Wojtyla pisze:
Witam
kruszyn pisze:
silnik do zdjagnozowania i chcialbym cos wiedziec zeby ewentualnie nakierowac majstra
sprawa jest prosta tylko musi magik mieć lampę stroboskopową i odłączony przewód podciśnieniowy od wyprzedzenia podciśnieniowego i nagrzany motor do normalnej temperatury pracy ( lampa kosztuje średnio ok. 130-160 zela u mnie zwróciła się po 5 ustawieniach
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
) tylko niech gostek nie robi tego na słuch
![[szalone]](./images/smilies/szalone.gif)
a ustwienie może zrobić każdy warsztat
![[oczko]](./images/smilies/oczko.gif)
lub garażowiec
pozdro
dzisiaj wskoczylem na chwile do warsztatu i ...
podpowiedzialem majstrowi delikatnie co mi tu napisaliscie i nawet wiedzial o co biega chociaz upieral sie ze to wina tego, ze wlany zostal doktorek, ze zwiekszylo sie cisnienie itd i ze to wala panewki niestety (cisnienie rzeczywiscie nie spada mi ponizej 1 nawet po dlugiej jezdzie, obrotach rzedu 700 na D i wciaga zdecydowanie mniej oleju) ...
Na pierszy rzut poszedl zaplon. Sprawdzilismy w wielkiej ksiedze danych obok na diagnostyce ze dla M110 parametry zaplonu sa 10/750 a dla 95( mowili ze o paliwo chodzi) 6/750 ( o ile mowia wam cos te dane bo mi nie bardzo

:P pewnie chodzi o kont wyprzedzenia itd) ..... w kazdym razie u mnie bylo ustawione 25/750
Auto po ustawieniu na 10/750 ( nawet juz wiem o co chodzi i widzialem jak to sie robi

) zrobilo sie lekko wyrywniejsze i troche mniej terkocze przy wchodzeniu na obroty jednak nie zostalo to wyeliminowane i dalej drazni mi ucho...
Co do odlaczania podcisnien.... nic takiego nie robil przyznam sie ze nawet nie wiem gdzie jest to ustrojstwo od wyprzedenia podcisnieniowego :/ ale pewnie mi pomozecie i pokazecie gdzie

:D:D:D CDN
