MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pn cze 16, 2025 10:15 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt sie 13, 2004 6:31 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
Witam

Panowie pomocy

sypie mi się tylny most w moim Mieciu W201 2.0D 1987

Potrzebuję schematu całej przekładni z rozrysowanymi kółeczkami zębatymi.
Od paru dni zaczął mi bardzo stukać przy zmianie kierunku jazdy (przód/tył) oraz przy zmianie biegów. Jak się podniesie auto i kręci kołami to wypycha wałek atakujący. Luz jest za.ebisty [beksa1] . Chcę sprawdzić czy można go skasować. Do tego potrzebny mi jest szczegółowy rysunek techniczny przekładni.
Jeśli Sz. Panowie borykali się z tym problemem to proszę o sugestię co można z tym zrobić (stricto techniczne wypowiedzi b.mile widziane).

Z góry wielkie dzięki

Pozdrawiam

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 13, 2004 7:01 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 15, 2002 1:00 am
Posty: 3709
Lokalizacja: Szczecin
O to chodzi?

Obrazek

_________________
Pozdrowki
adi
W Polsce sprzedaje się tylko godność i wódka


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 13, 2004 10:18 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
wielkie dzieki Adi [pub]

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 13, 2004 11:06 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
sz. Panowie wg. tego rysunku czy sie kasuje luz????? (o ile taki istnieje w tym punkcie) nakrętką 152?????. Może jakieś inne proposy?

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sie 13, 2004 11:20 pm 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Luz na ataku kasuje sie chyba podkladkami.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 14, 2004 10:29 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: wt paź 21, 2003 1:54 pm
Posty: 812
Lokalizacja: Slask
laudan pisze:
Luz na ataku kasuje sie chyba podkladkami.

a najlepiej kasuje się "nowym"dyfrem ( w książkach podają że lepiej tego nie rozbierać).Na Ebay-u była ciekawa książka serwisowa gdzie nawet ASO zaleca wymianę całości.Ale powodzenia trzymam kciuki "Polak Potrafi" [zlosnik]

_________________
Zastosowanie do Diesla OR pozwala zmniejszyć o połowę ilość dwutlenku węgla. Przy spalaniu oleju roślinnego siarki nie ma,powstaje o 80 procent mniej cząstek stałych. Na nich osadzająsię węglowodory aromatyczne wywołujące choroby nowotworowe.
W123 200D


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl