Cytuj:
Nie jest możliwe. Albo sonda L nie działa, albo ta śruba jest uszkodzona. Jak się to naprawi to można myśleć dalej - o ile będą występowały jeszcze jakieś wady.
Jaki sygnał z sondy? Jakie wypełnienie?
jutro biorę się za regulacje wypełnienia, powiedz proszę czy wolne opadanie na jałowe obroty w trybie D możne być przyczyna regulacji Co ? i Czy nie wielkie odchylenia obrotów 700 - 800 mogą być przyczyna potencjometru bądź regulacji Co ? (nie faluje mi za dużo ale jednak trochę mnie ta nie regularna praca wkurza). AA i czy po poprawnej regulacji CO mogę mieć nadzieje na mniejsze spalanie
![;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
?
a jeszcze jedno w jednym z postów napisałeś :
Cytuj:
jeśli odłączenie potencjometru powoduje, że silnik nie gaśnie po wyłączeniu wtrysku rozruchowego znaczy, że jest wielce prawdopodobne iż problem jego tyczy(potencjometru)
Po odłączeniu potencjometru silnik na jałowych powinien zgasnąć ? U mnie gaśnie dopiero jak wrzucę mu Drive, ale tylko wtedy gdy jest zimny gdy się rozgrzeje trzyma te 500 ledwo ledwo aż trzęsie cała buda ale nie gaśnie. (cały czas mowa o odłączonym potencjometrze) Kiedy regulować potencjometr i CO na ciepłym ?
aa no i jeszcze jedno moze macie sugestie do tego co napisałem wyżej :
Cytuj:
Z tym mugłbym jeszcze żyć problem polega na tym iż gdy rozpędze sie do 1500 ob/min i puszcze pedał gazu auto samo przyspiesza i samo jedzie tak jak bym miał tempomat.
PS podsumowując na rozgrzanym gdy mam odłączony potencjometr samochodzik chodzi ledwo jak by miał zgasnąć ale chodzi - to oznacza że z potencjometrem coś nie tak ?[/quote]