MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw cze 19, 2025 6:34 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: wt sie 17, 2004 9:19 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
To spalanie bliskie 200D, tylko to bydle za nic nie chce przekroczyc 7 [cool]

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 17, 2004 9:35 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
laudan pisze:
To spalanie bliskie 200D, tylko to bydle za nic nie chce przekroczyc 7 [cool]


Postawiłem sobie za punkt honoru zejść na 6l/100km, tylko jakoś 90km/h nie potrafię dłużej utrzymać [oczko] Jakby nie patrzeć wg danych technicznych przy tej prędkości 250D powinien palić ok 5,4l/100km [cool]

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 17, 2004 9:37 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
190 2.0D zszedlem do 5.7, ale na 90 nie mialem cierpliwosci.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 17, 2004 10:20 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
laudan pisze:
190 2.0D zszedlem do 5.7, ale na 90 nie mialem cierpliwosci.


U mnie ostatnio wyszedł zwalony dystans/regulator na lince biegu jałowego. Emiencja ostatnio w związku z tym wariowała, a uszkodzenie ww. elementu było niewidoczne. Póki co zostało naprawione prowizorycznie, ale dopiero po wymianie linki i stosownych regulacjach wszystko wróci do normy [cool]

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 17, 2004 11:58 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob lis 29, 2003 9:10 pm
Posty: 65
Lokalizacja: Wrocław
A wie ktos ile ON (relanie a nie na papierze) konsumuje takie 250D w ruchu miejskim?

_________________
W124 250TD Baujahr 1988
R129 300SL-24V Baujahr 1993
W461 290GD Baujahr 1995


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 18, 2004 1:25 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
Marcino pisze:
A wie ktos ile ON (relanie a nie na papierze) konsumuje takie 250D w ruchu miejskim?


Latem paliła mi ostatnio max 8l, a zimą do 10l na 100km [usmiech]

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 18, 2004 10:14 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 04, 2003 10:09 pm
Posty: 761
Lokalizacja: Szczecin
Sebian. co z ta linka? mi tez padła - plastikowa regulacja przy silniku.
kupujesz nowa? mi mechanik proponuje jakis metalowy regulator.
jakie masz obroty na jalowym? (nie wiem jak to sie nazywa w tramwaju ;) )

_________________
W168 A160 CDI -Biedronka alias Pryszcz
VW Golf mk4 - golf


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 18, 2004 11:17 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob lis 29, 2003 9:10 pm
Posty: 65
Lokalizacja: Wrocław
No i stalo sie..auto do ktorego sie przymierzam zostalo stjuningowane. [szalone] :x :( Jakis d...postanowil mu przetaktowac licznik...nagle z 480tkm zrobilo sie 240tkm :evil: Oczywiscie cena wzrosla o 1,5tys zl :cry:
Chyba nagle wlasciciel odzyskal spryt...no bo po co sprzedawac auto z oryginalnym przebiegiem za psie pieniadze, jak za grosze mozna ten przebieg poprawic i podniesc tym samym wartosc pojazdu :-? Pewnie jak do niego dzisiaj zadzwonie to nagle straci pamiec i bedzie mi wmawial ze to jest oryginalny przebieg a ja nigdy wczesniej tego auta nie ogladalem ;)

_________________
W124 250TD Baujahr 1988

R129 300SL-24V Baujahr 1993

W461 290GD Baujahr 1995


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 18, 2004 11:30 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
Marcino pisze:
No i stalo sie..auto do ktorego sie przymierzam zostalo stjuningowane. [szalone] :x :( Jakis d...postanowil mu przetaktowac licznik...nagle z 480tkm zrobilo sie 240tkm :evil: Oczywiscie cena wzrosla o 1,5tys zl :cry:
Chyba nagle wlasciciel odzyskal spryt...no bo po co sprzedawac auto z oryginalnym przebiegiem za psie pieniadze, jak za grosze mozna ten przebieg poprawic i podniesc tym samym wartosc pojazdu :-? Pewnie jak do

