Cytuj:
jest też taki elektrohydrauliczny rozdzielacz paliwa, jak miałem go popsutego to miałem problemy z wolnymi obrotami, po wymianie
Regulator ciśnienia nie "rozdzielacz" Remik!
Ja stawiam na zapłon. Jedziesz do najbliższego ASO podłączają diagnoskop i już widać co jest nie tak.Wydaje mi się że jednak wypadają zapłony i stąd ta nierównomierność pracy.Jakby na jednym cylindrze nie miał ciśnienia to powinno wszystko zanikać po rozgrzaniu, choćby częściowo.Zobacz czy palec rozdzielacza nie ma luzu.Poza tym skład mieszanki jest ok.Zapłon jeszcze raz! Kumpel miał tak w 420SEC.Mieszanka dobra a silnik kuleje.Podłączyliśmy pod Bosch'a MOT i elegancko było widać co jest nie halo.Radziłbym ci spróbować wymienić cewkę, w SEC'u pomogło, nawet tak na próbę.A filtr powietrza jest ok??