MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr cze 25, 2025 7:28 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: śr mar 02, 2005 4:19 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 03, 2001 2:00 am
Posty: 2496
Lokalizacja: Warszawa
Mitu pisze:
[To zdjęcie modułu które cyknął mi michau z pomocą Cema:

Cem to jakiś dobry aparat ?? [zlosnik] [zlosnik] [happy]

_________________
Pozdrowienia Adam
W116 300SD Turbo Diesel

MIKE SANDERs Korrosionsschutzfett
www.bezkorozji.pl
535-466-616


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 02, 2005 4:58 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw sie 26, 2004 12:13 pm
Posty: 2033
Lokalizacja: Warszawa
AMG pisze:
Mitu pisze:
[To zdjęcie modułu które cyknął mi michau z pomocą Cema:

Cem to jakiś dobry aparat ?? [zlosnik] [zlosnik] [happy]


Aparat do klekotania po Warszawie. [zlosniki]

_________________
S 124 E 28, 269/001 '95
"Gwiazda do czegoś zobowiązuje"


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 02, 2005 5:44 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
Mitu pisze:
Nie wiedziałem, że Maxit ma W 126 :roll: .

Ma, i w sumie chyba juz skonczyl doprowadzac go do stanu uzywalnosc [hehe]
No i wlasnie ma modul, ktory ktos podmienil.. no i jest problem.

Cytuj:
JareG nie strasz mnie! Nie chcę żadnych dziur w obrotach jak w jakimś turbo...

Maxit ma zamieniony modul na taki jaki mam ja w SECu, czyli starszego typu.. ten z Twojej fotki jest juz nowszy, masz spore szanse ze bedzie dzialal prawidlowo.

BTW: Chyba jednak wole w126 do '89, jakies to zycie z nimi jest prosciejsze.. [zlosnik]

_________________
Pozdrawiam,

Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73
jareg@mb.org.pl
http://www.mb.org.pl/


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 02, 2005 7:50 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Mitu pisze:
Jest to taki z większą ilością wtyczek, czyli tak jak pisaliście - z końcowych roczników. Jednak ma o jedną wtyczkę - bolec więcej niż ten na zdjęciu jakie wrzucił georem :roll: :-? :o ...
Co myślicie po obejrzeniu zdjęcia?


To jest od 500! Moja fotka pokazuje od 560, jest troche ciemna i nie wiem czy ma inną ilośc "bolcy". trzeba spróbować, jak będzie jeździł dobrze to OK.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 02, 2005 10:21 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
JareG pisze:
ten z Twojej fotki jest juz nowszy, masz spore szanse ze bedzie dzialal prawidlowo.

georem pisze:
To jest od 500! Moja fotka pokazuje od 560, jest troche ciemna i nie wiem czy ma inną ilośc "bolcy". trzeba spróbować, jak będzie jeździł dobrze to OK.


Wiem, ze jest od 500, bo to jest ten zepsuty - wymontowany z auta.
Moim zdaniem ma ewidentnie o jeden bolec wiecej, niz ten z Twojego zdjecia georem...
Czy te moduly od motorów z czujnikami spalania stukowego róznia sie czyms tak na "pierwszy rzut oka" od tych zwyklych :-? ?

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 02, 2005 11:15 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Myślę, że bankowo! [zlosnik]

Ale szczegóły ciężko ustalić. [szalone]

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 02, 2005 11:26 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
georem pisze:
Myślę, że bankowo! [zlosnik]

Ale szczegóły ciężko ustalić. [szalone]


Czyli ten zepsuty wyglada na zwykly modul tak na pierwszy rzut oka?

JareG poprosze jakies namiary na to zrodlo modulow albo sam rozpytaj jak sie nie chcesz/nie mozesz podzielic [zlosnik] ;) .

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 03, 2005 1:13 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lut 19, 2004 11:36 pm
Posty: 290
Lokalizacja: Wieluń
Mitu pisze:
Moim zdaniem ma ewidentnie o jeden bolec wiecej, niz ten z Twojego zdjecia georem...
Czy te moduly od motorów z czujnikami spalania stukowego róznia sie czyms tak na "pierwszy rzut oka" od tych zwyklych :-? ?


Są dwa rodzaje modułów w W126 rocznik 85-91 do danej pojemności!!!

Pierwszy EZL/AKR jest do motorów z czujnikami spalania stukowego ma 5 wtyk + podciśnienie:
dwie wtyki po 8 bolców w każdej ,
jedna wtyka z bolcem na czujnik prędkości obrotowej na wale ,
jedna wtyka z 3 bolcami na czujniki spalania stukowego,
jedna wtyka na "korek" z opornikiem do przestawienia zapłonu,

Drugi EZL jest do motorów bez czujnika spalania stukowego ma 3 wtyki + podciśnienie:
dwie wtyki po 4 bolce w każdej,
jedna wtyka z bolcem na czujnik prędkości obrotowej na wale

_________________
Mercedes W114 - 280CE , 250C (USA)
Mercedes 450SLC 5.0
Mercedes (R107)500SL, 3x560SL, (R129)SL320
Honda Odyssey
Audi A8 4.2
Smart ForTwo


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 03, 2005 1:51 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 02, 2003 11:44 am
Posty: 1802
Lokalizacja: Warszawa
Merc W107 pisze:
Są dwa rodzaje modułów w W126 rocznik 85-91 do danej pojemności!!!

Pierwszy EZL/AKR jest do motorów z czujnikami spalania stukowego ma 5 wtyk + podciśnienie:
dwie wtyki po 8 bolców w każdej ,
jedna wtyka z bolcem na czujnik prędkości obrotowej na wale ,
jedna wtyka z 3 bolcami na czujniki spalania stukowego,
jedna wtyka na "korek" z opornikiem do przestawienia zapłonu,


Wielkie dzieki!!!
[ok] [brawo] [dzieki]
Konkretne informacje jakich potrzebowalem :) [ok] !
Teraz juz wiem co mam :P ! Jak widac na zdjeciu potrzebuje modulu z 5 wtykami + podcisnienie. Czyli juz wiem ze tu sa czujniki spalania stukowego 8) . Dzieki wielkie juz wiem czego mam szukac. Dam znac jak mi pojdzie ;) .

Pozdrawiam Wszystkich :) .

_________________
Nur fünfzylindrige Diesel!


Na górę
 Tytuł:
Post: czw mar 03, 2005 9:07 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt paź 26, 2001 2:00 am
Posty: 1411
Lokalizacja: Toruń
Mitu pisze:
Merc W107 pisze:
Są dwa rodzaje modułów w W126 rocznik 85-91 do danej pojemności!!!

Pierwszy EZL/AKR jest do motorów z czujnikami spalania stukowego ma 5 wtyk + podciśnienie:


Wielkie dzieki!!!
[ok] [brawo] [dzieki]
Konkretne informacje jakich potrzebowalem :) [ok] !
Teraz juz wiem co mam :P ! Jak widac na zdjeciu potrzebuje modulu z 5 wtykami + podcisnienie.

Ja mam dostep do modulow bez spalania stukowego.. a taki modul jaki potrzebujesz sciagnal sobie z Reichu (w PL nie bylo) niejaki Lewandek, wlasnie do 420se [ok] Ile go ta przyjemnosc kosztowala, i czy operacje mozna powtorzyc - zapraszam do mnie na forum i zapytanie sie delikwenta osobiscie [ok]

_________________
Pozdrawiam,



Jarek, w123 230TE '85, w126 500 SEC '88, w126 560SEC '88, w116 450 '73

jareg@mb.org.pl

http://www.mb.org.pl/


Na górę
 Tytuł:
Post: pt mar 04, 2005 1:03 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 06, 2004 3:54 pm
Posty: 137
Lokalizacja: z Zachodu :)
JareG pisze:
Ja mam dostep do modulow bez spalania stukowego.. a taki modul jaki potrzebujesz sciagnal sobie z Reichu (w PL nie bylo) niejaki Lewandek, wlasnie do 420se [ok] Ile go ta przyjemnosc kosztowala, i czy operacje mozna powtorzyc - zapraszam do mnie na forum i zapytanie sie delikwenta osobiscie [ok]


Nie sciagnal tylko sciaga i nie trzeba mnie szukac na mb.org.pl - bo tu czasem tez zagladam :)
Jak wszystko pojdzie zgodnie z planem to jutro okolo 21 powiem, ze modul zostal sciagniety i wtedy z przyjemnoscia podziele sie metodami dzialania! Ogolnie rzecz biorac przez 4 dni obdzwonilem cala Polske i jedna firme w Niemczech - bez rezultatow - jest DUZY problem z tymi elementami.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl