MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt cze 17, 2025 12:11 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw sie 05, 2004 8:08 am 
Offline
nowy

Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:50 pm
Posty: 5
Lokalizacja: Nowy Sącz
Witam,

Mam na oku ładną 190 1.8 z 91 roku. Przebieg 220 tys., książka serwisowa. Po otworzeniu maski zauważyłem, że mata wygłuszająca z prawej tylniej strony jest po prostu poważnie uszkodzona, jak by ją coś wyżarło. Mam pytanie co mogło być powodem takiego uszkodzenia. Handlarz mówił mi, że to normalne, że obudowa filtra tak odziera, ale mi się nie chce w to wierzyć. :roll:

Druga sprawa. Silnik jest pokryty czarnym lakierem, który się złuszczył i popękał. Czy to normalne ?

A tak w ogóle to jak najlepiej sprawdzić stan silnika. Czy zwykły pomiar kompresji na cylindrach oraz sprawdzenie czy nie ma wycieków wystarczy ? :)

_________________
Każdy jest najpierw "baby", żeby być później "benz".


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 05, 2004 9:42 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Prosta sprawa: wyżarły ją opary z uszkodzonego akumulatora. Jeśli mowisz że to tylna prawa część to tam raczej nie ma żadnego filtra powietrza [zlosnik] [zlosnik] [zlosnik] .Pokrywa klawiatury jest malowana na czarno i lakier często pęka.
Co do sprawdzenie motoru to oprócz tego o czym mówisz , można zrobić analizę spalin(wyjdzie np. uszkodzona Lambda), zdiagnozować zapłon jakimś MOT'em albo innym diagnoskopem i przydałby się ktoś z doświadczeniem, kto by osłuchał silnik.

Pozdrawiam

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 05, 2004 10:12 am 
Offline
nowy

Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:50 pm
Posty: 5
Lokalizacja: Nowy Sącz
Dzięki za odpowiedź.

Ale raczej się nie zrozumieliśmy. Chodziło mi o drugą stronę. Nad puszką filtra powietrza. Tak jak w tym silniku, po lewej jest akumulator a po prawej filtr powietrza (lub odwrotnie, zależy jak na to patrzeć)

http://mackuz.bolinko.org/is/img4/res_1 ... 175826.jpg

Co do silnika to chodzi cichutko. Tylko po odpuszczeniu gazu, gdy schodzi z obrotów, to coś zrzęzi, ale wydaje mi się, że może to być wydech.

_________________
Każdy jest najpierw "baby", żeby być później "benz".


Na górę
Post: czw sie 05, 2004 10:14 am 
Offline
Klubowicz

Rejestracja: śr lis 27, 2002 6:40 pm
Posty: 4100
Lokalizacja: Polska
Rzadko ktora 190 lub w124 ma cala mate wygluszajaca. 15 lat robie swoje, poza tym mycie silnika ja dobija.

_________________
w123


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sie 05, 2004 10:38 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 06, 2004 5:44 pm
Posty: 1213
Lokalizacja: Kutno
Prawa strona to jest tam gdzie nie ma kierownicy, przynajmniej u nas w Polsce. A filtr nie powinien raczej dotykać do maski. Lepiej sprawdź resztę, a maty to już dawno nie mam.

_________________
W124 300E jedna z najszybszych kuchenek gazowych w Kutnie "Siwek"


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl