MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt wrz 12, 2025 4:26 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
Post: śr mar 02, 2011 9:06 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Popey pisze:
Czy przed wymianą black boxa wymieniłeś ten oring , który jest miedzy nim a pompą czy już odpuściłeś i od razu wymieniłeś black'a?


Tak, najpierw wymieniony został sam o-ring i objawy nie ustąpiły. Stąd moja pewność, że to to czarne ustrojstwo, które wymieniłem na samym końcu.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Post: czw mar 03, 2011 12:51 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 13, 2005 10:51 pm
Posty: 187
Lokalizacja: Łódź
A próbowałeś Pan rozbebeszać zawór tak jak to opisałem? Sporo szmalu byś Pan zaoszczędził na ON...
Tam naprawdę nie ma gdzie lecieć, jak przez dekle, w których są oringi... Chyba, że było jakieś mechaniczne uszkodzenie, abo woda zamarzła.

_________________
W140 350TD (kruszynka); Porsche 944 (zwyrolek), W202 200D afftomat (celinka)
ex: S210 300TD(prawie mercedes), W124 250D, W126 380SE (wszystkomający), 3x924, W124 250TD, 601S de Luxe, 2xW123, 106, scorpio i... inne ;)


Na górę
Post: czw mar 03, 2011 9:01 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 26, 2003 7:02 pm
Posty: 6472
Lokalizacja: Ciecin
Junak pisze:
A próbowałeś Pan rozbebeszać zawór tak jak to opisałem? Sporo szmalu byś Pan zaoszczędził na ON...
Tam naprawdę nie ma gdzie lecieć, jak przez dekle, w których są oringi... Chyba, że było jakieś mechaniczne uszkodzenie, abo woda zamarzła.


Robiłem podchody, ale nikt w mieście nie miał tego rozmiaru do oleju.
Zaproponowali mi dorobienie, a to już nie kosztuje 10 zł. Facet, który sprzedał mi używkę, dał słowo, że wymieni w razie co i przy mnie zdjął to z pompy. Dzisiaj, żeby zaoszczędzić w takiej sytuacji trzeba mieć wyposażony garaż po domem i najlepiej gderającą babę jako dodatkową motywację.

Z czystej ciekawości oczywiście zajrzę tam do środka.

_________________
123. W, S i C.


Na górę
Post: ndz cze 26, 2011 6:53 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Ktoś ma jeszcze doświadczenie z wolnossącym OM606 w 124, który po półtorej do dwóch dni ma już problem z odpaleniem?
Wymieniłem oringi na wszystkich wężykach oraz w sekcjach, ale widzę tutaj coś o oringu pod podgrzewaczem, ktoś ma foto o co chodzi?
Generalnie auto po dniu odpala, jednak widać jeszcze sporo powietrza w przewodach... Więcej póki co nie powiem bo auto ciągle stoi rozbebeszone i czeka na nową wiązkę :)


Na górę
Post: pn cze 27, 2011 7:44 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Obrazek

Jeszcze przeglądałem EPC i widzę, że pompa paliwa ma jakieś uszczelnienia, czy ktoś może potwierdzić czy jest możliwe by ona np. zasysała powietrze?
Rozbierał to ktoś? Warto się brudzić? Uszczelka między pompą wtryskową, a paliwową jest papierowa, czy jakiś super specjalny produkt i musi być nowa/oryginalna ??


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl