MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt cze 20, 2025 7:54 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt lis 23, 2004 3:27 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
Kiedyś byłem u nich dwa razy.
Za pierwszym razem i za ustawienie NIVO zapłaciłem 30PLN (poruszenie dźwigienką regulacji).
Pojechałem za drugim razem za otwarcie maski i informację co stuka (5 sekund patrzenia i słuchania) zapłaciłem 50PLN.
Np. za zrobiennie uszczelki pod głowicą krzyknęli mi 50% więcej niż gdzie indziej (robiłem wywiad w kilku miejscach).
Podobno fachowców mają dobrych, ale ceny jakby nie na moją kieszeń.
Być może mają zniżki dla stałych klientów, a nie dla takich JELENI jak ja.
Więcej do nich nie pojadę.

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 23, 2004 3:46 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
Jesli chcesz to ja moge polecic swojego fachowca w sulejówku

Jak chcesz to podam napiary na priva .

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 23, 2004 4:31 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
AMG pisze:
Jesli chcesz to ja moge polecic swojego fachowca w sulejówku

Jak chcesz to podam napiary na priva .


Chętnie prosiłbym.

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 23, 2004 6:33 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
AMG pisze:
Jesli chcesz to ja moge polecic swojego fachowca w sulejówku


Znam i też mogę polecić. Robił regulacje w 116 (gaźnik) oraz serwis przeglądowy żółtka. Wszystko "gra i buczy".

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 23, 2004 7:25 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn paź 04, 2004 3:26 pm
Posty: 115
Lokalizacja: olecko teraz wawa
a moze w ogole zrobic ranking warszawskich i okolicznych warsztatow? chcialbym wiosna dokladnie przejrzec , podregulowac swoja zabe i nie oglosic bankructwa, w warsztacie w ktorym sie znaja na rzeczy
pozdr

_________________
MB 123 2,8CE ŻABA
nysa 522


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 23, 2004 7:32 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: czw sie 26, 2004 8:47 pm
Posty: 770
Lokalizacja: Garwolin
drwal pisze:
a moze w ogole zrobic ranking warszawskich i okolicznych warsztatow? chcialbym wiosna dokladnie przejrzec , podregulowac swoja zabe i nie oglosic bankructwa, w warsztacie w ktorym sie znaja na rzeczy
pozdr


Dobry pomysł.
Czy myślicie, że jakość i ceny usług poprawiły by się?

PS. Może zrobić z tego osobny wątek?

_________________
W463 500GE 93'
W126 300SE 89'
W124 E280 94' - sprzedam
W124 300CE 91' - sprzedam
W201 2,6 93'
W140 S500L 97'
W123 2,3 83'
W116 2,8 75'
W212 E250 bluetec 4 Matic 15'
http://www.mateofhu.pl
http://www.wydruk.info


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lis 23, 2004 7:41 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Wiele klubów ma tego typu zestawienia
http://citroen.triger.com.pl/citroen_30.html
http://www.roverki.pl/garage.php

Maciek - dał byś radę zmontować podobny ranking na stronie klubowej? To niezła formuła. Co prawda ryzykowna, ale o ile piszą obiektywni to problemu być nie powinno.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 24, 2004 12:07 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
MMM pisze:
Kiedyś byłem u nich dwa razy.
Za pierwszym razem i za ustawienie NIVO zapłaciłem 30PLN (poruszenie dźwigienką regulacji).
Pojechałem za drugim razem za otwarcie maski i informację co stuka (5 sekund patrzenia i słuchania) zapłaciłem 50PLN.
Np. za zrobiennie uszczelki pod głowicą krzyknęli mi 50% więcej niż gdzie indziej (robiłem wywiad w kilku miejscach).
Podobno fachowców mają dobrych, ale ceny jakby nie na moją kieszeń.
Być może mają zniżki dla stałych klientów, a nie dla takich JELENI jak ja.
Więcej do nich nie pojadę.


Faktycznie ceny nie należą do niskich jednakże nie uważam, abym płacił za frajer!
Za wiedzę dziś się płaci nie mało.
Byłem w kilku warsztatach i zawsze tanio kończyło się wizytą na Tapicerskiej i dopiero tam rozwiązaniem problemu.
Wolę wydać trochę więcej kasy i wiedzieć, że o danej naprawie mogę zapomnieć, a nie płacić podwójnie bo ktoś zrobił "prawie" dobrze :(

Osobiście polecałbym na Tapicerskiej robić poważne naprawy
wymagające mercedesowskiej wiedzy.

Pozdrawiam - Bartek

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 24, 2004 12:18 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
MercBeginner pisze:
Faktycznie ceny nie należą do niskich jednakże nie uważam, abym płacił za frajer!
Za wiedzę dziś się płaci nie mało.
Byłem w kilku warsztatach i zawsze tanio kończyło się wizytą na Tapicerskiej i dopiero tam rozwiązaniem problemu.
Wolę wydać trochę więcej kasy i wiedzieć, że o danej naprawie mogę zapomnieć, a nie płacić podwójnie bo ktoś zrobił "prawie" dobrze :(

Osobiście polecałbym na Tapicerskiej robić poważne naprawy
wymagające mercedesowskiej wiedzy.

Pozdrawiam - Bartek


Kolega MMM nie pisal o Tapicerskiej, bo tam diagnoza jest za free.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 24, 2004 12:21 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
Ops!

rzeczywiście coś mi z tym słuchaniem nie pasowało :)
Pan Krzysztof przeciż mówi "Posłuchać zawsze mogę" [zlosnik]

No to pardon!

_________________
ex:

W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"

W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 24, 2004 12:22 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
Panowie bez przesady 123 to tak proste auto ze nie potrzeba specjalnej wiedzy aby go naprawic.

_________________
128 220SE'59 Ponton
BMW R71 '38
Honda Prelude 2,2 VTi '98
Honda CB650SC Nighthawk '82
Honda CX500 Cafe Racer '81


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 24, 2004 12:28 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
marcin280e pisze:
Panowie bez przesady 123 to tak proste auto ze nie potrzeba specjalnej wiedzy aby go naprawic.


Nie zgadzam się z Tobą.

_________________
ex:

W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"

W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 24, 2004 12:30 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: czw lis 14, 2002 7:10 pm
Posty: 1039
Lokalizacja: Lublin
Tak?
A co tam jest skomplikowanego?

_________________
128 220SE'59 Ponton
BMW R71 '38
Honda Prelude 2,2 VTi '98
Honda CB650SC Nighthawk '82
Honda CX500 Cafe Racer '81


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 24, 2004 12:34 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
marcin280e pisze:
Tak?
A co tam jest skomplikowanego?


a czym różni się jazda na rowerze przeciętnego kowalskiego od jazdy kolaża? Niby niczym, ale ten drugi ma wiedzę jak jechać używająć do tego jak najmniej siły.
Tak samo w W123 można wlać do rozgrzanego silnika płyn prosto z butli która leżała w zimnym bagażniku i blok pęknie albo nie.
Ale można też podgrzać płyn do temperatury silnika.

Jedna i druga czynność jest niemal identyczna z "MALUTKIM" szczegółem - wiedza.

Krótko mówiąc trzeba mieć minimum wiedzy, zeby brać się za cokolwiek,
a właśnie większość mechaników jej nie posiada.
I właśnie nie lubie podejścia mechaniorów typu "a co to jest wymiana łożyska, dawaj pan zbijem młotkiem wsadzim nowe, dokręcim kluczem, doprawim rurką żeby się panu nie odkręciło - my robimy solidnie!"

_________________
ex:

W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"

W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 24, 2004 12:38 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw gru 04, 2003 8:06 am
Posty: 219
Lokalizacja: Słupsk
Dawno nic nie pisalem, ale ten temat po prostu mnie do tego zmusza.
Jestem posiadaczem Dwoch beczek. Jednej wlasciwie nie trzeba sie dotykac (240D) z druga natomiast, chetnie bym sie rozstal. W123 230TE byla w serwisie Pana Brolera wielokrotnie. Laczny koszt wykonanych tam czynnosci serwisowych przekracza 20 000 zl. Owszem, zawieszenie jest teraz nienaganne ale to wlasciwie jedyna rzecz, ktora udalo sie zrobic od poczatku do konca poprawnie. W lutym na wniosek serwisu auto mialo wymieniony walek rozrzadu i pierscienie. Mozna powiedziec, ze bez efektu. Gdzies ginal olej, zawory klepaly przy kazdym przyspieszaniu, mocy tez nie starczalo. No i stalo sie. Jadac w gorach zobaczylem duzo niebieskiego dymu przy kazdym hamowaniu (skrzynia automat) Zglosilem sprawe do ww serwisu. Nie chcieli sie podjac remontu, mieli szukac innego silnika (zeby nie bylo, ze ja znalazlem zly) i przez oststnie 2 mioesiace nie zrobili nic w tej sprawie. Auto poszlo do remontu w warsztacie, ktorego wlasciecielem jest byly pracownik Pana Brolera. Podobnie zreszta, jak glowny mechanik. Po rozebraniu silnika okazalo sie, ze spalony jest jeden tlok. Okazalo sie rowniez, ze olej wyciekal, przez pompe Nivo i trafial do zbiornika tego ukladu. Niestety to nie koniec zlych doswiadczen. Jeszcze przed padnieciem silnika zaczelo sie silne buczenie tylu. Szczegolnie w zakretach. Zglosilem usterke Panu Brolerowi jako, "Lozysko do wymiany". Auto postalo dzien w serwisie bo przy okazji zglosilem cieknacy szyberdach. Przy odbiorze auta dowiedzialem sie, ze to nie lozysko tylko most. Ma podobno duze luzy, cieknie i buczy. Konieczna jest wymiana. No to zaczelo sie szukanie. Nie musze nikomu mowic, ze znalezienie mostu okazlo sie zadaniem niewykonalnym a ASO zyczylo sobie ponad 10 000 zl? Na szczescie jednak, okazlo sie ze bylo to jednak lozysko... , ktore wymienilem w zakladzie remontujacym mi pozniej silnik. Zapewne nie bedzie tez dla Was zaskoczeniem, ze dach nadal cieknie tyle, ze nieco mniej. (Cena naprawy 100 zl)
Moja opinia jest taka. Zaklad Pana Brolera ma bardzo mila obsluge. Ladnie sie przywitaja, wszystko zapisza a nawet pozartuja. Przy odbiorze auta oczywiscie sytuacja ulega diametralnej zmianie poniewaz najczesciej zrobione sa jakies dodatkowo wykryte drobne usterki, za to sprawy podstawowe... "zabraklo czasu" Potwierdzam wiec opinie innych. Bywa, ze czasemzrobia cos dobrze. Niestety to "czasem" zupelnie zniechecilo mnie i do tego serwisu i do tej beczki. Z checia zamienie na 126. Blacha super, zawieszenie super, silnik po kapitalnym remoncie, wnetrze super, tylko.. dach cieknie.
Przepraszam, za objetosc wypowiedzi. Jak juz pisac, to pisac.
Jarek
PS. Zeby nie bylo, ze anonimowo. Jarek Czeresniowski tel. 0507-777-517. A to fotka tego pechowego karawanu: http://www.topr.com.pl/foto/jarek/g3.jpg

_________________
Obecnie: W140 S350 1995, Audi A6 C6 3,2
Dawniej:123 240D 1982, 123 200 1979, 123 240D 1981, 123 230TE 1982, Volvo 340 DL Variomatic, Volvo 760 2,3T, W163 3.2 W168 1.6, Volvo V70 1998, Lexus LS400 1995


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl