MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr lip 23, 2025 1:03 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr lut 17, 2010 1:04 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lip 16, 2007 6:08 pm
Posty: 190
????? nie wiem...


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 21, 2010 1:29 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lip 16, 2007 6:08 pm
Posty: 190
Witam! Piszę jak mi sie udało usunąć w/w usterkę, może komus sie to przyda, otóż poruszałem tą kostką za akumulatorem co kolega pokazał na zdjęciu i wymieniłem bezpiecznik (był spalony) nr 7. Teraz wszystko działa jak należy, i jak jadę to się czuje jakby zupełnie autko lepiej chodziło :)))
pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 21, 2010 1:42 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
superbzorr pisze:
otóż bezpieczniki wszystkie mam ok-posprawdzane

no to jak to sprawdziłeś w końcu ?
za każdym razem ktoś pisze, żeby wyciągać bezpieczniki i je oglądać w rękach a i tak nikomu się nie chce tego robić.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 28, 2010 8:08 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 28, 2010 8:39 am
Posty: 68
W swoim 300 turbo miałem podobny problem. Nie raz nie działał obrotomierz a do tego wyraźnie spadały obroty na biegu jałowym. O ile wiem to w 300 turbo (a dokładnie w 6 cylindrowych oraz 4- i 5-cylindrowych ale z automatem) za bieg jałowy odpowiada elektroniczny układ. Zmierzam do tego, że u Ciebie niedziałający obrotomierz może nie powodować spadku obrotów biegu jałowego.
Ale do rzeczy... Więc problemem może być "srebrny" przekaźnik zamontowany za akumulatorem za plastykową przegródką. Możesz to sprawdzić próbując go "puknąć". U mnie w ten sposób byłem pewny uszkodzenia. Wymontowałem, rozciąłem (nie da się go rozłożyć) przelutowałem całego, zawinąłem izolacją i od tamtej pory jak ręką odjął.

_________________
Mercedes w140 S500 Lang '97
Mercedes w124 E300 TurboDiesel '94 - ex
Opel Astra GSI '92 - ex

Honda AfricaTwin RD03 - ginący gatunek :)


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 28, 2010 8:48 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lip 16, 2007 6:08 pm
Posty: 190
dokładnie ja nim trochę potrząsłem... na razie działa :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl