010 5:54 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
zdjęcia na wiosnę...

trochę poczytałem o ciekawostce która jest w moim aucie

chodzi o On-board diagnostic system for california models only
jest to dodatkowy komputer- moduł N59
monitoruje cały układ napędowy informując kierowce o występujących błędach
informuje przez zapalenie lampki CHECK ENGINE która jest na desce
pozwala na odczyt błędów i skasowanie
przeprowadza się to za pomocą wbudowanego skanera przy złączu diagnostycznym
skaner jest połączony z modułem N59
system ten daje możliwości diagnozowania auta przez użytkownika,
skaner miga diodą,określona ilośc mignięc to dany błąd
do tego jest tabela przy jakim błędzie co sprawdzic i ew. naprawic
kasujemy błąd a jezeli powraca to jedziemy do serwisu ale już wiemy z czym lub sami naprawiamy
co ciekawe ,ten układ był tylko montowany przez dwa lata w autach exportowanych do Californii
akurat dlatego tam bo auta kalifornijskie ze względu na restrykcje emisyjne miały bardziej rozbudowany układ recyrkulacji spalin
i właśnie moduł N59 monitoruje EGR
czyli w tym przypadku nie był to ukłon w strone kierowcy tylko ekologii [zlosnikz]
jak ktoś chce dokładnie zgłebic temat to polecam bo nigdy już potem mercedes nie dał mozliwości kierowcy diagnozowania i kasowania błędów samodzielnie:
http://www.k6jrf.com/MB_X11.html
http://www.k6jrf.com/MB_DM.html

raz juz wykorzystałem to, bo zsunał mi się wężyk z podciśnienia i wywalał błąd egr właśnie

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 08, 2010 6:36 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Bardzo fajna sprawa. Już dawno mówiłem, że te auta są dla ludzi z głową lub bardzo bogatych. W140 jest nafaszerowana elektroniką, ale wszystko jest do ogarnięcia.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 17, 2010 10:30 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
przymierzam się do wymiany filtra aktywnego bo pojawił sie zapaszek w kabinie poza tym jest on od nowości...
to ten który włączany jest przyciskiem...w 500 i 600 to był standard w innych w140 chyba opcja
wymieniał to ktoś ,dużo jest rozbierania?
przeciwpyłkowy i recyrkulacji już wymienione
czy jeżeli jest w aucie filtr aktywny to i przeciwpyłkowy musi być koniecznie z aktywnym węglem?
podobno też filtr aktywny to spory wydatek a zamienników nie ma :-?
http://www.benzworld.org/forums/w140-s- ... ement.html

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 17, 2010 5:46 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 13, 2009 1:28 pm
Posty: 206
Lokalizacja: Wieruszów
Chyba w końcu się na tym forum do czegoś przydam :D
Ja kiedyś wyciągałem ten filtr bo mnie nie działa ten mechanizm jego załączania (z jakiś powodów nie dochodzi prąd do silniczka :( ) .Filtr wyciągałem aby go trochę wyczyścić , bo nieużywany zaśmiergł troszkę :)
Powiem Ci że roboty jest sporo :/
A więc tak , po pierwsze musisz zdemontować cały mechanizm wycieraczek :(
Następnie plastykową rynienkę pod nimi .
Pod rynienka jest klapka na 3 śrubki .
Sam filtr jest wielki ciężki i trudno go wydobyć , musisz go wyszarpać bo on się trzyma na uszczelkach i pewnie się przyssał przez te wszystkie lata :)
Filtr jest według mnie strasznie i przesadnie drogi , nie pamiętam dokładnie ale coś koło 2k :o

W sumie myslałem o tym żeby zrobić taki filtr z jakiś dawców (ogólnie filtry te nie są drogie u innych marek ) tyle że mniejsze węższe itp. No ale to niestety już rzeźba :/ Poza tym ja się w to nie bawiłem bo i tak mi ta funkcja nie działa więc po co :)

Tak więc szykuj wolne popołudnie i do dzieła :D zdaj relacje :)

_________________
W140 500SE 91r.
W124 280E 92r.
W201 190D 91r.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 17, 2010 7:31 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
dzięki za info
u mnie po jego załączeniu smrodek się nie nasila więc
pojadę najpierw zdezynfekowac klimę...
ten filtr jest odpowiedzialny za neutralizowanie zapachów więc może to z klimy leci-parownik
inna sprawa ,że manual podaje jego wymianę po 60.000 lub 3 latach bo wiadomo,że węgiel jest aktywny krótko
a objawem ma byc właśnie zapach

gruntowne odkażenie całego układu np.ozonem powinno załatwic też mikroby na tym filtrze

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 17, 2010 8:07 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 13, 2009 1:28 pm
Posty: 206
Lokalizacja: Wieruszów
Skoro się nie nasila to go nie ruszaj nawet , szkoda roboty. Ten układ jest tak skonstruowany że jak go nie włączysz to ani gram powietrza nie przelatuje przez niego . Wniosek taki że nie śmierdzi :) Problem tylko taki ,że nie wyeliminuje smrodku z zewnątrz w razie czego :( Tak więc 2 opcje , zamów nowy jeśli masz za dużo kasy 8) lub dopasuj coś :) <br>Dodano po 2 minutach.:<br> Aha , jak Ci będą odkażać to na włączonym filtrze bo inaczej nic do niego nie doleci ;)

_________________
W140 500SE 91r.
W124 280E 92r.
W201 190D 91r.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 17, 2010 9:37 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
czyli jak nie jest włączony przyciskiem to powietrze od filtra przeciwpyłkowego(zewnętrzne) przez niego nie przechodzi? :o

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 17, 2010 9:44 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Nie, przechodzi tylko wtedy kiedy zachodzi potrzeba.
Dla mnie dziwne aby klima powodowała pośmierdywanie w zimie.
Sprawdź czy nie ma wilgoci pod dywanikami.
A jak już będziesz dezynfekował - niech cię ręka Pańska broni od Ozonowania.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 17, 2010 10:03 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
auto jest suchutkie w środku...
ewidentnie z kratek i z przodu i z tyłu-bo klima jest z tyłu także
proporcjonalnie do mocy nadmuchu

jeszcze doczytałem ,że ten aktywny filtr się sprawdza na załączonej recyrkulacji
jeżeli wtedy śmierdzi to wymienic

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 18, 2010 1:07 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw kwie 09, 2009 4:14 pm
Posty: 64
Lokalizacja: Wrocław
ukaniu pisze:
A jak już będziesz dezynfekował - niech cię ręka Pańska broni od Ozonowania.


a czemu?

_________________
300 CE-24 / 1991 / Nautikblau


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 19, 2010 9:50 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
umówiłem sie do serwisu klimatyzacji zobaczymy
wczoraj wymieniłem tuleje wahaczy dolnych przednich-zestawy lemfordera
i łącznik drążków,niby nie było objawów ale czas zrobił swoje i były pęknięcia gum,M120 dużo waży i przedni zawias jest mocno obciążony
wymieniono też uszczelkę miski silnika no i zalałem silnik olejem millersa 5w50(wcześniej silnik został wypłukany)
założono komplet tarcz ate, w 600 wszystkie są wentylowane
klocki dałem jurid czyli oryginał mercedesa
4 tarcze ważyły 39kg
:o
skrzynia dostała nowy modulator i regulacje(chyba nie pisałem,ze miesiąc temu po przykrych doświadczeniach znajomego zrobiłem prewencyjnie serwis swojej skrzyni,została rozebrana i wymieniono rzeczy typu tarczki uszczelnienia etc.także jest nówka)
dzisiaj przyszły nowe opony yokohama avs 255/45/18
za kilka dni przyjdą felgi z tzw.kliniki,będę je skręcał
...więc mi się nie nudzi [zlosnikz]
ASO MB stwierdziło ,że stan techniczny auta jest bez zastrzeżeń ale ja jestem bardziej wnikliwy lub się czepiam [zlosnikz]

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lut 19, 2010 10:10 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Dawno nie słyszałem o tak doinwestowanej jednostce jak Twoja ;) Gratuluję :)
P.S: żona nie jest zazdrosna?

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 263 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 818 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl