No to proszę po kolei:
-do wymiany masz elektrohydrauliczny nastawnik ciśnienia paliwa bo cieknie,
-potem należy sprawdzić oscyloskopem lub na miernikiem analogowym stan potencjometru klapy przepływomierza powietrza (nie wiem ile kosztuje ale oryginał pewnie parę setek) i jeżeli jest ok to:
-sprawdzić, to jest zdjąć cały ke pod kątem nieszczelności ,rurki do zaworu powietrza dodatkowego (około 30-50pln zamiennik mayle,kalosz tylko oryginał około 250pln),kalosz.
-sprawdzić wtryskiwacze 6 szt. czy poprawnie rozpylają paliwo jeżeli źle to do wymiany na nowe+ich uszczelki obowiązkowo (około 700pln)
-sprawdzić sondę lambda,
-na koniec wszystkiego kiedy już powymieniasz zużyte elementy:
-ustawić potencjometr klapy na 0,7v
-ustawić wypełnienie na okolo 35-45%
-cieszyć się z sprawnego auta i zwykle około tysia mniej z portfela-wiem bo obecnie mam 3 szt mb z m103 pod maską.
Opisy regulacji są na forum...w tym dziale wszystko o 124-ps:brałem udział w tworzeniu tego opisu.
Miłej zabawy
