trocin pisze:
Widze fotki gdzies na JW robione pewnie kolega po fachu
Więc witaj w klubie.... Do tego piszesz że jeździsz moto. Może dalej "Tenerką" jak w opisie? Jeśli tak to pozdrowionka od miłośnika enduro (mam AfrikaTwin)

trocin pisze:
Jaka instalke zapakowales i za ile jesli mozna wiedziec? I ile ci srednio pali, bo mysle o zalozeniu do swojego... Juz od kilku miesiecy, ale pali mi srednio 13-14 Pb i jezdze na razie nie za wiele, wiecej motorem... Ale pewnie zaczne robic niedlugo spore trasy, wiec zastanawiam sie nad LPG, w EGP w Wawie powiedzieli mi ok.4200 za STAGA 300+, gazowali juz wiele V8, maja doswiadczenie i dobra opinie...
Ja zdałem się na doświadczenie "gazownika" który już przerobił wiele w140 (nawet te z łuszczącą się izolacją przewodów pod maską). Do tego silnika powiedział, że
1. Elektronika STAG300 Plus
2. Wtryski Magic (czy jakoś tak)
3. Reduktor - nie pamiętam (w razie potrzeby mogę sprawdzić)
4. Skorzystanie z dwóch filtrów gazu, czyli jeden na każdą listwę (wg niego jeden z dwoma wyjściami nie sprawdza się w tym silniku)
Reszty nie pamiętam. Cena 3400zł. Taniej niż u Ciebie w W-wie

A do tego "gazownik" z niesamowitym doświadczeniem praktycznym (!!) - dlatego pojechałem do niego 200km
W moim mieście cena ponad 4000zł i jeszcze nigdy nie zakładali do w140

. Polecam szczerze ten zestaw gazowy !!!
Co do spalania... Przejechałem ok już ok 1500 km.
Na trasie - prędkości przelotowe ok 120km/h (choć bywało i przez kilka kilometrów 180 na odpowiednich drogach) - poniżej 13l/100km
Samo miasto - normalnie czyli spokojnie, bez nerwów, ale nie zawalidroga (bez startowania ze świateł z KickDown'em - 16-17 l/100km
Cykl mieszany - 14-15 l/100km
_________________
Mercedes w140 S500 Lang '97
Mercedes w124 E300 TurboDiesel '94 - ex
Opel Astra GSI '92 - ex
Honda AfricaTwin RD03 - ginący gatunek
