Tak więc ciąg dalszy prac nad coupe. Dopiero teraz bo jakoś nie było czasu. W pierwszy dzień wyjechało zawieszenie oraz nowe tłumiki, pompa i filtr paliwa. Czyszczenie "drucianką" odsłoniło kilka nie groźnych spraw:
Skorodowana blacha nad tłumikiem środkowym,
dziura w mocowaniach modułu komfortu,
dziury zaślepione korkami gumowymi (te do ewentualnego spuszczania wody z wnętrza auta) w zasadzie wypadły od razu, średnica otworu teraz jest przynajmniej 0,5 cm większa
sporo purchli ale dziur pod nimi brak,
ale co najgorsze- totalnie zmasakrowane przewody w zasadzie wszystkie (hamulcowy lewy, przewody paliwowe, i przewody ASD)
Będę chciał wymienić wszystkie na nowe, jeśli okażą się bardzo drogie to mam możliwość zrobić nowe z rurek miedzianych, i tu pojawia się moje pytanie:
Przewody od ASD wyglądają na stalowe - czy jest możliwość zamienienia ich na miedziane?
Mój blacharz ma stosowne narzędzia do zarabiania końcówek przewodów miedzianych, więc nie powinno być problemu.