Jesli masz zamiar to auto kupic, to proponuje zagescic ruchy - bo w takim aucie mozna sporo czesci wymienic i w ten sposob auto dowartosciowac. Czy raczej wypchac kieszenie sprzedajacemu, Twoim kosztem [hehe]
Jak moje 230TE stalo na UCelnym/Skarbowym, to jakies ch** wymienily np. wydech, wstawiajac szrota z kilku kawalkow zlozonego - a ze niezbyt dobrze byl zlozony, to wgieli mi kawalek podlogi, zeby nie walilo [chory]
Z silnikiem to samo, mialem niezla padlinke - co prawda calkiem niezle jezdzila, ale podczas remontu dopiero mozna bylo zobaczyc, co bylo w srodku [hehe]

_________________
Pozdrawiam,

Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73
jareg@mb.org.pl
http://www.mb.org.pl/


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 18, 2004 11:57 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
gorex pisze:
Sebian. co z ta linka? mi tez padła - plastikowa regulacja przy silniku.
kupujesz nowa? mi mechanik proponuje jakis metalowy regulator.
jakie masz obroty na jalowym? (nie wiem jak to sie nazywa w tramwaju ;) )


Chyba się źle wyraziłem. Na jałowym biegu mam ok. 600 obr./min. Wymieniam całą linkę - kupuję oryginał z nieśmiertelnym elementem regulującym z plastyku. Metalowy byłby lepszy, ale przecież nie będę zdejmował plomb/zakończeń linki, żeby ten kawałek wymienić [szalone] Wg mnie szkoda nafty [oczko]

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 18, 2004 11:58 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
JareG pisze:
Z silnikiem to samo, mialem niezla padlinke - co prawda calkiem niezle jezdzila, ale podczas remontu dopiero mozna bylo zobaczyc, co bylo w srodku [hehe]


To Jarek nie wiedziales, ze dla swojego zdrowia lepiej nie zagladac do srodka [zlosnik] ?

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 18, 2004 12:00 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Sebian pisze:
Chyba się źle wyraziłem. Na jałowym biegu mam ok. 600 obr./min. Wymieniam całą linkę - kupuję oryginał z nieśmiertelnym elementem regulującym z plastyku. Metalowy byłby lepszy, ale przecież nie będę zdejmował plomb/zakończeń linki, żeby ten kawałek wymienić [szalone] Wg mnie szkoda nafty [oczko]


Ta plastikowa nakretka nastawia sie naprezenie linki do wolnych obrotow nic ona nie ma.

btw. chcesz metalowa regulacje przesiac sie do w123 [zlosnik]

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 18, 2004 12:18 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr cze 26, 2002 3:11 pm
Posty: 6660
Numer GG: 267496
Lokalizacja: Łomianki Dolne
laudan pisze:
Sebian pisze:
Chyba się źle wyraziłem. Na jałowym biegu mam ok. 600 obr./min. Wymieniam całą linkę - kupuję oryginał z nieśmiertelnym elementem regulującym z plastyku. Metalowy byłby lepszy, ale przecież nie będę zdejmował plomb/zakończeń linki, żeby ten kawałek wymienić [szalone] Wg mnie szkoda nafty [oczko]


Ta plastikowa nakretka nastawia sie naprezenie linki do wolnych obrotow nic ona nie ma.


Jakoś nie umiałem tego inaczaj nazwać. Poza tym pamietaj, że jak odpowiednio wykręcisz, to linka zareaguje na cięgło i obroty podskoczą [zlosnik] Wiemy, że jał reguluje się na pompie. Tu chodziło mi pardziej o regulacje reakcji na skok pedała przyspieszacza [oczko] W każdym razie upierdliwa usterka [szalone]

_________________
SEBIAN

MB V250d long 4M '21
MB GLC 220 CDI 4M '18


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 18, 2004 12:22 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
laudan pisze:
JareG pisze:
Z silnikiem to samo, mialem niezla padlinke - co prawda calkiem niezle jezdzila, ale podczas remontu dopiero mozna bylo zobaczyc, co bylo w srodku [hehe]


To Jarek nie wiedziales, ze dla swojego zdrowia lepiej nie zagladac do srodka [zlosnik] ?

Musialem - strzelil mi jeden z tych plastykowych slizgaczy, po ktorych chodzi lancuch rozrzadu.. [hehe]
Silnik chodzil jak traktor, Pioterek swiadkiem [usmiech]

_________________
Pozdrawiam,



Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73

jareg@mb.org.pl

http://www.mb.org.pl/


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sie 18, 2004 12:23 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
E to zadna usterna, co najwyzej wiekszy luz na pedale gazu. Za mocno nie mozna naciagnac, bo podniesie Ci wolne obroty.

_________________
w123


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl