MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt lip 29, 2025 10:26 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn lut 04, 2013 8:21 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: ndz cze 05, 2005 11:06 am
Posty: 1531
Lokalizacja: WROCŁAW
Witam, jak wymienic zaroweczke w srodkowej kratce nawiewu? Mam wersje z airbagiem pasazera.
Czytalem cos o wymianie na innym forum ale jakos nie moglem zrozumiec, jak to zrobic.

_________________
W140 600SEL
W123 280 CE M119
W123 280 E - do remontu, nowe serce już jest!! :)
W116 450 SE - Babcia
R129 300SL-24
W212 350 CDI
ExW124 220TE
EX W210 290 TD -wierny jak stary pies
EX W124 320 TE


Na górę
Post: pn lut 04, 2013 9:13 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt maja 29, 2012 1:54 pm
Posty: 93
O ile pamiętam, trzeba zdemontować baga (od dołu w dziurze śruba na klucz 10), po jego zdemontowaniu z boku kratki będzie śruba na krzyżakowy. Dalej, ampul chyba 4 i trzeba w środku odkręcić mechanizm zamykania klapy. Teraz, w środku kratki masz 4 zatrzaski, trzeba je podnieść do góry i powoli wyjąć kratkę. Dopiero wtedy będziesz miał dostęp do żarówki.


Na górę
Post: wt lut 05, 2013 7:42 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
Jak chcesz odpiac powietrznego Jaska (w sensie elektrytnym) dla pasazera to dla wszelkiego spokoju wypnij aku.

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
Post: wt lut 05, 2013 7:55 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: wt maja 29, 2012 1:54 pm
Posty: 93
Bez sensu. Zasilanie na sterownik baga idzie po kluczyku (1 pozycja). Wystarczy nie przekręcać kluczyka w czasie operacji. A nawet przekręcenie kluczyka przy odpiętym bagu w 90% przypadków nie niesie żadnych dodatkowych konsekwencji.


Na górę
Post: wt lut 05, 2013 8:14 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 12, 2003 12:05 pm
Posty: 995
Lokalizacja: Sosnowiec
no to zostalo nam pozostale 10%, warto odpiac chocby po to aby sterownik SRS nie zlapal bledu przu braku poduchy, choc po jej ponownym podpieciu pewnie blad by znikl.

Kiedys mocno walkowany temat, czebaby odszukac i pare madrych kawalerow sie tam wypowiedzialo, oczywiscie Twojej wiedzy nie kwestionuje ale z tego co pamietam uradzono coby aku won i poczekac 1-2min coby sie kondestatory w sterowniku rozladowaly i dopiero odpinac poduche (mowie o wtyczce, a nie poczatku jej demontazu)

_________________
MILOSH

ex. W201 2.0D 1987
ex. MB S124 250D 1990
ex. W124 220E 1993
ex. W202 C180 1994
ex. W210 E290 TD 1996

W124 250D 1988
W123 240D 1981
BMW E39 520i 1997
BMW E34 520i 1991
BMW E38 728iA 1998


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl