Czolem!
Ale Tobie chodzilo o ta czesc, co do niej wchodza dwa metalowe przewody od gory? Tak? No potwierdz to, prosze!
Bo ja dalej nie wiem o co tobie chodzilo.
Tylko powiedz, ze "regulator (...)" to jest to od tych rurek.
A jak nie - to powiedz, ze nie jest to od tych rurek.
Wyjasnij to, prosze.
Najwazniejsze informacje na teraz:
1) wtrysk rozruchu dziala, zawor powietrza tez, bo inaczej nie odpalilby w ogole. A zapala. Czyli na pewno dziala.
2) Wtryskiwacz rozruchu jest podlaczony z dystrybutorem i na schemacie jest pokazane, ze paliwo idzie bezposrednio z magistrali, czyli jest tam cisnienie bez wzgledu na "regulator" i "ssanie".
Mysle, ze jednak padlo to ssanie. Ale nie jestem pewien na 100%.
I przeczytalem ten opis i tam pisze, ze to reguluje nacisk na klape od gory.
Czyli jak to jest zepsute, to klapa mniej opada i mieszanka jest za uboga.
Czy ja dobrze rozumuje?
I jeszcze jedna informacja dotyczaca "regulatora cisnienia".
Wyglada na to, ze ten regulator jest wbudowany w dystrybutor.
To jest taki duzy zespol sprezyn. Widac go na rysunku na stronie 18.
Opis dzialania tego regulatora jest na stronach 25 i 26.
Ja nie wierze, ze to sie zepsulo. Czy to sie w ogole moze zepsuc?!
Pozostaje ten zespol gruszek, ktore na schemacie maja numerek 7 i nazywaja sie "dampers" - czyli niby tlumia wahania cisnienia?
A od czego jest ten elektryczny zawor po boku dystrybutora?!
Na schemacie pisze, ze to jest zawor "timing" - czego za zadne skarby nie potrafie prztlumaczyc. Czy to jest wazne?
To jest pokazane na 7 i 8 stronie opisu tu:
http://mb.braingears.com/126_DISC2/prog ... .3-001.pdf
To jest ten element "17" pomiedzy dwoma elementami "7" - co to robi?
No i ten regulator od ssania - to mnie meczy bo tego nie moge kupic.
Pojechalem nawet dzisiaj do dealera i okazalo sie, ze tej czesci nie maja, moga sprowadzic, ale to bedzie kosztowac tysiac dolcow.
Zaden inny nie pasuje i moge sobie zapomniec o wymianie na regulator z 500, albo 560 albo nawet 420. Nie i koniec ma byc 380.
To tyle, jesli chodzi o moje proby "zamiany na probe".