JareG pisze:
tomas pisze:
Ile kosztują na rynku wtórnym, ile kosztuje regeneracja?
Nie kupuj uzywek, lepiej zreanimowac swoje. Ile na tyl zestaw regeneracyjny kosztuje to nie wiem, ale na przednie zaciski dwutloczkowe musialem dac (do SECa) sporo ponad 300 zl za orig.teileMB. I niezbyt pamietam, czy za obie strony (bo robilem obie) czy za jedna
![[zlosnik]](./images/smilies/zlosnik.gif)
[hehe]
Cytuj:
P.S. Mam te cudowne wahacze aluminiowe z tyłu i zaciski umieszczone na jeszcze dziwniejszym systemie dźwigienek, MB 500se 1986r.
No ja mam takie same cudowne wahacze, sa super
![[hehe]](./images/smilies/hehe.gif)
Cudowne , cudowneeee ..... tylko czemu łożyska są do nich takie drogie ?
A co do korektora siły hamowania - to gdzie wy go widzieliście bo ja lukam pod moje 126 i "ani widu ani słychu"
W126 nie ma korektorów siły hamowania !!!!!!
Zaciski (tłoczki) zapiekają się przez pękniętą osłonkę tłoczka którą można dokupić z podr. za 50 zl na zacisk (ja na takiej zrobiłem 100tys. km i jest dobra) a tłoczki należy wyciągnoć , wyczyścić , złozyć i cieszyć się "hamowaniem"
