MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 10:36 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 260se klopoty
Post: pn kwie 08, 2013 8:02 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 22, 2009 2:13 pm
Posty: 70
czesc wszystkim moj maly smoczek 1 raz od kupna sprawia klopot,,,nagle mam problem z obrotami,silnik sam wchodzi na obroty i spada,falowanie obratow,,,nie bardzo wiem gdzie doszukiwac sie klopotu,,,nie jest to zawsze,czasem jest dzien ze wszystko jest ok,a czasem to sie pojawia i bardzo zlosci.....2 pytanko jest odnosnie jesli pamietam takiej czarnej kostki wpietej w gaznik pod obudowa filtra od strony sciany grodziowej do ktorej dochodza kabelki,,chyba z niej kapie paliwo,,,co to za czarna czesc i do czego jest?


Na górę
Post: pn kwie 08, 2013 8:47 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 18, 2006 9:02 pm
Posty: 3164
Numer GG: 4094058
Lokalizacja: Warszawa--> Leoncin
Cześć

No to się wesoło zaczyna [zlosnikok]
Ma LPG?

_________________
Chrome N Paint Custom Shop
Lakiery House Of Kolor / Felgi Dayton Wire Wheels


Cadillac DeVille Lowrider
Chevy '64 Impala SS Lowrider
C123 280CE
S124 250D
Lincoln Town Car -ex
C124 300CE 24V -ex
W126 420SEL Cali. -ex
W123 240D '84 -ex
W123 200D -ex


Na górę
Post: pn kwie 08, 2013 10:11 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
lysykazik pisze:
takiej czarnej kostki wpietej w gaznik pod obudowa filtra od strony sciany grodziowej do ktorej dochodza kabelki


to jest eha możesz wymienić do m103 jest dużo.

_________________
W123 200 W123 230E W124 230E W201 190E C124 300CE S210 E420 W140 300SE 2.8 R129 280SL C124 E220 W220 320 CDI
C219 320 CDI


Na górę
Post: pn kwie 08, 2013 11:13 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 22, 2009 2:13 pm
Posty: 70
nie ma LPG...tylko benzyna.....a jeszcze jest taki maly klopot moze to tez sprawa tego eha ,,,ze jak samochod jest zimny i ma ssanie to bardzo rowno pracuje i wchodzi na obraoty po wcisnieciu,,,gdy silnik jest cieply juz nie jest to taka rowna praca,,,i nie kreci sie tak ochoczo,,,ale czas moze na remoncik wiekszy...bo juz lata ma,,,haha


Na górę
Post: wt kwie 09, 2013 9:59 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
No jak tam gaźnik jest to ja nie wiem [jezyk5]

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
Post: wt kwie 09, 2013 6:42 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz lut 22, 2009 2:13 pm
Posty: 70
no tak bedziemy sie czepiac,,,wszyscy wiedza o co chodzi o to cos pod filtrem gdzie jest ta membrana ktora otwiera doplyw powietrza....ale dziekuje za twoja pomoc,,,byla duzo bardziej profesjonalna niz moje pytanie


Na górę
Post: wt kwie 09, 2013 8:55 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Wyciek spod EHA nie jest zły, włączam nawiew i od razu jest weselej w samochodzie [palacz]

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
Post: wt kwie 09, 2013 9:33 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
No to proszę po kolei:
-do wymiany masz elektrohydrauliczny nastawnik ciśnienia paliwa bo cieknie,
-potem należy sprawdzić oscyloskopem lub na miernikiem analogowym stan potencjometru klapy przepływomierza powietrza (nie wiem ile kosztuje ale oryginał pewnie parę setek) i jeżeli jest ok to:
-sprawdzić, to jest zdjąć cały ke pod kątem nieszczelności ,rurki do zaworu powietrza dodatkowego (około 30-50pln zamiennik mayle,kalosz tylko oryginał około 250pln),kalosz.
-sprawdzić wtryskiwacze 6 szt. czy poprawnie rozpylają paliwo jeżeli źle to do wymiany na nowe+ich uszczelki obowiązkowo (około 700pln)
-sprawdzić sondę lambda,
-na koniec wszystkiego kiedy już powymieniasz zużyte elementy:
-ustawić potencjometr klapy na 0,7v
-ustawić wypełnienie na okolo 35-45%
-cieszyć się z sprawnego auta i zwykle około tysia mniej z portfela-wiem bo obecnie mam 3 szt mb z m103 pod maską.
Opisy regulacji są na forum...w tym dziale wszystko o 124-ps:brałem udział w tworzeniu tego opisu.
Miłej zabawy :)

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
Post: wt kwie 09, 2013 9:38 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw maja 10, 2007 9:24 pm
Posty: 563
Lokalizacja: Świdnica
A i pewnie każdy mechanik pogoni Cie z ke gdzie pieprz rośnie bo boją się mechanicznego wtrysku jak ognia,a jeżeli znajdziesz jakiś warsztat który się podejmie i się zna na tym (gorzej jak się nie znają i jeszcze więcej napieprzą)to pewnie można dodać kolejnego tysia..ot realia ke.

_________________
W124 260E
LUBLIN INTRALL 3 4CTi90
W201 1,8E => 200E ex.
VW GOLF 2 1,8 ex.
W201 200E => OM601 ex.
W124 300E ex.
W126 260SE ex.
W201 200E ex.
BMW E32 730i ex.
W115 240D => 250 M123 ex.
VW T3 1,6TD => 1,8 RP ex.
LUBLIN 2,9T 2,4 D ex.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl