No to mam już komplet tego ustrojstwa

tzn. interfejs, niezbędne kable oraz adapter z portem COM do mojego kompa.
Adapter przyszedł o taki:
http://www.digitus.info/pl/produkty/akc ... -ds-31204/Napisane, że Chipset to PL 2303X, a Ty
mr_simon pisałeś coś o HL-340...
...mimo to HFMScan ładnie się łączy i niestety wyrzuca błąd 35 oraz 36 (cyfrowo)
czyli bogaty/ubogi skłąd mieszanki.
Obecnie jest tak, że używałem wyłącznie Pb, a LPG mam cały czas wyłączony.
Na zimno silnik odpala bez problemu i nie faluje.
Na letnio jest tak sobie, czasem coś się tam dzieje, a czasem jest ok.
Na ciepło silnik faluje prędzej czy później. Są to lekkie falowania, pomiędzy
ok. 1000 a 700 rpm. Dodatkowo w trakcie jazdy kiedy obroty silnika są oczywiście
wyższe, falowanie przeszkadza w jeździe bo lekko czuć jak przenosi się to na pojazd.
Zauważyłem też że wcześniej jak używałem LPG na ciepło zdecydowanie rzadziej
występowało falowanie obrotów silnika.
Teraz tak: żeby mieć możliwość korzystania z LiveData muszę wysłać coś
na adres
hfmscan@mail.ru. Tylko teraz co??
W katalogu programu hfmscan utworzył się folder LOGS, a w nim pliki:
ECU.bin, log001.txt do log006.txt, V41001.bin, V41002.bin.
Domyślam się że o któryś z tych plików chodzi, tylko teraz który wysłać
no i o co w sumie mam prosić (o jaki plik).
Wspominałeś coś, że trzeba płacić za pomoc. Jakie to są koszta??
Ogólnie programik dobrze się komunikuje, ale trzeba odczekać dość
dłuższa chwilę od momentu włączenia zapłonu do momentu połączenia - może z 15 sek.
Zakładka Errors i błędy (jeśli są) wyświetlają się, a kasowanie ich to też jeden przycisk.
Reszta funkcji nie mam pojęcia do czego służy

Aha, jest pliczek txt w którym jest co niby zrobić,
ale nie do końca jest ona dla mnie zrozumiały...
np. po połączeniu samochody z kompem należy utrzymywać 3000rpm
przez 30-60 sek.?? a później włączyć zapłon i połączyć się programem
z ECU?? chyba na odwrót...

zresztą chyba bym nie chciał
na zimno zaraz po odpaleniu katować wysokimi obrotami przez prawie minutę silnika...
Help
