MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw lip 31, 2025 8:55 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 153 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 511 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt gru 21, 2012 12:24 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sty 13, 2005 8:56 am
Posty: 4306
Lokalizacja: Zurich, Debica
krasuss młodszy pisze:
A mógłby ktoś wykroić mi zdjęcie? Proxy mi blokuje w robocie. [chory]


Zmień proxy w przeglądarce http://www.proxy4free.com/list/webproxy1.html

Albo uzyj tego linka http://proxy1.net-proxy.info/surf.php?u ... &f=norefer

_________________
TReneR

W124 230E '87
Drink Beer!


Na górę
Post: pt gru 21, 2012 12:29 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 05, 2009 3:06 pm
Posty: 825
Lokalizacja: Czarnobrzeg
TReneR pisze:


Senkju. [zlosnikok]

No to tak - żaden się nie zainteresował, że on na spadku stoi? [hihi]

Mi normalnie stoi przód jak motorówa, ale jak stanę na takiej pochyłości to mi sie zrobi jak na czerwonych H&R.

Jak pisałem - to jest kompletnie niemiarodajne.


A ten persyskop jest kosmiczny. [zlosnikhihi] To wygląda trochę jak dziwny czujnik od alarmu.

_________________
124.190 '93


Na górę
Post: pt gru 21, 2012 12:46 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob paź 02, 2010 8:51 pm
Posty: 372
Numer GG: 8740062
Lokalizacja: mazowieckie
Widzę, że Kolega celuje w mocne benzynki bez dodatków ;)

Ale rozdźwięk to w tych ogłoszeniach jest jednak spory, chociaż wszystkie auta piękne (jak W124 może nie być piękne?) [zlosnik] Z jednej strony rzecz dość rzadka i raczej droga, czyli 3.2CE, a z drugiej "zwyczajne" 260E. Ale po kolei.

4.2 - dla mnie bomba: V8 + moja ulubiona konfiguracja, tj. W124 z samiutkiego końca produkcji (przed liftem), z pewnymi już elementami "liftu" na pokładzie (produkowany od 11/92 do 07/93), w dodatku w pięknej konfiguracji kolor-wnętrze, no i z niesamowitym wypasem! Ale, o ile nie zamierzasz tego auta "tuningować" w żaden sposób, to codzienna jazda tym po mieście (w szczególności zimą), może Cię sporo kosztować. Coś za coś oczywiście, bo niesamowita dynamika i fantastyczny pomruk V8 miałbyś w cenie :)

3.0 - nie wiem, czy jednak nie za drogie, jak na "zwykłe" 3.0, bez wypasów. One ostatnio (w wersji niestuningowanej, rzecz jasna ;)) potaniały znacznie, ze względu na stosunek spalania do osiągów. Masa ich też idzie po prostu na części albo jako woły robocze do Libii etc. Sam mam takie ('89), na stosunkowo niezłym wypasie i dałem za nie (włącznie z niezbędnymi naprawami) mniej więcej połowę tego, czego wołają w tym ogłoszeniu, chociaż jest niebite, nie ma korozji (tylko polerkę i parę poprawek blacharsko-lakierniczych muszę zrobić) i wyglądający na oryginalny przebieg 308000 (w momencie zakupu). Z auta jednak jestem bardzo zadowolony, bo jest dynamiczne, prowadzi się jak po szynie, silnik szumi równo i gładko, a w środku cisza jak makiem zasiał, bez względu na prędkość. W tym egzemplarzu spasowanie z przodu po lewej stronie trochę mi nie pasuje. W dodatku nie ma żadnych fotek spod maski. Kierunki z przodu wymienione na białe, lampy z tyłu na e-klasowe.

2.6 - nie wiem, czy to jest czujnik położenia szyberdachu, wątpię, ale na pewno jest to inwencja twórcza któregoś z właścicieli. Tej jest zresztą więcej w tym aucie - mnie rozwala dołożone webasto, z panelem w schowku między fotelami [zlosnikok] Generalnie z 2.6 są te same tematy, co z 3.0, a podobno spalanie też jest podobne, co przy 20KM mniej czyni ten model nieco mniej atrakcyjnym od trzysety. Ten egzemplarz wygląda na autentyczny sportline, przynajmniej wewnątrz (kiera, gałka, fotele). Nivo było opcjonalne w tym modelu. Nie ma tu klimy - ktoś pisał, że ona i tak w tych autach nie działa. Niekoniecznie. U mnie w trzysecie jest już nawet przerobiona na R413a i działa, choć czynnika jest w układzie mało i wiosną trzeba się będzie zastanowić, co dalej z tym tematem.

3.2 - e-klasa ma już ponoć słabszą blachę. No ale jest to coupe, co niektórzy bardzo cenią. Silnik trwały (podobnie, jak 2.6 i 3.0) i bardzo dynamiczny, no i na wtrysku elektronicznym, niesprawiającym ponoć problemów (choć masa ludzi z KE-jetem również nie ma problemów). Problemy za to może stanowić sypiąca się w tych silnikach wiązka! Ten egzemplarz ma moim zdaniem kręcony licznik. Kiera wygląda na obszywaną, a gałkę "sportline" ktoś opchnął [wscieklosc] Z pakietu "sportline" to były zresztą jedyne elementy w tym aucie!

_________________
S124 250D 12/91 manual, malachite metallic
W124 300E 08/89 automat, nautical blue metallic

Mercedes się nie psuje, Mercedes się zużywa!


Na górę
Post: pt gru 21, 2012 2:13 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Jak szukasz duzej benzyny to sie nawet nie zastanawiaj i bierz V8. Zalet nie bede wymienial, chlopaki juz wczesniej o nich pisali. Przy delikatnym traktowaniu nie ma tragedii ze spalaniem, a 300-tka i 260-tka spala wiecej.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: pt gru 21, 2012 6:16 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz sie 19, 2012 9:47 pm
Posty: 332
Lokalizacja: Warszawa
Ten peryskop to chyba jakieś archaiczne urządzenie do zdalnego poboru opłat za autostradę, montowane ongiś czasem "na zachodzie". Widziałem to w kilku Lanciach, choć faktem jest, że wygląda jak przedpotopowy czujnik "ultra-wdziękowy" ;)
Serdecznie pozdrawiam.

_________________
Mercedes W123 200 D '83, Fiat 126p 650E '87, Octavia III 1.6 TDI (TFU!)...
www.maxserwis.com.pl


Na górę
Post: sob gru 22, 2012 8:16 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 21, 2009 4:32 pm
Posty: 146
Lokalizacja: Warszawa (WT)
Bardzo dziękuję Wam wszystkim za pomoc.
Dennis - opisy mistrzostwo świata! [zlosnikok]
Chyba zdecyduję się za tą 420 tylko nie wiem czy mnie spalanie nie zabije [zlosnikz]

_________________
ex W140 S500 - Japonka
ex W163 350
ex E420 94r.
ex 116 350 SE, 74r.
Masz firmę i chcesz obniżyć rachunki za prąd? - pomogę:) www.energobiznes.pl


Na górę
Post: ndz gru 23, 2012 10:15 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 26, 2006 12:19 am
Posty: 2399
Lokalizacja: [EL] Łódź
PATISON pisze:
Chyba zdecyduję się za tą 420 tylko nie wiem czy mnie spalanie nie zabije

Nie ma się co zastanawiać. Jak nie weźmiesz to będziesz potem długo żałował :)

_________________
http://www.malusie.pl - bodziaki dla niemowląt i koszulki dla dzieciaków
Jeep Grand Cherokee 5.2 '96

ex: W123 D30 '83, W126 E28 '83, S123 E23 '85, W201 E23 '92


Na górę
Post: ndz gru 23, 2012 10:17 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn gru 21, 2009 4:32 pm
Posty: 146
Lokalizacja: Warszawa (WT)
Właśnie chyba się spóźniłem :evil: Dzwoniłem do Gościa, by sie umówić na oględziny i dowiedziałem się, że zarezerwowane..
Wprawdzie na razię na "gębę" ale jak znam swoje szczęście to kupi go jakiś dres i zakatuje...
Mają jeszcze jeden egzemplarz. Może Ktoś z Was widział i się wypowie...

http://trans-mall.otomoto.pl/mercedes-b ... 65383.html

Znalazłem też takie kombi

http://otomoto.pl/mercedes-benz-w124-w1 ... 74727.html
Z góry dzięki za pomoc [zlosnikz]

_________________
ex W140 S500 - Japonka
ex W163 350
ex E420 94r.
ex 116 350 SE, 74r.
Masz firmę i chcesz obniżyć rachunki za prąd? - pomogę:) www.energobiznes.pl


Na górę
Post: pn gru 24, 2012 7:48 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Poczekaj spokojnie, widze ze budzet masz dobry, wiec spokojnie poszukaj V8-ki. Jak kupisz 300-te za 25k to bedziesz potem zalowal. A uwierz mi - taka 420-tka nie bedzie wiecej palic od 300-ty. Co jakis czas pojawia sie takie auto, wiec czekaj cierpliwie. Powodzenia.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: pn gru 24, 2012 2:09 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
V8 spali tyle co R6 wcale nie mniej, a łatwo więcej .
M103 czy M104 kontra M119 to wybór jest jeden :)
Ale należy doliczyć benzynę , co przy instalacjach w M103 nie jest az tak koniecznie, bo przełączysz kiedy chcesz.I benzyny idzie sporo mniej.
W M119 benzyna na rozgrzaniu znika w oczach i to jedyna wada tego silnika w obojętnie której budzie.
M119 pali w mieście od 20 litrów gazu plus benzyna.Ilość benzyny uzależniona od ilości odpaleń zimnego, a stygnie gad na mrozie 4 godziny :)
M103 pali od 18 litrów gazu w mieście.
Latem M103 pali 17 litrów, M119 jeszcze nie testowałem ale podobnie .

Także wybór zostaje jeden :) 400Nm

Ten pierwszy jest o tyle ciekawy, że M103 w tych rocznikach było tylko z 4matikiem.
Ale taki silnik za taką kasę to jawne wyłudzenie:)

Koszty eksploatacji V8 to żadna tragedia , 12 litrów płynu czy 8 oleju ,8 świec to wszytsko o 2 więcej niż w R6.
Nie ma się czego bać, gazowac i śmigać jak się chce i ile się chce.

A trasa z V to zupełny relaks, jak nuda to robisz na 3500 obr. i masz 200km/h:)

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: wt gru 25, 2012 10:05 am 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 26, 2003 12:24 pm
Posty: 7489
Lokalizacja: WWL
Technika jednak poszla naprzod, moj 2.5 tonowy sprzet V8 + 2x turbo (550KM i 750 Nm) tez pali 20 przy normalnej jezdzie. Jak sie pociagnie oszczednie to do 15 zejdzie. A jak sie pocisnie ... nie chce nawet wiedziec :)

Krotko mowiac - olej wszelkie R6. Ladne 420-tki mozna kupic w DE za rozsadne pieniadze. Poszperaj na mobile, moze lepiej pojechac za Odre zamiast szukac w Polsce.

_________________
pzdr - Maciek
41 Buick Special x2, 49 Chevy "Deratyzator", 50 Olds "Patton", 53 Chevy Bel Air, 55 Chevy 3800 panel, 70 Chevy Impala conv, 77 Chevy Monte Carlo, 87 Chevy G20, 89 Chevy K5, 03 Chevy S10 = 86 garow, 59.7 L, 2480KM


Na górę
Post: śr gru 26, 2012 10:40 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob paź 02, 2010 8:51 pm
Posty: 372
Numer GG: 8740062
Lokalizacja: mazowieckie
Ten pierwszy (z drugiej porcji ogłoszeń) to piękny E300 4matic, jeden z ostatnich wyprodukowanych W124 z m103 (wspaniały motor!), a tak po prawdzie, to ogólnie jeden z ostatnich W124 (E-klasowy, rzecz jasna, wszak to 1995r.). Wypas ma fantastyczny i nie wygląda na zmęczonego, to fakt. Ale cena jest jednak moim zdaniem przesadzona, choćby ten samochód i Ciebie miał przeżyć (wcześniej Ci się po prostu znudzi :D).
Co do drugiego, to nie oceniam z zasady Mercedesów z lpg.

_________________
S124 250D 12/91 manual, malachite metallic
W124 300E 08/89 automat, nautical blue metallic

Mercedes się nie psuje, Mercedes się zużywa!


Na górę
Post: czw gru 27, 2012 10:19 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 05, 2009 3:06 pm
Posty: 825
Lokalizacja: Czarnobrzeg
Tę E-Klasę z 4matikiem znajomy też oglądał (400E i ten są z Lublina) i opowiadał mi, że jest super. ALE...

400E wygrywa u niego porównanie. Ten 4Matic to samochód do garażu a nie do jeżdżenia na codzień. A o to chyba chodzi autorowi wątku.

_________________
124.190 '93


Na górę
Post: czw gru 27, 2012 12:00 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr wrz 10, 2003 7:55 pm
Posty: 3388
Lokalizacja: Warszawa
Tak tak, bierz V8, czemu masz mieć lepiej niż my [zlosnikhihi]

_________________
Nerwowa Niemra


Na górę
Post: czw gru 27, 2012 4:44 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 05, 2009 3:06 pm
Posty: 825
Lokalizacja: Czarnobrzeg
Co do 4Matika E-Klasse i tego 400E to tu macie zdjęcia, które zrobił kolega przy oględzinach.

4Matic http://pokazywarka.pl/tu2l3q/

400E http://pokazywarka.pl/2g9ops/

_________________
124.190 '93


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 153 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 511 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl