cena mixsera raczej nei jest duża, najdroższy jest parownik i butla , reszta to stosunkowo ne duże wydatki ( choć nadal spore).
Dla pewności weź dieselka ( to są niezawodne sprzęty
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
- jedyne co się może popsuć to pompa wtryskowa i wtryski
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
) i pojeżdzij po zakłądach montujących LPG - ceny mogą się bardzo różnić np:
1) wymiana filterka gazu w BRC + przeczyszczenie parownika (bez rozbierania - poprostu odkręcenie tego wkręta od spodu)
- było bardzo zimno ok -20*C, a musiałem mieć samochód najlpeiej na już
podjechalem tam gdzie podobno robi tanio i szybko... cena: "no wie pan, to jest troche roboty... zomno jest ( jak by mnie to obchodziło
![[oczko]](./images/smilies/oczko.gif)
) .... no tak 100zł i będzie dobrze.." roześmiałem mu sie w twarz i czym pręcej odjechałem....
2) ta sama usterka ( jesli to usterkąmożna nazwać ) w renomowanym zakładzie ( uchodzącego za najleprzy ale najdroższy) 35zł
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
( a sam filterek do BRC 11zł w sklepie, do Lovato- 2,5zł
![[szalone]](./images/smilies/szalone.gif)
)
więc po własnych doświadczeniach wiem że z MB poprostu nei opłaca się jeżdzić do rzeźników (tzn pana Miecia) ... bo w renomowanych zakładzie chyba do MB podchodzą z szacunkiem.... i wiedzą że jak ma MB i robota będzie OK to wróci - i jak będe znów w "potrzebie" to napewno do nich wróce....
teoria to nei dotyczy szrotów i handlarzy użwanych opon.... generalnei wszystkich którzy chcą szybko zarobić (zedrzeć

) z kierowcy.... i nei liczą się z renomą...
Pewnie macie podobne doświadczenia
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)