MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw wrz 18, 2025 4:34 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 655 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 116 17 18 19 2044 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: sob lut 06, 2010 10:37 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Sukces ! [zlosnikz]
Wszystko chodzi idealnie, silnik zegarek :) Robota trwala w sumie ok. 12 godzin, koszt 250zl + troche browarkow :) Wymieniony lancuch rozrzadu, plyn chl., termostat, pasek i uszczelki pokryw zaworow, wyczyszczone dokladnie kopulki i palce, swiece nowe zalozone 2 tyg. temu...
Wczoraj wieczorem przegonilem ja troche i chodzi zajebiscie, cichutko i rowno... [cool]

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lut 06, 2010 12:13 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 25, 2004 12:59 am
Posty: 519
Lokalizacja: Warszawa/Puławy
trocin pisze:
koszt 250zl + troche browarkow :)


Trocin ale nie było jak z tym lakiernikiem http://www.youtube.com/watch?v=QL0nR4DrxCA&feature=player_embedded ;)

Będę w Puławach za parę dni to może jakiś mini spot zrobimy, to się pochwalisz. Pozdro!

_________________
MB W126 500 SE ’82
MB W126 420 SEL '89


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 07, 2010 9:36 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 31, 2009 5:43 pm
Posty: 23
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
A jak sprawa wygląda z NIVO? Orientujesz się może jakie są koszty wymiany amorków? Co jest w ogóle najkosztowniejsze w tym rozwiązaniu?

_________________
Mercedes W115 220D ex
Mercedes W123 240D ex
Mercedes W210 290TD
Mercedes W210 300TD

Gdyby Elvis żył, jeździłby W140.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 08, 2010 1:14 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
matrix pisze:
Trocin ale nie było jak z tym lakiernikiem http://www.youtube.com/watch?v=QL0nR4Dr ... r_embedded

Będę w Puławach za parę dni to może jakiś mini spot zrobimy, to się pochwalisz. Pozdro!



Hehe... wiadomo, wszystko z umiarem [zlosnik]
A co do spota. to bardzo chetnie, czekam na propozycje... :)


adam.k pisze:
A jak sprawa wygląda z NIVO? Orientujesz się może jakie są koszty wymiany amorków? Co jest w ogóle najkosztowniejsze w tym rozwiązaniu?


NIVO u mnie gitarrra, wymienilem tylko filtr i olej... Silowniki jakbys chcial wymieniac, nowe Sachs kosztuja ok.2k sztuka, ja moge miec po 1,5k, a tansza opcja to zregenerowanie za ok.300zl sztuka...
Gruchy NIVO Febi lub Lemforder nowe po ok. 440zl sztuka, ja mam po 320... (ceny do mojego modelu)
Na szczescie zadko jest konieczne to wszystko wymieniac [zlosnik]

A tak wyglada piec lochy po robocie [zlosnik]

Obrazek

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 08, 2010 10:17 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
trocin pisze:
Gruchy NIVO Febi lub Lemforder nowe po ok. 440zl sztuka, ja mam po 320... (ceny do mojego modelu)

A ja w paczce ze Stettin otrzymałem z kosztami przesyłki po ok. 275 PLN za sztukę. Do W124 i W140 są takie same.
Co do regeneracji siłowników - nie opłaca się (chyba, ze chcesz w przeciągu roku sprzedać samochód).

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 08, 2010 3:31 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw gru 31, 2009 5:43 pm
Posty: 23
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
A orientujecie się czy wersje S420 i S500 miały NIVO w standardzie czy w opcji?

_________________
Mercedes W115 220D ex

Mercedes W123 240D ex

Mercedes W210 290TD

Mercedes W210 300TD



Gdyby Elvis żył, jeździłby W140.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 08, 2010 3:46 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
W opcji.
Tylko 600 miala nivo w std

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 08, 2010 4:54 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
może ktoś oświecony w temacie napisze parę słów...bo sam wiem tylko tyle

480 -self leveling suspension czyli nivo
217-level control on rear axle with ADS czyli nivo z ads

ads-u były dwie generacje
z opisu wynika ,że to system który automatycznie dostosowuje zawias do drogi uwzględniając szereg czynników
dodatkowo można utwardzic go manualnie przyciskiem
to nawet fajne często z tego korzystam jak daje do pieca ale....

jak ma się nivo do niva z adsem
jaka jest różnica w ich działaniu
czy zwykłe nivo tylko poziomuje nie zmieniając tłumienia
????????
jeśli pokręciłem to sorry

co ciekawe w radomskim ASO nie mają urządzenia do diagnostyki ADS

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 08, 2010 5:56 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
ADS (Adaptive Damping System) jest to cos w rodzaju aktywnego zawieszenia (auto sie utwardza i nie przechyla tak na zakretach, nie nurkuje tak przy hamowaniu i nie siada przy przyspieszaniu...
Niestety jest to dosc awaryjny gadzet i bardzo drogi w naprawie, BTW przednie amory ok. 3500 zl za sztuke....
Ja zdecydowanie wolalbym auto bez ADSu i takiego szukalem, zwykle NIVO jest ok, zreszta nawet i zwykle zawieszenie w MB bez NIVO daje rade... Mialem nivo w okularze i mam w selu i nie narzekam na razie...

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 08, 2010 6:22 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
ja dziękuje Bogu za ads bo przy tej mocy po jego utwardzeniu można brac zakręty z 50% większą prędkością

jak będziesz miał możliwośc to pokonaj zakręt swoim autem bez adesu i 500 z utwardzonym adesem -poczujesz różnice

natomiast przy standardowym nastawie potencjał auta na łukach jest nie do wykorzystania

no ale ja jeżdżę za szybko.... ;)

czy pierwsza generacja ads była tylko z tyłu?

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 08, 2010 6:51 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
Nie mam zamiaru brac zakretow z zawrotna predkoscia bo IMO locha zdecydowanie nie jest autem do takiej jazdy... Jak jezdzilem BMW 540i w manualu to sie bawilem w takie rzeczy...
IMO nie po to kupuje sie loche zeby zapierdalac szybko po winklach... :-?

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 08, 2010 6:55 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt cze 30, 2009 12:18 am
Posty: 100
masz racje, bo elektronika cudów nie zdziała i do rowu łatwo wylecieć w najmniej spodziewanym momencie,

http://moto.allegro.pl/item913372300_me ... w_221.html

on też na pewno wierzył w elektornike

_________________
W168, W124


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 08, 2010 7:17 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw wrz 10, 2009 2:58 pm
Posty: 321
Lokalizacja: Radom
w elektronikę to się nie wierzy tylko w swoje umiejętności [zlosnik]
a wciśnięcie przycisku z narysownym amorkiem wywołuje uśmiech na twarzy bo fajnie jest leciec dwoma i pół tonami po łuku bez ujmowania gazu

co z tego ,że auto ma ponad 400 czy nawet ponad 300 koni skoro zawieszenie nie pozwala wykorzystac połowy z nich ...
więc po to jest m.in. ads
obecnie we wszystkich limuzynach z mocnymi silnikami i różnych marek jest zmiana twardości jesli nie manualna to automatyczna zależna od predkości
po prostu tego wymaga rynek bo każdy mając tak mocny wóz chce czasami depnac

_________________
MB W140 600SEL V12 powered by AMG 441 PS 600 Nm
...-the power of my 600 AMG is like my money in Switzerland,
I don't need it at the moment but it's good to know its there...


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 09, 2010 7:00 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob mar 10, 2007 9:55 am
Posty: 2400
Numer GG: 8478669
Lokalizacja: Puławy
munich pisze:
obecnie we wszystkich limuzynach z mocnymi silnikami i różnych marek jest zmiana twardości jesli nie manualna to automatyczna zależna od predkości
po prostu tego wymaga rynek bo każdy mając tak mocny wóz chce czasami depnac


Ja mam auto prawie pelnoletnie a nie "obecne" [zlosnik] W obecnych sa rozne gadzety, 90% z nich nie jest mi potrzebnych, w zupelnosci wystarcza mi to, co Mercedes oferowal w S klasie na poczatku lat '90 [zlosnik] A nawet wiecej, bo ktore nowe auto ma np. el. regulowane lusterko wewnetrzne z pamiecią? [zlosnik]

_________________
W202 C250 '94
Suzuki Grand Vitara - zabawka 4x4
BMW R 1100 GS '99
-----------------------------
W140 500SEL '93 USA - ex
C124 230CE, S210 E290TD, C208 CLK200, S124 E220-ex


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lut 11, 2010 8:28 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt gru 16, 2008 11:10 pm
Posty: 14
Lokalizacja: Lublin
Ja mam auto prawie pelnoletnie a nie "obecne" [zlosnik] W obecnych sa rozne gadzety, 90% z nich nie jest mi potrzebnych, w zupelnosci wystarcza mi to, co Mercedes oferowal w S klasie na poczatku lat '90 [zlosnik] A nawet wiecej, bo ktore nowe auto ma np. el. regulowane lusterko wewnetrzne z pamiecią? [zlosnik][/quote]

Prawda.Mój sąsiad dostał nowego Paska no i się chwali że roleta z tyłu nawet nie wiecie jaka miał minę że w mojej niuni jest to od 93 roku [zlosnikz] Co do lusterka to chyba żaden do dzisiaj nie ma. Ale mogę się mylić.

_________________
Srebrna W140 500SE '93


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 655 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 116 17 18 19 2044 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl