MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw wrz 11, 2025 1:17 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
Post: wt cze 15, 2010 4:14 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Przygód ciąg dalszy.
Przy dokręcaniu nowej części urwał się łeb od śruby , która mocuje wspomniany element.
http://mb.neoriginal.ru/part/class/1/cc ... ubtype/050

Wg. schematu jest to pozycja 12.
Śruba na złość chyba mechanikom czy użytkownikom to M7.
W całym mieście nie ma takiej.
Zamówiłem w ASO jutro będzie za jakieś 2 eur niecałe.
I tu pytanie, czy jeśli na ruskiej stronce numer :1039900122
jest zamieniony na : 1049900522, to czy to będzie na pewno śruba M7?
Tego pierwszego numeru nie mają w bazie, tylko ten drugi.
Jak widac została ona wcześniej czy później w ogóle wymieniona na zwykłą M8, poz.8.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: wt cze 15, 2010 7:53 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
M7 znajdziesz w golfie 2 przy półosiach przynajmniej z takimi tam się spotkałem.Swoją drogą faktycznie masz pecha ja udarem odkręcałem i dokręcałem tą śrubę i nic nie pękało ,chyba THC masz za dużo pary w łapkach [zlosnikhihi]

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
Post: wt cze 15, 2010 10:41 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Wyciągnąłem z jakies bmw.
Śrubę odkręcałem dośc mocno, przy dokręcaniu kiedy poczułem lekki opór łeb spadł.
Ale juz śmiga :)

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: śr cze 16, 2010 8:59 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Uszczelkę dostałem wraz z pojazdem, nie wiem jakiej firmy itp.
Wczoraj ją założyłem, trochę silikonu , cieknie .
Dziś rozkręciłem cały ten majdan poprawiłem ją, nie wiem czy się wywinęła przy zakładaniu osłony koła czy przy zdejmowaniu go.
Znów poskładałem wszystko, odpaliłem ok nie cieknie, przejechałem kilka km. masakra z litr oleju na ulice.

Jest jakiś patent na te uszczelkę?
W sumie to naprawiam ją od piatku :)
Najpierw wkładałem w rowek , potem dokładałem ten aluminiowy element ,ale tam trzeba wciskac go na zimmering i wtedy uszczelka wyłazi z rowka tak mi się zdaje.
Jak to poskładac, żeby działało?
Jutro mam miec nową uszczelkę.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: śr cze 16, 2010 9:39 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Uszczelniaczem smarujesz tylko i wyłącznie końcówki uszczelki przy głowicy. Jak posmarkasz wszystko to uszczelka ślizga się na silikonie jak w kiepskim pornosie i wypada.
Potem to kwestia wepchnięcia osłony tak by minimalizować ruch dzięki któremu można przepchać uszczelkę.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
Post: czw cze 17, 2010 10:47 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: ndz paź 28, 2007 1:39 am
Posty: 792
Lokalizacja: Jarosław, Podkarpackie
Jaki gwint ma śruba trzymająca mocowanie palca rozdzielacza: prawy (normalny) czy lewy?

_________________
MB 115 200 (benzyna+LPG) rocznik 1976 - służył dzielnie ponad 10 lat - oddałem w dobre ręce
MB 126 260SE rocznik 1989 automat (benzyna+LPG) po 3 latach przegrał z młodszym
MB 126 300SEL rocznik 1991 automat (benzyna+LPG) To jest to !!! (jak na razie :P)


Na górę
Post: czw cze 17, 2010 10:53 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
"normalny" ma gwint czyli prawy

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl