MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 7:37 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: pt maja 02, 2008 7:20 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 30, 2008 10:49 pm
Posty: 13
no jeszcze pare pytan:
zara kolo serwa jest takie pokretlo kture czeba pociagnac do siebie i dopiero mozna przekrecic sluzy ono podobno do ustawiania zaplonu czy cos takiego,takie samo jest za akumlatorem nana przegrodzie komory silnika jak ktos wie doczego one sa i w jakich pozycjach powiinny sie znajdowac
bo ostatnio muj kuzyn bawil sie tym :evil:

_________________
MB 124 Ce 2.3 90'


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 02, 2008 7:36 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
To koło serva to ustawienie zaplonu w zależności od liczby oktanowej benzyny (N dla zwykłej benzyny S dla Super w tamtych czasach to chyba odpowiadało 91 i 95 oktan ale głowy nie dam) to drugie to pokretło którym servis ustawia bazowe wyprzedzenie zaplonu o ile jest to konieczne.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 02, 2008 7:45 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 30, 2008 10:49 pm
Posty: 13
roadrunner pisze:
To koło serva to ustawienie zaplonu w zależności od liczby oktanowej benzyny (N dla zwykłej benzyny S dla Super w tamtych czasach to chyba odpowiadało 91 i 95 oktan


calkiem przydatne!!dzieki
ale jak jezdze na gazie czyli gaz jest slabszy czyli powinno byc ustawione na "N"???

_________________
MB 124 Ce 2.3 90'


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 02, 2008 7:49 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
roadrunner pisze:
Najprawdopodobniej nie masz zasilania także na sterowaniu ukladu wtryskowego.

ooo właśnie .. to by wypadało teraz sprawdzić ...
Co do :
rockey@vp.pl pisze:
a poza tym tylko wezyk od krokowego czasami wypada

hmm może przejzyj też swoje LPG ?? (no i cały wtrysk) bo moze już został z tego snopek siana....
... Jeśli nie masz sporego pojęcia to możesz nie mieć szans tego naprawić ... (piszę "możesz" )
A trzecia sprawa to popracuj nad ortografią itp ;) bo brak polskich liter to jedno .. a wręcz niezrozumiałość i dziwne wyrazy to drugie ;)
pozdrawiam

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 02, 2008 8:02 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 30, 2008 10:49 pm
Posty: 13
Przepraszam za moją pisowność

ALPAq pisze:
Najprawdopodobniej nie masz zasilania także na sterowaniu ukladu wtryskowego.

ooo właśnie .. to by wypadało teraz sprawdzić ...

NO i jak mam to sprawdzić??

_________________
MB 124 Ce 2.3 90'


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 02, 2008 8:09 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
hehe a co to "pisowność" ;) .. ok koniec żartów
sprawdź czy masz napięcie na ECU. Sprawdzic powinieneś całą elektroniczną część KE-Jetronica .... hmm a skoro tak źle pali na zimnym to moze i wtryskiwacz rozruchowy padł?? (co o tym sądzicie :P??)

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 02, 2008 8:16 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 30, 2008 10:49 pm
Posty: 13
ALPAq pisze:
sprawdź czy masz napięcie na ECU. Sprawdzic powinieneś całą elektroniczną część KE-Jetronica

czy mugłbys tak troszke jasniej??

_________________
MB 124 Ce 2.3 90'


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 02, 2008 8:17 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
rockey@vp.pl pisze:
NO i jak mam to sprawdzić??


Najprosciej pomierzyć czy masz napiecia silniczku krokowym i nastawniku ciśnienia paliwa przy rozdzielaczu.

rockey@vp.pl pisze:
a poza tym tylko wezyk od krokowego czasami wypada


Lewe powietrze to tez może byc wyjaśnienie problemów.

ALPAq pisze:
to moze i wtryskiwacz rozruchowy padł?? (co o tym sądzicie ??)


Nie dawałby objawów na ciepłym silniku

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 02, 2008 8:20 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 30, 2008 10:49 pm
Posty: 13
Czasami wydaje mi sie że całkiem fajnie ciągnie a jak wsiadam na następny dzień to straszny muł nie wiem dlaczego, może mi się to tylko wydawać

_________________
MB 124 Ce 2.3 90'


Na górę
 Tytuł:
Post: pt maja 02, 2008 9:09 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
rockey@vp.pl pisze:
Czasami wydaje mi sie że całkiem fajnie ciągnie a jak wsiadam na następny dzień to straszny muł nie wiem dlaczego, może mi się to tylko wydawać

a ja mam czasami takie odczucia ... czasami odstawie ze swiateł każdy samochod jaki napotkam (Nawet nowe CLK :P ) a czasami muszę Łade gonić :P.... u mnie to jest spowodowane "nie skończoną" regulacją wtrysku ...

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 03, 2008 10:56 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 30, 2008 10:49 pm
Posty: 13
ALPAq pisze:
czasami odstawie ze swiateł każdy samochod jaki napotkam (Nawet nowe CLK ) a czasami muszę Łade gonić .... u mnie to jest spowodowane "nie skończoną" regulacją wtrysku ...

Nie skończona tzn. nieukończona?? może mam ten sam problem
i mam jeszcze jedno pytanie czy w kazdym tym coupe manualna skrzynia jest taka nieelastyczna?? Bo ja jadąc autostradą Poniżej 140 nie mam poco wsadzać 5biegu,na nim muj mb wcale nie przyspiesza tylko utrzymuje stala predkość

_________________
MB 124 Ce 2.3 90'


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 03, 2008 11:09 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
rockey@vp.pl pisze:
Nie skończona tzn. nieukończona?? może mam ten sam problem

po wystrzale LPG musiałem zmienić cały przepływomierz, no i koleś co mi to zmienił nie ustawił go idealnie ... dlatego czasami jest różnie... (nawet widać to po obrotach .. raz mam na rozgrzanym 600obr a czasami 1000)
rockey@vp.pl pisze:
i mam jeszcze jedno pytanie czy w kazdym tym coupe manualna skrzynia jest taka nieelastyczna?? Bo ja jadąc autostradą Poniżej 140 nie mam poco wsadzać 5biegu,na nim mój mb wcale nie przyspiesza tylko utrzymuje stala predkość

No coś w tym jest .... dziwny jest strasznie ten manual... a jaka tą skrzynie masz?? normalnie biegi czy 1 w dół?? Jak sprawdzałem to 4 trzeba ciagnąć do 200 ;) wtedy dopiero 5 załapuje jak należy ... to jest troszke związane z tym ze CE dopiero na wysokich obrotach łapie mocy ;) <br>Dodano po 3 minutach.:<br> a tak pozatym .. kto powiedział że na 5 biegu ma przyspieszać?? :) (zwłaszcza przy takich prędkosciach)
A druga sprawa jest taka, że jak dobrze mi sie cały wtrysk ustawi to nawet skrzynia mi dobrze działa :) i czuje że leci z mocą .. z kolei jak źle sie ustawi to i po skrzyni czuć brak elastyczności ;)

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 03, 2008 3:45 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 30, 2008 10:49 pm
Posty: 13
[quote="ALPAq"]No coś w tym jest .... dziwny jest strasznie ten manual... a jaka tą skrzynie masz?? normalnie biegi czy 1 w dół?? Jak sprawdzałem to 4 trzeba ciagnąć do 200[quote]
Skrzynie mam normalną, a żeby 5 lapie jak podciągne do 180-190km/h.
a wiec jestem zmuszony na servis go oddać tylko czy sie niewystraszą tego lpg!!?? Wsumie Calkiem dobra firma go robiła.A więc co mają mi sprawdzić??
Na jakich kolach jeździcie bo ja mam 17" 235/45 i strasznie mnie to denerwuje ze koledzy co jeżdżą bmw e30 20l spalą taką gume a ja mam cieżko zapiszczeć. To normalne??

_________________
MB 124 Ce 2.3 90'


Na górę
 Tytuł:
Post: sob maja 03, 2008 8:38 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob sty 07, 2006 12:49 pm
Posty: 447
Lokalizacja: Dębica
rockey@vp.pl Na jakich kolach jeździcie bo ja mam 17" 235/45 i strasznie mnie to denerwuje ze koledzy co jeżdżą bmw e30 20l spalą taką gume a ja mam cieżko zapiszczeć. To normalne?

Weź pod uwagę to, że twoje auto waży trochę więcej niż zabawkowe e30 a co za tym idzie bardziej dociska oponę do podłoża i trudniej jest się jej obrucić. Chociaż ja swoim czasami tez mam problemy żeby obrucił kołami tyle że jest to raczej spowodowane siłownikiem na skrzyni który jak mi sie wydaje odpowiada za docisk sprzęgła, a nie brakiem mocy.Jak miałem zimówki na wykończeniu to spokojnie mogłem stać na suchym asfalcie i kręcić kołami [zlosnik] przynajmniej dopuki nie włączył się ABS bo wtedy auto zaczyna uciekać do przodu ;) <br>Dodano po 2 minutach.:<br> a co do kół to ja aktualnie jeżdże na 15'' 205/60

_________________
Mercedes W204 C220 CDI 170KM '08
Mercedes W202 C180 '97
EX-Mercedes S124 230TE + LPG '91
EX-Mercedes W220 S320 '99
Ex-Mercedes W201 "Coccon" 2.0E '92
EX-Mercedes w201 2.0D '87


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz maja 04, 2008 9:54 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr kwie 30, 2008 10:49 pm
Posty: 13
A tak w ogule szpera to calkiem ciekawa sprawa :)

_________________
MB 124 Ce 2.3 90'


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl