Można uturbić ale maks 0.5 bara dmuchać bo mogą korby nie wytrzymać .Szwedzi tuningowali wolnossące silniki MB tzw wersje stt
http://www.sttemtec.com/en/turbo-systems/turbo-systems.php. Ale koszty takiej imprezy jak przeliczysz to taniej wyjdzie kupić OM603A i wsadzić pod machę . Ja zaturbiłem swój silnik prawie dwa lata temu i lata do dziś i nieraz był katowany do końca obrotów i żyje nadal , ale ja mam OM615 (220D) i te silniki mocniejsze są konstrukcyjnie , lecz gdybym miał teraz to robić to wolał bym kupić OM603A i zrobić swap . Ale bynajmniej mam nie powtarzalne 220D Turbo w Polsce

. Na forum W124 mirasmerc turbił OM601 i dawał rady przy doładowaniu 0.9bara , a to bliźniacza konstrukcja tylko 2 cyl. mniej. Wiem że OM606 N/A wytrzymuje do 300KM modyfikacji na fabrycznych gratach .
Na forum
superturbodiesel.com luknij tam Szwedzi mają rozpracowane silniki MB na 1000 sposobów .