rockey@vp.pl pisze:
Nie skończona tzn. nieukończona?? może mam ten sam problem
po wystrzale LPG musiałem zmienić cały przepływomierz, no i koleś co mi to zmienił nie ustawił go idealnie ... dlatego czasami jest różnie... (nawet widać to po obrotach .. raz mam na rozgrzanym 600obr a czasami 1000)
rockey@vp.pl pisze:
i mam jeszcze jedno pytanie czy w kazdym tym coupe manualna skrzynia jest taka nieelastyczna?? Bo ja jadąc autostradą Poniżej 140 nie mam poco wsadzać 5biegu,na nim mój mb wcale nie przyspiesza tylko utrzymuje stala predkość
No coś w tym jest .... dziwny jest strasznie ten manual... a jaka tą skrzynie masz?? normalnie biegi czy 1 w dół?? Jak sprawdzałem to 4 trzeba ciagnąć do 200

wtedy dopiero 5 załapuje jak należy ... to jest troszke związane z tym ze CE dopiero na wysokich obrotach łapie mocy

<br>
Dodano po 3 minutach.:<br> a tak pozatym .. kto powiedział że na 5 biegu ma przyspieszać??

(zwłaszcza przy takich prędkosciach)
A druga sprawa jest taka, że jak dobrze mi sie cały wtrysk ustawi to nawet skrzynia mi dobrze działa

i czuje że leci z mocą .. z kolei jak źle sie ustawi to i po skrzyni czuć brak elastyczności

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire WheelsCadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex